Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 17:52

FrNo schreef:
Maar denk erom, als er een normaal bord eenrichtingsverkeer is, geldt dit niet voor voetgangers, alleen voor bestuurders van

Heb jij de foto wel gezien? :') ik weet niet wat voor 'bestuurders' je hier tegen wil komen

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 18:10

Steeph schreef:
FrNo schreef:
Maar denk erom, als er een normaal bord eenrichtingsverkeer is, geldt dit niet voor voetgangers, alleen voor bestuurders van

Heb jij de foto wel gezien? :') ik weet niet wat voor 'bestuurders' je hier tegen wil komen

Wat ze bedoelt te zeggen is dat een standaard eenrichtingsverkeersbord (C2/C3) alleen betrekking heeft op bestuurders. Als dat bord er staat, dan mogen voetgangers nog steeds in twee richtingen eroverheen.
Voor voetgangers is er geen officieel geldig bord om eenrichtingsverkeer af te dwingen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 18:15

Lestrange01 schreef:
Veeeel te veel gekocht bij houten

Naar mijn zin te weinig verkocht in Houten :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 18:20

Moestuin schreef:
En nu komt man ook binnen dat we er om dat uur moeten zijn en moeten blijven eten terwijl ik juist rustig wou rondkuieren op een opendeurdag. Nu wordt er weer een uur op gezet, gaan wij ons moeten opjagen en blijven eten wat ik even gewoon niet trek. En als ik zeg dat hij dit had moeten overleggen is hij boos en moet ik in het vervolg zelf maar bellen. Dit trek ik even niet. Ik loop nu al weer overspannen.

Luister.

Iedere keer dat je naar je schoonouders gaat trek jij je teflon pak aan.

Denkbeeldig natuurlijk.

Alles wat ze tegen of over je zeggen zal van je af glijden, want jij hebt je teflonpak aan.

Je glimlacht, je houdt vol en na het eten rijd je gauw naar huis en kunnen ze de paasei krijgen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 18:25

Urbanus schreef:
Moestuin schreef:
En nu komt man ook binnen dat we er om dat uur moeten zijn en moeten blijven eten terwijl ik juist rustig wou rondkuieren op een opendeurdag. Nu wordt er weer een uur op gezet, gaan wij ons moeten opjagen en blijven eten wat ik even gewoon niet trek. En als ik zeg dat hij dit had moeten overleggen is hij boos en moet ik in het vervolg zelf maar bellen. Dit trek ik even niet. Ik loop nu al weer overspannen.

Luister.

Iedere keer dat je naar je schoonouders gaat trek jij je teflon pak aan.

Denkbeeldig natuurlijk.

Alles wat ze tegen of over je zeggen zal van je af glijden, want jij hebt je teflonpak aan.

Je glimlacht, je houdt vol en na het eten rijd je gauw naar huis en kunnen ze de paasei krijgen.

Dit dus :))
Je windt je iedere keer zo op, was er allang klaar mee geweest dus volg bovenstaand advies op!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 18:26

oomens schreef:
[quote="Steeph"...
[quote="FrNo"...
[/quote...
[/quote....
Wat ze bedoelt te zeggen is dat een standaard eenrichtingsverkeersbord (C2/C3) alleen betrekking heeft op bestuurders. Als dat bord er staat, dan mogen voetgangers nog steeds in twee richtingen eroverheen.
Voor voetgangers is er geen officieel geldig bord om eenrichtingsverkeer af te dwingen.

Dit bedoel ik inderdaad.

Maar inderdaad, voor voetgangers zou eenrichting hier wel het beste zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 18:46

FrNo schreef:
oomens schreef:

Dit bedoel ik inderdaad.

Maar inderdaad, voor voetgangers zou eenrichting hier wel het beste zijn.

Dat kan natuurlijk ook gewoon zo aangegeven staan. Maar je hebt maar een paar debielen nodig die niet kunnen lezen/er schijt aan hebben.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 18:52

MarlindeRooz schreef:
Ik tegen vriendin x aangegeven dat ik me ellendig voel (hartkloppingen, kaakklemmen, onrustig) door de verhuizing en dat ik dus niet mee wil naar het bevrijdingsfestival want na een museumbezoek word ik al gek. Zegt ze letterlijk “dit kan ik er niet bij hebben alles waar ik naar uit kijk wordt afgezegd ik had al een rotdag”.

