Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Je bent gewoon heel goed bezig. Wantrouwen, angstaanvallen heeft altijd een oorzaak. Dat hoeft niet je hele leven te bepalen en gezond wantrouwen is niets mis mee.
pien_2010 schreef:Lieverd we hebben allemaal een rugzak(je). De een begint wel erg rot in het leven en dan is het een heuse zak, de ander krijgt later echte grote trauma's te verwerken en dan is het ook een zak, en weer een ander krijgt het later voor zijn kiezen en heeft een rugzakje. Maar niemand ontkomt eraan. That's lifehelaas, en wat jij nu doet met hulp zoeken is een hele goede manier om verder te komen in het leven waardoor die rugzak je niet blijvend in de weg zit en je altijd ongelukkig maakt.
Schrijft deze oude vrouw.
Bloesem21 schreef:Tinder heeft mij tot dusver nog niet veel serieus gebracht, maar wel wat gezelligheid. In dat kader; wat is jullie ervaring qua frequentie in afspreken met een scharrel?
Duhelo schreef:Deze vind ik wel een moeilijke hoor. Prima dat ze nog niet zeker zijn of er een toekomst in zit of niet. Maar kortaf appen etc? dan heeft die in mijn ogen ook wel weinig interesse. Ofwel vindt die je leuk, ofwel niet. Nog geen zekerheid over toekomst? Logisch, eerst elkaar beter leren kennen, maar als je in de eerste fase al kortaf bent of weinig contact opneemt, dan is er ook weinig interesse imo...
En mannen zijn simpel en opportunisten. Ook al is er geen interesse voor relatie of voor méér, als ze een vrouw voor zich hebben die wel interesse heeft in hun gaan ze "automatisch" contact zoeken omdat ze op dat moment meer denken met hun p*k dan met hun gevoel. En als ze je niet meer zien gaan ze terug in het afstandelijke...
Maargoed, dat is mijn gevoel/ervaring ... Misschien zijn ze niet allemaal zo ...
Marocje schreef:Hangt er echt vanaf wie. Mijn vriend vraagt het wel en is echt een apper ookal vindt hij van niet.
Een date om te ontdekken of het een relatie kan worden, zou ik ook wel meer interesse van verwachten. Zeker wanneer je elkaar een keer gezien hebt. Is het contact dan juist minder, zou
mij dat ook wat zeggen. Maar toch: je gevoel is gewoon heel erg belangrijk hierin. De ene sekspartner appte ik helemaal niet meer mee behalve de tijd afspreken. De andere appte ik weer vrij veel mee.
Nu ook weer een vorige sekspartner tegengekomen op Tinder. Leuk gechat, ff herinneringen opgehaald en bevestigd dit nog een keer te willen, dus zouden weer afspreken.
Kreeg nog wel een chat of ik nog hetzelfde nummer had en dat bevestigd, maar nog geen appje gezien. Kan ik natuurlijk ook zelf ff sturen maar vind juist dat spel wel ff leuk: beetje moeite doen![]()
capopjekop schreef:Onder geen apper zijn versta ik iemand die niet heel de dag door met z'n telefoon bezig is en dan niet appt. Hij klinkt gewoon als een hork die het als excuus gebruikt. Kleine moeite om even te vragen hoe je eerste werkdag was. En als je niet van appen houdt dan bel je toch even. Dat hoeft ook geen uren te zijn, maar even kort vragen hoe het was toont iig dat je interesse in iemand hebt.
Ik zou daar ook niks mee kunnen.
Raineri schreef:Neee nooit excuses bedenken voor de daden van een ander! Je kunt altijd eens informeren en simpelweg vragen ernaar. Je hebt niets te verliezen.
En als je het wilt afsluiten hou het gewoon chique en vriendelijk
Hoi, ik merk dat er weinig iniatief is wat nieuws in te plannen. Omdat ik wat serieus zoek met een klik van beide kanten, en ik het idee heb dat dit ontbreekt, wil ik het hier graag bij laten. Ik wens je al het beste en vond het desondanks gezellig met je!
Amandavd schreef:Bullshit, jij verdient een man die oprecht in je geinteresseerd is en in je wilt investeren. Weet je, vragen hoe iemand zijn dag was is de bare fiets minimum en dat zien we dan tegenwoordig als moeite doen. Rot op. Als jij kritisch naar jezelf kijkt, schrijf dan eens op wat jij doet voor mensen waar jij oprecht geïnteresseerd in bent, die jij oprecht leuk vindt en vergelijk dat dan eens met de moeite die hij laat zien. Wedden dat je je dan realiseert dat je beter bent dan halve antwoorden en slow replies?