Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 11:16

Marcella schreef:
Mensen die hun huisvuil in de groene container mikken. Geef je commentaar ja hadden ze het maar niet zo duur moeten maken.

Alsof hij in zijn pak en dure auto het niet kunnen betalen. 8)7

Ach, veel afvalinzamelaars gebruiken als steekproef een scanner voor GFT. Die traceert zelfs een boterhamzakje in een volle GFT bak en dan blijft de bak staan. Dus vroeg of laten mogen deze mensen gaan 'dumpster diven'.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 11:18

Merlen schreef:
Wachten,wachten op reactie van immokantoren.
Ik heb gisteren een gelijkvloers appartement gezien,daarvoor gemaild en van dit kantoor kreeg ik wel direct reactie.Fiche met inkomen,reden verhuis,etc. ingevuld.
Maar ik vrees dat men toch tweeverdieners gaat kiezen boven mij.
Ik zou er wel financieel op vooruit gaan.Minder verwarmings- en verplaatsingskosten.

Duim heel hard mee. +:)+

Cowboy55

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 11:21

Vanochtend enthousiast uit bed gesprongen, maar mijn bloedruk lag nog te dromen. Dus eerst dizzy, toen duizelig en toen gestrekt tegen de vloer. Is nu weer allemaal OK, alleen mijn nek voelt aan alsof ik een rondje heb gemat met Rico Verhoeven..... %)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 11:26

Cowboy55 schreef:
Ach, veel afvalinzamelaars gebruiken als steekproef een scanner voor GFT. Die traceert zelfs een boterhamzakje in een volle GFT bak en dan blijft de bak staan. Dus vroeg of laten mogen deze mensen gaan 'dumpster diven'.

Gaat om ondergrondse containers.

Beterschap
Laatst bijgewerkt door Marcella op 15-03-24 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 11:26

Marcella schreef:
Mensen die hun huisvuil in de groene container mikken. Geef je commentaar ja hadden ze het maar niet zo duur moeten maken.

Alsof hij in zijn pak en dure auto het niet kunnen betalen. 8)7

Hier worden de containers regelmatig gecontroleerd door de gemeente. Ze laten je container dus ook gewoon staan als er iets inzit dat niet mag.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 12:03

Cowboy sterkte.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 12:29

Dat we maar geen metselbedrijf kunnen vinden die tijd heeft om een buitenmuur opnieuw op te metselen.Het raam moet groter en iets met de deur.Verschillende benadert,maar geen tijd.We kunnen nu de keuken er niet in zetten.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 12:43

luuntje schreef:
Cowboy sterkte.

Dank je Luuntje en Marcella. Ben een beetje beurs, maar je weet: een ECHTE cowboy....... :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 12:54

Ik weet het niet met de hond.. ik ben bang dat ik voor het eerst een dier die er nog bij is met z'n koppie, moeten laten inslapen en die stap is heel groot..
Hij is ook bang van de dierenarts en ik zie voor me hoe we hem in paniek moeten laten gaan.

Hij loopt sind vannacht ineens weer op 3 poten, heeft liggen piepen van pijn en ongemak en mij 2 keer wakker gemaakt om even samen te stressen ofzo. Ook sinds gisterenavond hogere ademhaling.

Als ik vandaag een keuze maak, staan m'n ouders niet achter me. Die kunnen geen hondengedrag lezen. Een vriendin die zegt ook alleen maar gruwelijk domme dingen (ze doet haar best i know maar het irriteert me enorm).

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 13:00

@Nyeleti ach wat erg, heel veel sterkte ;( Een verschrikkelijk moelijke keuze
Wel 1 tip wat het misschien wat fijner voor de hond maakt, je kan de dierenarts ook aan huis laten komen om dit te doen. Dan blijven ze in hun eigen vertrouwde omgeving.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 13:11

Heb ik ook nog een tip: vraag de dierenarts ook even met je ouders te praten.
Je hebt het straks al moeilijk genoeg en mensen nodig om je heen die je steunen, geen die je verwijten maken -O-

Heel veel sterkte bij je beslissing :knuffel:

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 13:25

:(:) veel sterkte Nyaletti. Zoals je het nu beschrijft lijkt het mij een juiste beslissing hoor. Ga op je eigen gevoel af, jij kent je hond het beste!
En inderdaad, dierenarts aan huis laten komen geeft meer rust wellicht.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 13:31

Dankjewel allemaal.

Het is gewoon onwerkelijk en oneerlijk.
Dierenarts komt sowieso aan huis inderdaad.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 13:50

Vanochtend om 7u wakker geworden met barstende hoofdpijn, dus naar beneden voor paracetamol en toen ik beneden was werd ik duizelig en misselijk. + een temperatuur van 34.6 terwijl ik echt aan het zweten was, was best eng. Altijd geluk dat m'n zus altijd door mij wakker word.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 14:18

Nyaleti schreef:
Dankjewel allemaal.

