Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paula schreef:En en en, hoe ging het?![]()
Oh ik denk, misschien heb je je eerste les op je verjaardag.
Reed direct goed weg. Heb al mogen fileparkeren en op de autoweg (100) mogen rijden.
20 lessen van een uurtje?
Mocht ik er uiteindelijk toch nog meer nodig hebben, kan ik die los op een kaart krijgen.
Stiekem rijden durf ik echt niet, stel dat er wat gebeurt, dan ben je niet eens verzekerd. Er heeft hier ook een keer iemand die zonder rijbewijs aan het oefenen was de auto's van mijn vader en de buren geramd, diegene is flink in de problemen gekomen, dat wil ik niet meemaken.
Mijn instructeur heeft ook graag dat ik rustig rijdt, volgens mij.
super leuk! (was mijn 2e les trouwens)
omdat ik net die 80 km/h gewend was 

reed ook meteen met 140... whehe..
Moest ik daar tussendoor rijden, terwijl er een andere kerel in m'n nek zat te hijgen. Maargoed, dat heb ik overleefd
Maar ik krijg de volgende keer uitleg over cruise control, dus dan moet het goed gaan
Paula schreef:Ik woon op een boerderij (met heel veel weiland) maar zelfs ik had voor mijn lessen nooit echt auto gereden. Hoogstens een keer gestuurd. Onder het mom van dat ik het anders mijzelf verkeerd aan zou leren... Zelfs nu als ik even wil oefenen in het weiland wil niemand daar zijn auto voor uitlenen.Ik weet dat dat bij de ANWB kan Anna.
ging goed