Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 23:21

Digitale handtekeningen in het bedrijfsleven. Ik herken mijn handtekening uit duizenden. En een deskundige op dat gebied kan dat ook. Maar nee, ik moet mijn naam invullen in een computerprogramma en dat programma genereert een handtekening. Heeft niks te maken met mijn echte handtekening. Elke eikel kan ‘m zo namaken. Maar ik moet volgens de methodiek van de leverancier een handtekening ‘maken’. Laat maar. Ik zoek wel een andere leverancier.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 23:41

Sintara schreef:
Zit nu met honger en een zweet lijf in een luxe restaurant in een kasteel. Er komt nog een koffie ronde, hopelijk kan ik over 1,5 uur naar huis. Ik heb mn ouders al de friteuse klaar laten zetten :P
Kan niet wachten, flinke portie friet en een paar kroketten. Kaassouffle erbij :9

Letterlijk in totaal een halve rauwe rode biet, 3 Raviolis en een hap chocolade mousse met een eetlepel cassis ijs te eten gehad. Snap niet hoe mensen ervan leven

Dat cassis ijs klinkt dan wel weer lekker!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 23:45

Cowboy55 schreef:
Digitale handtekeningen in het bedrijfsleven. Ik herken mijn handtekening uit duizenden. En een deskundige op dat gebied kan dat ook. Maar nee, ik moet mijn naam invullen in een computerprogramma en dat programma genereert een handtekening. Heeft niks te maken met mijn echte handtekening. Elke eikel kan ‘m zo namaken. Maar ik moet volgens de methodiek van de leverancier een handtekening ‘maken’. Laat maar. Ik zoek wel een andere leverancier.

Naja niet te moeilijk doen, gewoon "55 met een lasso" handtekening :P

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 23:47

imaudy schreef:
Cowboy55 schreef:

Wud?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-23 23:47

Ohh ik heb zo ooit bij een michelinrestaurant gegeten, De Rozario. Het hoogtepunt van de avond was voor mij de gang met rendangbitterballen. We kregen het ook nog getrakteerd, dus ik heb pas na het afscheid nemen tegen mijn vriend gezegd dat ik na 4 uur lang tafelen toch wel heel erg graag kipnuggets wilde :')

Vond het ook verschrikkelijk dat er elke keer iemand achter me kwam staan om mijn stoel aan te schuiven als ik naar het toilet was geweest (en dat was vaak in die 4 uur tijd, want ik was BOB en dronk alleen water).

Ik ben echt gek op koken en eten maar dat was echt niet mijn ding. Te veel krokantjes en gelletjes en schuimpjes en onherkenbare dingen. Ik ben wat bourgondischer ingesteld. :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 23:51

Bij de koffie waren bonbons en macarons waarvan ik er van elke soort 5 op heb, toen was ik daar wat klaar mee. Nu lekker mn frietjes op en weer happy. Weekend =:) *\%/*

Idd, dat schuim. Hoezo schuim? Ik ben blij dat ik niet de enige ben, lekker bourgondisch eten en met volle buik naar huis :9
Laatst bijgewerkt door Sintara op 08-09-23 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 23:52

Cowboy55 schreef:
imaudy schreef:

Wud?

Heb je al een paard gevangen vandaag?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 23:52

xPabloBokt schreef:
Ohh ik heb zo ooit bij een michelinrestaurant gegeten, De Rozario. Het hoogtepunt van de avond was voor mij de gang met rendangbitterballen. We kregen het ook nog getrakteerd, dus ik heb pas na het afscheid nemen tegen mijn vriend gezegd dat ik na 4 uur lang tafelen toch wel heel erg graag kipnuggets wilde :')

Vond het ook verschrikkelijk dat er elke keer iemand achter me kwam staan om mijn stoel aan te schuiven als ik naar het toilet was geweest (en dat was vaak in die 4 uur tijd, want ik was BOB en dronk alleen water).

Ik ben echt gek op koken en eten maar dat was echt niet mijn ding. Ik ben wat bourgondischer ingesteld. :+

Ugh. Ik ben misvormd door Amerikaanse restaurants. Niet zeuren, snel leveren. Na 2 uur op een horeca stoel krijg ik toch al overal pijn. 4 uur en dan 100-200 p.p.aftikken? Nee, laat maar.

Edit: een collega vertelde dat ie laatst 400 P.p. Heeft afgetikt voor 6 uur eten. Zal vast geweldig zijn geweest bij een Michelin **, maar in mijn wereld krijg IK na 6 (ZES!) uur geld van JOU als kok. 24 gangen? Pass!
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 08-09-23 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 23:54

Ik ga ook altijd mee naar buiten met de rokers mee. Als zij pauze mogen dan mag ik ook :D ff lekker een rondje lopen

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 23:54

imaudy schreef:
Cowboy55 schreef:

Wud?

