Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:28

Ah mooi dat hem dat is :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:47

Valerie93 schreef:
Dat ik vergeten ben hoe de film heet die ik echt moest onthouden.

Was vanochtend op qmusic, bij mattie en kaj. Ging over spookverhalen en dat een man met een vliegtuig vloog in de mist en geen radio geen kompas meer had. Dat er uit het niets een ander vliegtuig verscheen en hem hielp met landen op en vliegveld wat al jaren niet in gebruik was en toen bleek dat het een spookvliegtuig geweest te zijn.

Daarop werd dus massaal in de appbox gereageerd van hun dat het een bestaande film was, helaas heb ik het niet onthouden welke film dit was. Terwijl ik juist nu die film wilde kijken

Ik begreep dat dit dus eigenlijk de hele film is. Meer is het niet. Het is een korte film en te zien op Disney plus.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:18

‘Laten we It kijken, want Halloween’

WAAROM bedenk ik zoiets? De mannen vinden het geniaal en ik zit 50% van de tijd achter m’n dekentje _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:33

Kijk ik morgenavond, kan ik de reclame doorspoelen. Het boek is nog enger.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:53

Suzanne F. schreef:
Valerie93 schreef:
Dat ik vergeten ben hoe de film heet die ik echt moest onthouden.

Was vanochtend op qmusic, bij mattie en kaj. Ging over spookverhalen en dat een man met een vliegtuig vloog in de mist en geen radio geen kompas meer had. Dat er uit het niets een ander vliegtuig verscheen en hem hielp met landen op en vliegveld wat al jaren niet in gebruik was en toen bleek dat het een spookvliegtuig geweest te zijn.

Daarop werd dus massaal in de appbox gereageerd van hun dat het een bestaande film was, helaas heb ik het niet onthouden welke film dit was. Terwijl ik juist nu die film wilde kijken

Ik begreep dat dit dus eigenlijk de hele film is. Meer is het niet. Het is een korte film en te zien op Disney plus.

Klopt, heb hem net gezien! Precies lang genoeg na een lange dag en lig ik ondertussen op tijd in bed

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 02:24

MyWishMax schreef:
Toch weer terug naar het ziekenhuis voor vinger waarvan ik op 11 augustus het topje brak. De handgherapeut vertrouwt het niet, zowel het topje niet met de zenuwschade maar ook een knokkel die bij buigen dik en blauw wordt elke keer opnieuw en echt vreselijk pijn doet. Ze hadden in het ziekenhuis gezegd dat ik even spalk om moest en daarna niks meer en ook geen controle. Blijkbaar stond er in de brief van de arts wel dat controle op indicatie van klachten moest... en ze hebben nooit verder gekeken naar die hele vinger toen, terwijl ik dus wel tussen stalen schuifdeur gezeten had.

Plus dat de therapeut twijfelt hoe de eds ermee omgaat en of dat de oorzaak van huidige klachten is. Maar kan hem en niet buigen en niet strekken, laat staan overstrekken wat mijn normaal is. En die zenuw gaat ook niet vooruit en hebben ze ook niks over gezegd in ziekenhuis...

Bij eds verzakken knokkels (ookwel MCP gewrichten genoemd) geregeld. Zou dat niet aan de hand (haha) kunnen zijn?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:42

Vannacht weer wakker geworden met hoofdpijn. Het is gelukkig niet echt een migraine aanval geworden maar het zat wel in de buurt. :+

Edit: en tussen 11 en 13 kan er iemand komen voor inspectie van m’n huis. Heb al niks met vreemde mannen in mn huis en al helemaal niet als ik mogelijk twee uur erop moet wachten. :7

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:59

Ik moet mijn bed uit, maar heb geen zin. Het is lekker warm onder mijn dekens :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:01

Berdien schreef:
‘Laten we It kijken, want Halloween’

WAAROM bedenk ik zoiets? De mannen vinden het geniaal en ik zit 50% van de tijd achter m’n dekentje _O-

Afbeelding
Laten we IT spelen, echt zo gelachen gisteravond maar nu snot verkouden

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:12

3 Afspraken op de moestuin 4 kippen weg en 2 rollen gaas. Zie er een beetje tegenop zeker omdat 1 geen tijd kon geven.

En ik geen uren gaat wachten en ook niet 2 keer gaat rijden.

