Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Iets teveel Hitchcock gekeken dus.Nou heeft hij wel sinds kort zichzelf aangeleerd om met zijn snavel tegen het raam te tikken wanneer manlief thuis komt van zijn werk. Die tikt dan terug en zo maken ze er een spelletje van. Hij probeert dan dus de aandacht van mijn man te trekken omdat hij blij is dat ie weer thuis is![]()
En dat heeft hij blijkbaar ook een aantal keer gedaan toen de buurvrouw toevallig langs liep en sindsdien denkt ze dus nog meer dat hij iets van haar wil
Geloof me, er zit echt geen kwaad in dat dier, maar volgens onze buurvrouw is hij een stalker die het op haar heeft gemunt
Cayenne schreef:Captain: Hij vindt zichzelf ook fantastischxPareltje schreef:Dat mijn vriend en ik allebei goed de griep te pakken hebbenhopelijk is het snel over want ben er helemaal klaar mee..
Beterschap! Is het geen Corona?
Caitlin_K schreef:Flink ziek, verkouden, keelpijn, verhoging en hoofdpijn en al mijn spieren doen zeer. Covid-negatief.
Morgen een afspraak bij de dermatoloog, en als ik me zo als nu voel moet ik hem ook echt verzetten (en ik kon eindelijk na 4,5 week terecht, dus wil wel graag er heen)
Zebrastreep schreef:Caitlin_K schreef:Flink ziek, verkouden, keelpijn, verhoging en hoofdpijn en al mijn spieren doen zeer. Covid-negatief.
Morgen een afspraak bij de dermatoloog, en als ik me zo als nu voel moet ik hem ook echt verzetten (en ik kon eindelijk na 4,5 week terecht, dus wil wel graag er heen)
Dermatoloog is echt drama om redelijk snel aan de beurt te zijn. Maar ach na 7 maanden klachten voelde 3 week wachten als niks![]()
En helemaal als de behandeling aanslaat