En je word er verrotter van wakker...
Ooit wel een dutje van 6 uur gehad, en kon 's avonds zo weer mijn bed in stappen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik kan echt alleen 's nachts slapen, overdag sta ik altijd "aan". prompter schreef:Ik heb nog nooit dutjes kunnen doen, zelfs als kind dreef ik mijn moeder tot wanhoop omdat ik overdag te weinig sliep. Ik kan echt alleen 's nachts slapen, overdag sta ik altijd "aan".

MarlindeRooz schreef:prompter schreef:Ik heb nog nooit dutjes kunnen doen, zelfs als kind dreef ik mijn moeder tot wanhoop omdat ik overdag te weinig sliep. Ik kan echt alleen 's nachts slapen, overdag sta ik altijd "aan".
Had ik ook! Tip: zware hersenschudding. Sindsdien kan ik slapen??? Normaliter lag ik twee uur wakker in de avond. Nu maximaal 20 minuten.
Ik heb denk ik 30-45 min geslapen?
prompter schreef:Oh bah, echt nog een gevolg van de hersenschudding? Wat een nasleep heeft zoiets toch

Polarize schreef:Prijzen van het OV. Zelfs met mijn 40% studentenkorting is een retourtje Amsterdam 36 euro...het is dat de andere 2 vrienden uit wageningen en Rotterdam weg komen en dat ik ze niet vaak zie, anders zocht ik het wel wat dichterbij

Suzanne F. schreef:Ik moet tanken deze week.
Ik ga echt uitkijken aankomende tijd en meer proberen te sparen. Ben bang dat als de oorlog doorgaat, we een moeilijke tijd krijgen. Misschien denk ik te negatief.