Wat about: wat rot voor je dat je zoiets leuks af moet zeggen ivm je gezondheid????

Wat een stomme reactie van je vriendin. Ze had ook kunnen vragen of ze je ergens mee kan helpen -O-

Even als advocaat van de duivel (want ik ben geen vreemde van deze klachten :D ) 5 mei is pas over een tijdje. Misschien gaan alle dingen waar je nu stress over hebt 100% meevallen en is zo'n feestje juist een ontlading. Iedere dag is een nieuwe dag.

Ik moest gister een flink stuk fietsen en wat is mijn conditie bar slecht :o . Op de terugweg, echt 1km voor ik thuis was, kwam ik erachter dat de roestige dynamo aan stond ipv mijn elektrische lampjes :'). Ondanks dat mijn conditie nog steeds kwalitatief uitermatend teleurstellend is ging dat laatste kilometertje een stuk soepeler...

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 18:56

fleurtjeuh schreef:
fleurtjeuh schreef:
Kitten verkopen maar ik wil helemaal niet dat ze gaat....
[ [url=m/PdvaN1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kijk dit snoetje nou..

Spoed beraad gehad..
Ze blijft

[ [url=m/1htJj4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik bedoel kijk nou..

Ik begrijp dit helemaal. Wat een lief mupske <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 19:15

Rytir schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik tegen vriendin x aangegeven dat ik me ellendig voel (hartkloppingen, kaakklemmen, onrustig) door de verhuizing en dat ik dus niet mee wil naar het bevrijdingsfestival want na een museumbezoek word ik al gek. Zegt ze letterlijk “dit kan ik er niet bij hebben alles waar ik naar uit kijk wordt afgezegd ik had al een rotdag”.

Wat about: wat rot voor je dat je zoiets leuks af moet zeggen ivm je gezondheid????

Wat een stomme reactie van je vriendin. Ze had ook kunnen vragen of ze je ergens mee kan helpen -O-

Even als advocaat van de duivel (want ik ben geen vreemde van deze klachten :D ) 5 mei is pas over een tijdje. Misschien gaan alle dingen waar je nu stress over hebt 100% meevallen en is zo'n feestje juist een ontlading. Iedere dag is een nieuwe dag.

Helaas werkt mijn brein chronisch zo en heb ik 6 mei doodleuk weer een college. Dus ik heb geen tijd om bij te komen van zoveel prikkels.

Ik durf haar er ook niet op aan te spreken want ze voelt zich dus al niet goed en straks maak ik het erger. Ik was laatst doodmoe en helemaal op van enkel 1 college al. Dus hoe ga ik in een collegeweek een festival proppen.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 19:41

Berdien schreef:
Mensen die op dit pad negeren dat het eenrichtingsverkeer is. Met kinderen. Die je vervolgens natuurlijk niet in het water mag duwen -O-

[ [url=m/UiMYsJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afbeelding

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 19:52

Hilary schreef:
Berdien schreef:
Mensen die op dit pad negeren dat het eenrichtingsverkeer is. Met kinderen. Die je vervolgens natuurlijk niet in het water mag duwen -O-

[ [url=m/UiMYsJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ Afbeelding ]

Hierom hardop gelachen! :))

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 20:00

Ik had van die kleine uitdeelzakjes chips gekocht, onder het mom van: oke maximaal 1 per dag want ik wil afvallen! Wat een teleurstellend minimale hoeveelheid chips is dat zeg, volgens mij heb ik er alleen maar meer trek door gekregen

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 20:16

Corona,en 2 belangrijke afspraken in het ziekenhuis :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 20:22

astrea schreef:
Moestuin ik weet niet hoe oud je dochter is.
Maar kun je niet een afspraak met haar maken dat ze een bepaald aantal mag houden en de rest aan een vriendinnetje oid geeft die het wat minder goed hebben.

