En de kattensnoepjes die ik wil hebben is niet te verkrijgen bij de zaak waar ik altijd graag kom,
maar wel te verkrijgen is in de Binnenstad. En om helemaal daar naar toe te reizen heb ik geen zin in.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaPluche schreef:Ik huur particulier, komt er zo even €40 bij op...![]()
Huis is niet goed geïsoleerd, boven nog enkel glas... Ik weet even niet wat ik ervan vind.
MyWishMax schreef:Tussendeur is toch logisch dat dat enkel glas is? Dat is niet nodig om daar dubbelglas van te maken in huis. Hier is ook alles in huis enkel glas, maar dat is logisch.
Hier is het zo dom dat zijraam beneden dubbel is, grote voorraam ook, maar degene die open kunnen beide enkel. Nu is het dubbelglas ook zo oud en slecht dat het amper verschil maakt volgens inspectie. Boven alles enkel. En dakkapel zonder isolatie waar achter gipsplaat niet zit tor de buitenmuurEn nu de gipsplaten kapot gaan door vocht enzo mag ik ze zelf gaan vervangen want 'binnen'
Net als de schade van lekkage doordat het dak van de dakkapel lekt en tig jaar geleden al geheel vervangen had moeten worden. Is in huis dus moet ik zelf doen of via inboedel. En de inboedelverzekering zegt dat schade door achterstallig onderhoud uitgesloten is.
Little_Gift schreef:MyWishMax schreef:Tussendeur is toch logisch dat dat enkel glas is? Dat is niet nodig om daar dubbelglas van te maken in huis. Hier is ook alles in huis enkel glas, maar dat is logisch.
Hier is het zo dom dat zijraam beneden dubbel is, grote voorraam ook, maar degene die open kunnen beide enkel. Nu is het dubbelglas ook zo oud en slecht dat het amper verschil maakt volgens inspectie. Boven alles enkel. En dakkapel zonder isolatie waar achter gipsplaat niet zit tor de buitenmuurEn nu de gipsplaten kapot gaan door vocht enzo mag ik ze zelf gaan vervangen want 'binnen'
Net als de schade van lekkage doordat het dak van de dakkapel lekt en tig jaar geleden al geheel vervangen had moeten worden. Is in huis dus moet ik zelf doen of via inboedel. En de inboedelverzekering zegt dat schade door achterstallig onderhoud uitgesloten is.
Dit klopt niet hoor.
Als je aantoonbaar kan maken dat het door een kapot dak is en dus lekkage waar jij niets aan kunt doen, dan is dat echt wel voor de verhuurder hoor als de schade al tot binnen reikt want de schade binnen komt niet door eigen schade maar door gevolgschade van buitenaf.
Marcella schreef:Papendrechtse brug 9 maanden dicht.
Niobe schreef:cissy schreef:Niobe, nee in een oude boerderij omgebouwd naar kantoor.
Helaas komt dit dus vaker voorarme wij!
![]()
Dikke knuffel voor jou, want het is echt niet tof!
Britta31 schreef:Onze grote eikenboom heeft 2 grote dikke dode takken die boven de weg hangen, mijn man wil de boom laten kappen, maar ik alleen de dikke takken.De boom is niet super mooi, maar staat er al ongeveer 70 jaar.Ik wil nu eerst advies,dus nog even overleggen.
Nyaleti schreef:Britta31 schreef:Onze grote eikenboom heeft 2 grote dikke dode takken die boven de weg hangen, mijn man wil de boom laten kappen, maar ik alleen de dikke takken.De boom is niet super mooi, maar staat er al ongeveer 70 jaar.Ik wil nu eerst advies,dus nog even overleggen.
Nah alvast succes met de vergunning daarvoor
Britta31 schreef:Onze grote eikenboom heeft 2 grote dikke dode takken die boven de weg hangen, mijn man wil de boom laten kappen, maar ik alleen de dikke takken.De boom is niet super mooi, maar staat er al ongeveer 70 jaar.Ik wil nu eerst advies,dus nog even overleggen.