Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Valerie93 schreef:Dat ik vergeten ben hoe de film heet die ik echt moest onthouden.
Was vanochtend op qmusic, bij mattie en kaj. Ging over spookverhalen en dat een man met een vliegtuig vloog in de mist en geen radio geen kompas meer had. Dat er uit het niets een ander vliegtuig verscheen en hem hielp met landen op en vliegveld wat al jaren niet in gebruik was en toen bleek dat het een spookvliegtuig geweest te zijn.
Daarop werd dus massaal in de appbox gereageerd van hun dat het een bestaande film was, helaas heb ik het niet onthouden welke film dit was. Terwijl ik juist nu die film wilde kijken
Suzanne F. schreef:Valerie93 schreef:Dat ik vergeten ben hoe de film heet die ik echt moest onthouden.
Was vanochtend op qmusic, bij mattie en kaj. Ging over spookverhalen en dat een man met een vliegtuig vloog in de mist en geen radio geen kompas meer had. Dat er uit het niets een ander vliegtuig verscheen en hem hielp met landen op en vliegveld wat al jaren niet in gebruik was en toen bleek dat het een spookvliegtuig geweest te zijn.
Daarop werd dus massaal in de appbox gereageerd van hun dat het een bestaande film was, helaas heb ik het niet onthouden welke film dit was. Terwijl ik juist nu die film wilde kijken
Ik begreep dat dit dus eigenlijk de hele film is. Meer is het niet. Het is een korte film en te zien op Disney plus.
MyWishMax schreef:Toch weer terug naar het ziekenhuis voor vinger waarvan ik op 11 augustus het topje brak. De handgherapeut vertrouwt het niet, zowel het topje niet met de zenuwschade maar ook een knokkel die bij buigen dik en blauw wordt elke keer opnieuw en echt vreselijk pijn doet. Ze hadden in het ziekenhuis gezegd dat ik even spalk om moest en daarna niks meer en ook geen controle. Blijkbaar stond er in de brief van de arts wel dat controle op indicatie van klachten moest... en ze hebben nooit verder gekeken naar die hele vinger toen, terwijl ik dus wel tussen stalen schuifdeur gezeten had.
Plus dat de therapeut twijfelt hoe de eds ermee omgaat en of dat de oorzaak van huidige klachten is. Maar kan hem en niet buigen en niet strekken, laat staan overstrekken wat mijn normaal is. En die zenuw gaat ook niet vooruit en hebben ze ook niks over gezegd in ziekenhuis...

Foaly schreef:MarlindeRooz schreef:Dat schept weinig vertrouwen
Maar, wat heb je daarmee gedaan? Betonblokken geschept?
Zebrastreep schreef:Mensen die nog steeds denken dat een 1,5 jarig paard oftewel nog een peuter al de beginselen van het mennen moeten leren. En dan al een stuk tuig op de rug en een hoofdstel om.
Zullen die mensen bij hun kinderen hetzelfde doen? Aan een peuter ga je toch ook niet vragen om een taak uit te voeren wat niet kan vanwege de leeftijd?
En nog een andere ergernis mijn ogen zijn wat opgezwollen door het huilen gisteravond.