Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Zit nu met honger en een zweet lijf in een luxe restaurant in een kasteel. Er komt nog een koffie ronde, hopelijk kan ik over 1,5 uur naar huis. Ik heb mn ouders al de friteuse klaar laten zetten![]()
Kan niet wachten, flinke portie friet en een paar kroketten. Kaassouffle erbij
Letterlijk in totaal een halve rauwe rode biet, 3 Raviolis en een hap chocolade mousse met een eetlepel cassis ijs te eten gehad. Snap niet hoe mensen ervan leven
Cowboy55 schreef:Digitale handtekeningen in het bedrijfsleven. Ik herken mijn handtekening uit duizenden. En een deskundige op dat gebied kan dat ook. Maar nee, ik moet mijn naam invullen in een computerprogramma en dat programma genereert een handtekening. Heeft niks te maken met mijn echte handtekening. Elke eikel kan ‘m zo namaken. Maar ik moet volgens de methodiek van de leverancier een handtekening ‘maken’. Laat maar. Ik zoek wel een andere leverancier.
imaudy schreef:Cowboy55 schreef:Digitale handtekeningen in het bedrijfsleven. Ik herken mijn handtekening uit duizenden. En een deskundige op dat gebied kan dat ook. Maar nee, ik moet mijn naam invullen in een computerprogramma en dat programma genereert een handtekening. Heeft niks te maken met mijn echte handtekening. Elke eikel kan ‘m zo namaken. Maar ik moet volgens de methodiek van de leverancier een handtekening ‘maken’. Laat maar. Ik zoek wel een andere leverancier.
Naja niet te moeilijk doen, gewoon "55 met een lasso" handtekening
xPabloBokt schreef:Ohh ik heb zo ooit bij een michelinrestaurant gegeten, De Rozario. Het hoogtepunt van de avond was voor mij de gang met rendangbitterballen. We kregen het ook nog getrakteerd, dus ik heb pas na het afscheid nemen tegen mijn vriend gezegd dat ik na 4 uur lang tafelen toch wel heel erg graag kipnuggets wilde
Vond het ook verschrikkelijk dat er elke keer iemand achter me kwam staan om mijn stoel aan te schuiven als ik naar het toilet was geweest (en dat was vaak in die 4 uur tijd, want ik was BOB en dronk alleen water).
Ik ben echt gek op koken en eten maar dat was echt niet mijn ding. Ik ben wat bourgondischer ingesteld.
Niobe schreef:“Ja dat hoort zo”
Of zeiden ze dat bij jou niet?
imaudy schreef:Cowboy55 schreef:
Ja, ik ben eigenaar van een paard. Maar ik heb er nooit op gezeten. Lijkt me niet wijs met 100+ kilo en geen skills.
Je hebt wel een lasso om hem te vangen? En een westernhoed? En wielsporen?
Cowboy55 schreef:imaudy schreef:Je hebt wel een lasso om hem te vangen? En een westernhoed? En wielsporen?
Ben je nou eigenlijk benieuwd waar mijn Bokt naam vandaan komt? Dat is slechts de Bokt versie van mijn voormalig sportteam en mijn rugnummer bij dat team. Hint: helm, shoulder pads en extreem geweld