Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashley5760

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:48

-Heb alle reacties niet gelezen sorry (A)-

Maar ik denk dat het niet véél voor komt. Het komt voor. En denk inderdaad dat het per relatie verschilt. Ik heb ook een tijdje een 'relatie' als je het zo wilt noemen, gehad met een 'oudere' man. En voor ons was het beide plezierig en toen het door omstandigheden niet meer ging zijn we gewoon gestopt, is eigenlijk net als bij een 'normale' relatie Knipoog. Alleen ja ik val nou eenmaal op 'oudere' mannen (meestal) en ik kies ze echt niet op leeftijd... Maar als ik uiteindelijk vraag hoe oud ben je eigenlijk is het altijd achter in 20 en soms in de 30 (en bij die relatie zelfs achter in de 30).
Ik denk ook niet dat je ze maar moet bestempelen als pedofielen. Waar ik iets mee had, bij hem was het ook voor het eerst, hij valt normaal juist op vrouwen die (paar)jaar ouder zijn dan hem...

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:51

Karin schreef:
Als er geen toekomst meer is, dan zal ik de laatste zijn die zegt dat je bij elkaar moet blijven.

Waarom dan die voorstelling van zaken met subjectieve waardeoordelen?

Als de vlam die de bom doet barsten meerderjarig is, dan is leeftijd een non-onderwerp. Is die vlam minderjarig dan is er een strafbaar feit.

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:52

Huertecilla schreef:
Mbt sex binnen het huwelijk: geen sex is grond voor echtscheiding.

hc

Wat een simpele mannengedachte! Dus als jouw vrouw ziek wordt en langere tijd geen sex wil, dan ga je scheiden? Als mijn vent zo'n uitspraak zou doen, zou ik die scheiding zelf wel aanvragen.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:54

Nou dan zou die van mij nu dus legaal zijn biezen kunnen pakken, gelukkig ziet hij dat voorgaande jaren belangrijker waren en grond voor gelukkig samen verder gaan, dan het feit dat hij momenteel een zieke vrouw moet verzorgen met alles daaromheen

Karin

Huertecilla schreef:
Waarom dan die voorstelling van zaken met subjectieve waardeoordelen?

Als de vlam die de bom doet barsten meerderjarig is, dan is leeftijd een non-onderwerp. Is die vlam minderjarig dan is er een strafbaar feit.

hc

Waar geef ik subjectieve waardeoordelen? Verward

Wat betreft het tweede gedeelte van je reactie: daarin ben ik het met je eens. Hoewel ik wel van mening ben dat EERST bestaande zaken afgerond dienen te worden voordat je je in iets nieuws stort, of dat nu serieus is of niet.
Laatst bijgewerkt door Karin op 08-01-09 20:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

als het lichamelijk niet mogelijk is, zou ik daarom echt nooit bij mn partner weggaan. maar als mijn partner mij jaren lichamelijk zou negeren, mij geen intimiteit wilde bieden, mij afwees... nou dat zou ik niet kunnen volhouden dat heeft weinig met de platte seks te maken, maar met alle gevoelens er omheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:59

Citaat:

Wát een goedkoop statement!!! Echt, dit had je niet moeten zeggen. Ben zelf (toen we nog niet eens zolang bij elkaar waren) een tijdlang echt goed ziek geweest en door de nasleep en alles is er gedurende twee jaar voor mijn lief zowat niks te halen geweest voor wat de sex betrof.
Al die tijd was er geen haar op zijn hoofd die er over dacht om dan maar "buiten de deur te gaan eten".

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:00

oefff...dan kan ik dus ook binnenkort verwchten dat er scheidins papieren op mijn deurmat vallen.
Verdorie....alweer scheiden!!!!
Ben heel benieuwd, doe nog steeds verwoede pogingen om mijn vent echt eens flink kwaad te krijgen op me....lukt niet! Sigaar

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:00

suleilitha schreef:
Citaat:

Wát een goedkoop statement!!! Echt, dit had je niet moeten zeggen. Ben zelf (toen we nog niet eens zolang bij elkaar waren) een tijdlang echt goed ziek geweest en door de nasleep en alles is er gedurende twee jaar voor mijn lief zowat niks te halen geweest voor wat de sex betrof.
Al die tijd was er geen haar op zijn hoofd die er over dacht om dan maar "buiten de deur te gaan eten".

Godzijdank voor echte kerels

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:01

suleilitha schreef:
Citaat:

Idd, over waardeoordelen gesproken. Dat is wel heel kort door de bocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:01

waarom gaan jullie meteen van het slechtste uit? dat hij bedoelt ow mn vrouw is ernstig ziek en kan niet seksen dus ik ga scheiden.

hoeveel vrouwen zijn er wel niet die gezond en al nauwelijks op deze manier aandacht aan hun partner geven?
kan het niet zo zijn dat ook mannen gevoelens hebben en zich erg afgewezen kunnen voelen als intimiteit geweigerd wordt?

wellicht bedoelt hc wel eerder die kant? Pling

hoe zou jij je voelen dan?

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:04

Tja ik vind dat nou gewoon niet zo'n slimme uitspraak. Hij legt alles tiptop uit en dit is echt zo'n vage verwoording dan als hij het niet zo bedoeld! Het klinkt nu meer alsof ze gewoon denken nou jongens, de hersenen werken niet want we lopen toch ons banketstaaf achterna!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:04

mijn ex heeft ook het laatste jaar van mijn relatie met hem een soort van nul sex gehad......... moest er niet aan denken zeg.....