Het is gewoon onwerkelijk en oneerlijk.
Dierenarts komt sowieso aan huis inderdaad.

Jij ziet de hond en weet wat hij voelt. Mijn dierenarts zegt altijd: liever voor je gevoel een dag te vroeg dan een dag te laat. het is een rotbesluit en eentje die we niet makkelijk nemen, maar wel een die we mogen nemen, wanneer we als baasje vinden dat het leven niet meer levenswaardig is. Als jij ziet, voelt, ervaart dat jou hond pijn heeft waarvan je weet dat het niet meer weg gaat en zijn levensgenot in de wg staat, mag jij die beslissing nemen. Heel veel sterkte, het is niet makkelijk :knuffel:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 14:35

Allergie is weer begonnen in het gezicht, maar ook net rond/in de oren.. -O-

en nog niet helemaal lekker vandaag, vooral moe.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 18:40

Ben ik nou de enige die het niet normaal vind dat de dochter van de huisbaas al direct aannemers wil langs sturen.De aangetekende zending heb ik maandag pas ontvangen en woensdag stuurde ze al berichten hiervoor.De opzeg van 6 maanden is nog niet begonnen,die gaat pas in op 1 april.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 18:43

Wanneer je gister je killer body op de verkeerde manier gebruikt hebt en naar vermoeden een gekneusde knie en last van je hele lijf hebt een dag later.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 19:26

Dat mijn dochter eindelijk na lange tijd weer eens wil gaan ponyrijden, dat de pony het dan verpest door stout te doen. :(
Was helaas weer een eenmalige actie van dochter vrees ik.

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 19:32

@Nyaleti: wat een moeilijke en verdrietige tijd voor jou… Een beslissing moeten nemen die je eigenlijk echt niet wil nemen. Maar ook een kans. Een kans om het lijden van jouw liefste vriendje te stoppen.
Fijn dat de dierenarts aan huis komt, dat geeft zeker meer rust. Wat je ook nog zou kunnen doen, is op voorhand Trazodone (ik weet niet of het in Nl. hetzelfde heet) afhalen bij jouw dierenarts. Wij geven dat aan angstige honden voordat ze naar de praktijk komen en zien daar goede resultaten mee. Ze worden er rustiger van maar zijn zeker niet compleet van de wereld.
Ik stuur je veel wijsheid en een dikke sterkteknuffel :knuffel:

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 20:07

Merlen kan je niet gewoon weigeren?

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 20:33

Ingehaald door snelle fietser(zelf reed ik op gewone fiets) die meteen vlak voor mijn neus rechtsaf gaat, dus ik maak een opmerking over snijden, vond meneer dat hij zijn hand toch uitstak..ja, terwijl hij me al sneed...
Ik vind daar wat van.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 20:36

Nyaleti schreef:
Ik weet het niet met de hond.. ik ben bang dat ik voor het eerst een dier die er nog bij is met z'n koppie, moeten laten inslapen en die stap is heel groot..
Hij is ook bang van de dierenarts en ik zie voor me hoe we hem in paniek moeten laten gaan.

Hij loopt sind vannacht ineens weer op 3 poten, heeft liggen piepen van pijn en ongemak en mij 2 keer wakker gemaakt om even samen te stressen ofzo. Ook sinds gisterenavond hogere ademhaling.

Als ik vandaag een keuze maak, staan m'n ouders niet achter me. Die kunnen geen hondengedrag lezen. Een vriendin die zegt ook alleen maar gruwelijk domme dingen (ze doet haar best i know maar het irriteert me enorm).

Wat naar, het is een goed idee om de dierenarts met je ouders te laten spreken.
Heel veel sterkte!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 21:52

Die vreselijke Jan Loos (Welkom wolf) die in alle facebookgroepen uit de regio hier reclame aan het maken is voor een fototentoonstelling over wolven en een wolvenwandeling.
Ik ben benieuwd wanneer ik reactie krijg op mijn foto's van aangevreten schapen en pony's en filmpje van een spartelend schaap.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 22:33

Mijn nummer 1, mijn aller beste vriendje, mijn steun en toeverlaat, de enige die mij op de been hield, is niet meer.
Ik kan niet in woorden omschrijven wat ik voel. Ik heb hier geen vrede mee en ik ben heel bang voor het verdriet en het gat wat komen gaat.
Het is zo oneerlijk.

Afbeelding

Dat hij op een plek mag zijn zonder onweer en vuurwerk, met onbeperkt eten en oneindig veel plassen om in te springen. <3