En zie er een beetje tegenop. Heb nu wel gemerkt dat insmeren met srl zalf mini beetje werkt.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:21

Ze kunnen tegenwoordig ook niets meer hebben...

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:26

Dat schept weinig vertrouwen -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:30

Trainster heeft afgezegd. Mjah het is hondenweer buiten. Dat is mijn volgende ergernis, want ik ga nu niet een langere wandeling doen in dit weer.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:41

Ik kon niet slapen (echt tot 4u ofzo) en vervolgens begon mijn kat vanaf 7u te mauwen (want weet ik veel, waarschijnlijk behalve natvoer, water, schone kattebak en twee smaakjes brokjes in twee bakjes nog niet verwend genoeg). Wat dan door de fret wordt gezien als signaal dat de dag is begonnen dus die gaat dan aan de deur van zijn kamer krabbelen en wil eten krijgen.

Waardoor ik wat daas de dag in ben gerommeld en net op het moment dat ik denk van oké, tijd voor wat actie, de kat in diepe slaap op schoot ligt. :z

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:10

top ergernis is het weer.
die stomme regen overdag hoeft echt niet, alleen 's nachts...

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:13

En ook liever niet overdag in het weekend. Ik moet er zo nog uit, dat wordt wederom in vol regenpak

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:15

De regen...ik crash bij een vriendin en heb alleen een leren jackje mee. Naar huis gaan wordt leuk:')
En ik ben geen 18 meer -O- die drankjes begin ik 's ochtends wel te voelen :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:27

MarlindeRooz schreef:

:')

Maar, wat heb je daarmee gedaan? Betonblokken geschept? _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:45

Wat een rukweer

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:51

En dan te bedenken dat het weiland van mijn verzorgpaard gister al zo zeiknat was. Ze moest een paar dagen in een klein stukje wegens vervangen van omheining maar is vrijheid gewend dus was heel zenuwachtig en liep heen en weer, echt tot de knieën in de blubber op dat strookje voor de draad langs.
En in het weiland zelf met opruimen van de oude palen moest ik ook regelmatig heel mn vastgezogen laarzen lostrekken.
En nou nóg meer regen pff..
Gelukkig heeft het paard een heel grote wei dus loopt niet direct alles stuk maar als de zode in Drenthe al zo nat is..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:53

Lay_D schreef:
Ze kunnen tegenwoordig ook niets meer hebben...

[ Afbeelding ]

En zo te zien geen rot. Oef grote kans dat er dan al een breuk in de steel zat bij aanschaf. :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:04

Mijn ergernis is dat ik het ijskoud heb, ben denk ik gewoon moe.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:14

Foaly schreef:
MarlindeRooz schreef:

:')

Maar, wat heb je daarmee gedaan? Betonblokken geschept? _O-

Hahaha,Marlinde je opmerking maakt de ergenis gelijk een stuk minder!

Foaly, ik probeerde samen met mijn dochter een kleine ( die zichzelf gezaaid heeft) vlierbes uit de wei te scheppen.
Op het oog een ielig klein boompje maar de wortel/stam onder de grond mega groot en dik.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:47

Mensen die nog steeds denken dat een 1,5 jarig paard oftewel nog een peuter al de beginselen van het mennen moeten leren. En dan al een stuk tuig op de rug en een hoofdstel om.

Zullen die mensen bij hun kinderen hetzelfde doen? Aan een peuter ga je toch ook niet vragen om een taak uit te voeren wat niet kan vanwege de leeftijd?

En nog een andere ergernis mijn ogen zijn wat opgezwollen door het huilen gisteravond.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:58

Zebrastreep schreef:
Mensen die nog steeds denken dat een 1,5 jarig paard oftewel nog een peuter al de beginselen van het mennen moeten leren. En dan al een stuk tuig op de rug en een hoofdstel om.

Zullen die mensen bij hun kinderen hetzelfde doen? Aan een peuter ga je toch ook niet vragen om een taak uit te voeren wat niet kan vanwege de leeftijd?

En nog een andere ergernis mijn ogen zijn wat opgezwollen door het huilen gisteravond.

Ach, je leest een peuter ook voor, of bouwt blokkentorens. Iets later ga je puzzelen en samen lezen. Een jaarling kan je al best een dekje of een singel op zijn rug leggen of aan de hand leren lopen. Echt mennen natuurlijk niet.