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:05

suze_ schreef:
waarom gaan jullie meteen van het slechtste uit? dat hij bedoelt ow mn vrouw is ernstig ziek en kan niet seksen dus ik ga scheiden.

hoeveel vrouwen zijn er wel niet die gezond en al nauwelijks op deze manier aandacht aan hun partner geven?
kan het niet zo zijn dat ook mannen gevoelens hebben en zich erg afgewezen kunnen voelen als intimiteit geweigerd wordt?

wellicht bedoelt hc wel eerder die kant? Pling

hoe zou jij je voelen dan?

Ik ben jarenlang in een relatie sexeueel misbruikt door zo'n ubergeil geval, dat heeft zijn sporen nagelaten.
Gelukkig begrijpt mijn man dat en denkt niet alleen maar met zijn gevalletje (jajaaa, was een lange zoektocht om zo'n exemplaar te vinden)
En dan erbij, hij heeft twee hele gezonde handjes Clown
Ik ga echt niet meer tegen mijn zin in met de benen wijd omdat dat zo " hoort' in een "goed" huwelijk Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:05

ik denk met zijn eerdere posts erbij dat het mij logischer lijkt dat hij daarop voortborduurt en het heeft over emotionele armoede in een relatie en vaak is geen intimiteit daar een groot onderdeel van. Lachen dat zou voor mij ook een reden voor scheiding zijn.
het is een groot teken dat er iets in de relatie niet oke is.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:06

Onassa diep respect.....

Karin

Seks is geen recht, zoals vaak wordt gedacht.

En dan is er ook nog het verschil tussen seks en intimiteit. Als elke vorm van intimiteit uiteindelijk op 'de daad' moet uitlopen, dan hoeft het voor mij al heel snel niet meer hoor.

natural_

Nee ben het met Onassa eens, helaas ben ik bang dat er veel vrouwen zijn die zich wel "opofferen"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:08

Kijk, het kan goed dat er geen sex is omdat de relatie al niet meer goed is, maar als er om andere redenen geen sex is zoals ziekte, weet ik veel, vind ik het een zwaktebod om puur te zeggen dat geen sex reden tot echtscheiding is Knipoog
De rollen zijn hier nu omgekeerd, manlief bakt er na een prostaatoperatie niet veel meer van, maar om hem om die reden maar in de kliko te stoppen gaat me net wat te ver Knipoog

Sex hoort niet de hoofdzaak te zijn, verder vraag ik me af of menigeen het verschil wel weet tussen sex om de liefde of liefde om de sex Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:09

opofferen? Clown
de liefde bedrijven met jouw geliefde is toch een prachtig onderdeel van jullie samenzijn? lijkt mij.

onassa zulke ervaringen zijn natuurlijk heel naar en verdrietig dat iets wat zo mooi hoort te zijn voor jou zo verpest is Ach gut

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:09

natural_ schreef:
Nee ben het met Onassa eens, helaas ben ik bang dat er veel vrouwen zijn die zich wel "opofferen"

Dat heb ik mijn mijn jonge naieve kop dus ook 6 jaar gedaan, was een harde leerschool, maar dat zel me NOOIT meer gebeuren!!

Suze, ik zal eens aan mijn man vragen of hij last heeft van emotionele armoede ROFL

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:10

suze_ schreef:
opofferen? Clown
de liefde bedrijven met jouw geliefde is toch een prachtig onderdeel van jullie samenzijn? lijkt mij.

Maar niet 'omdat het zo hoort in een relatie'. Of zoals ik hierboven al zei: als iedere vorm van intimiteit op 'de daad' moet uitdraaien.

Of zoals Onassa het in iets explicietere bewoordingen zegt:

Onassa schreef:
Ik ga echt niet meer tegen mijn zin in met de benen wijd omdat dat zo " hoort' in een "goed" huwelijk Clown

En dat kan ik me gezien wat zij net vertelt heel goed voorstellen.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:10

Denk dat je daar pas achter komt als je ouder wordt als je jong bent kun je de hele dag elkaar wel bespringen.
Als je ouder wordt is het gewoon handje in handje zitten op een parkbank vaak al intiemer dan de daad zelf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:11

Onassa je hoeft je niet persoonlijk aangesproken te voelen door wat ik eerder zei. Lachen

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:11

faye schreef:
Huertecilla schreef:

hc

Wat een simpele mannengedachte! Dus als jouw vrouw ziek wordt en langere tijd geen sex wil, dan ga je scheiden? Als mijn vent zo'n uitspraak zou doen, zou ik die scheiding zelf wel aanvragen.

Wat een typische vrouwenredenering Tong uitsteken

Het is van mij een feitelijk constatering.
Wanneer een huwelijk niet geconsumeerd wordt zal zelfs de paus het als nooit bestaand annuleren.
Het huwelijk is verder in principe een zakelijke overeenkomst. Het heeft impliciet verregaande zakelijke conseqenties voor de wet.

Als mijn parter langere tijd geen sex zou willen/kunnen delen met mij, dan zou ze erop staan dat ik een minnares zou zoeken. Ik andersom ook.
Sex is een normale levensbehoefte. Voor verschillende personen in verschillende mate.
Ík zou mijn partner sex niet willen ontzeggen omdat ík dat moet verzaken. ik zou die druk niet op onze relatie willen. Laat ze in vredesnaam een minnaar zoeken. Ik zal daar nog bij helpen ook als dat kan. Ik geef haar groot gelijk als die minnaar dan een lekker strak jong, meerderjarig, lijf heeft.

hc