dankjullie wel. toch een tegenvallertje angela's spaakbeen en ellepijp zijn allebei doormidden.. ze hebben haar een gipsje gegeven.maar het stond licht scheef. als het met deze graad blijft mag die zo blijven staan, word het erger,dan moet het vastgezet worden. helaas. ze hefet een gipsje van haar boven arm tot onder. dus helemaal. ze heeft er wel last van,en volgende week terug voor foto.. of het niet verder gebogen is. ze heeft een heel lief rood gipsje. mijn ouders zijn nu naar ruben toe
nouw nog meer tegenval, gister de dokters blij.. want ruben zou vandaag dus mee gaan naar huis. werden mn ouders om 7 uur gebeld dat het feestje niet door gaat.. hij heeft een middenoorontsteking en koorts.. pff..
ik heb echt geen idee,maar hij zou gewoon naar buiten moeten kunnen. dus het ligt niet aan dat hij naar buiten was geweest. en wanneer die nu mag,is als de koort gezakt is denk ik.
RUBEN IS THUIS!!!! echt zo fijn!! hij was helemaal blij.. alleen net moesten we zijn bedje doen..maar dat was drama,met het aantal graden.. maar hij is thuis en gaat goed