Heb je al een paard gevangen vandaag?

Ik moet toch weer voor ‘WUD’ gaan….. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 23:58

Niobe schreef:
“Ja dat hoort zo”
Of zeiden ze dat bij jou niet?

Zoiets zeiden ze ja. Heb geantwoord dat ik in een restaurant toch verwacht om niet met honger de deur weer uit te gaan.

Momenteel eet ik meer dan ooit trouwens om maar aan te komen. Nou heb er schoon genoeg van, maar weinig keuze :+
Kwestie van gewenning word gezegd? Hoelang duurt die gewenning dan normaal gesproken?

Cowboy55 groot gelijk. Een digitale handtekening is met digiD en anders niet.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 23:59

Je bent Cowboy55

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 00:03

Niobe schreef:
Je bent Cowboy55

Ja idd, heb je een paard Cowboy55?
Je mag anders mijn kleine ponietje wel lenen, is wel beetje cowboy ponietje :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 00:06

Niobe schreef:
Je bent Cowboy55

_O- shyte. Na 17 jaar komt er toch iemand achter dat ik ook ook Ineke ben…..
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 09-09-23 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 00:08

imaudy schreef:
Niobe schreef:
Je bent Cowboy55

Ja idd, heb je een paard Cowboy55?
Je mag anders mijn kleine ponietje wel lenen, is wel beetje cowboy ponietje :+

Ja, ik ben eigenaar van een paard. Maar ik heb er nooit op gezeten. Lijkt me niet wijs met 100+ kilo en geen skills.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 00:14

Cowboy55 schreef:
imaudy schreef:

Ja, ik ben eigenaar van een paard. Maar ik heb er nooit op gezeten. Lijkt me niet wijs met 100+ kilo en geen skills.

Je hebt wel een lasso om hem te vangen? En een westernhoed? En wielsporen?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 00:23

imaudy schreef:
Cowboy55 schreef:

Ben je nou eigenlijk benieuwd waar mijn Bokt naam vandaan komt? Dat is slechts de Bokt versie van mijn voormalig sportteam en mijn rugnummer bij dat team. Hint: helm, shoulder pads en extreem geweld :D

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 00:29

Cowboy55 schreef:
imaudy schreef:

Ben je nou eigenlijk benieuwd waar mijn Bokt naam vandaan komt? Dat is slechts de Bokt versie van mijn voormalig sportteam en mijn rugnummer bij dat team. Hint: helm, shoulder pads en extreem geweld :D

Ach zo. Ja die had ik niet geraden :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 00:38

Hahahahhaa met die naam op bokt had ik ook een andere link gelegd :))

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 04:13

Moet om 6 uur uit m'n bed, vandaag keuring met m'n merrie + veulen.. Beide moeten nog gevlochten worden..

En ik heb nog geen minuut geslapen door de vreselijke koppijn |(

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 06:49

Slecht geslapen. Kon niet in slaap komen en nu ook alweer vroeg wakker. Gisteren onze oude kat in laten slapen. Ik heb het er erg slecht mee. Erger dan verwacht

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 06:50

Hond 1 had diarree, ermee naar de DA geweest spuit gezet en pillen meegekregen. Hond 1 was weer ok.
Hond 2 begint na een paar dagen aan de race. Pillen gegeven en na een dag of 3/4 weer ok.

Nu is hond 1 weer aan de race. Helemaal happy vrolijk, geen koorts, gewoon vreten als een hooischuur. Ik heb hem nu 3 dagen op pillen, een dag uitgehongerd en terug zijn vorige voer gekocht maar het is nog niet beter. Gisteren is hij een hele dag gewoon binnen gebleven zonder kramp maar vannacht en vanmorgen was het weer prijs.

Nog even het weekend doortrekken en maandag maar naar de DA als het nog niet over is, dan loopt die er weer bijna een week mee en geen flauw idee wat het is.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 07:31

Siersma schreef:
Slecht geslapen. Kon niet in slaap komen en nu ook alweer vroeg wakker. Gisteren onze oude kat in laten slapen. Ik heb het er erg slecht mee. Erger dan verwacht

Dat is heel verdrietig. :knuffel:

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 07:35

Roosch schreef:
Geef mij maar een lekkere biefstuk met friet. :)) dan maar een cultuurbarbaar.

Ik ook hoor. Of een goede saté. Ossenhaas of varkenshaas. Heerlijk. Goede biefstuk ook.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 07:35

Siersma schreef:

Ach wat sneu sterkte!