Ik heb vorig jaar een hele bups op gratis gezet op facebook maar zonder resultaat. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat de gemeente, de school etc allemaal erg gul uitdelen. Ze heeft dan ook nog wat gekregen op de dansles, de winkel en noem maar op. En dat krijgen andere kindjes in de buurt dus ook :') Ze deelt verder wel lief uit als dat wordt gevraagd dus daar heeft ze geen probleem mee :)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 21:21

Ik mis mijn werk -O-

Echt ik zit nu al zolang thuis dit is niet leuk meer -O-

Volgende week als t meezit een x met een collega mee rijden, maaar dat is niet hetzelfde

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 21:29

Bloeddruk 92/66 een beetje aan de lage kant.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 21:29

Half uur geleden gedouched, shampoo in mijn oog. Prikt nog steeds

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:13

Marlinde: Wel goed van je dat je dit vrij vroeg al aangeeft. Dan heeft je vriendin de tijd om iemand anders te vragen.

Mijn zus zegt gerust een dag van te voren af met een *** smoes waarvan ik denk dat wist je een half jaar geleden ook al.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:19

Koppijn die niet over wil gaan.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:21

Coconut schreef:
Ze klussen 7 dagen in de week hier :') dus ik vind dat het nu wel even "niet hoeft"....

Heb je dan vooral irritatie aan de 7 dagen per week of dat het pasen/zondagsrust was? Ik was vandaag ook geluidoverlast veroorzaker. Ben de halve dag met de hoge drukspuit bezig geweest want mooi weer en tijd :=

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:33

Aan dat ze 7 dagen per week enorme herrie maken met veel decibellen en niks overleggen met de buurt/buren.

Ze zijn echt al 4 weken lang elke dag enorm aan het boren in huis op onmenselijke tijdstippen (06.30 uur in de ochtend tot ruim 22.00 uur in de avond). Dat geluid van het boren is echt niet te doen en drilt enorm door.

Vandaag was het weer zover. Hier thuis visite, maar je kon elkaar amper verstaan door de herrie van de buren. Daar kan ik me echt enorm aan ergeren.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:40

Dat ik voor mijn idee bijna ben opgelicht op de markt vandaag.

Ik heb sinds kort een S22, maar heb nog geen goede screenprotector erop. Het standaard velletje van de fabriek is de enige bescherming momenteel. Op de markt zag ik een kraampje staan met telefoon dingetjes, waaronder screen protectors. Ik vraag aan de verkoper of hij ook die voor de S22 heeft liggen. Volgens hem wel, en hij begint te zoeken. Hij graaft zijn bak uit, en bekijkt een aantal. Eentje ervan haalt hij uit de verpakking, past, ziet dat de front face camera niet overeen komt, en zoekt door. Ik zeg tegen hem dat als hij hem niet heeft, het ook geen enkel probleem is. Nee, nee, zegt 'ie, hij heeft het wel.
Na nog even zoeken heeft hij iets gevonden. Hij haalt de protector uit de verpakking, legt de verpakking op de kop weer neer en houdt de protector tegen mijn telefoon aan om te laten zien dat het past. Ik twijfel, gezien ik zie dat het te smal lijkt te zijn. Ik vraag of het echt die van de s22 is, waarna hij nogmaals dit bevestigd.
Hij vraagt of hij het laagje zelf moet toepassen, of dat ik dat wil doen. Gezien de stoffige, winderige buitenomgeving waar we waren, leek het me verstandig dit zelf te doen. Dat was ook goed, en hij stopt de protector in de verpakking, doet de verpakking bij mijn telefoonhoesje in (werderom op de kop, ik zag in eerste instantie de achterkant) en geeft me mijn telefoon weer terug. Hij zei dat ik het zo moest houden bij het meenemen, dan bleef het veilig.
Ik draai de verpakking om, is het de screen protector voor een A40. Ik wijs hem erop dat het niet hetzelfde model is, maar hij houdt bij hoog en laag vol dat het exact hetzelfde is.
Ik heb hem de protector teruggegeven.
Even gecheckt bij thuiskomst, de a40 is toch echt een ander formaat dan mijn telefoon. Blij dat ik er op tijd achter kwam, maar ik ergerde me flink aan het feit dat hij me bewust een verkeerd item probeerde te verkopen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:53

Coconut, daar zou ik dan echt wat van zeggen hoor! Die tijden zijn ook echt niet Ok...

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 23:06

Rytir schreef:
Coconut, daar zou ik dan echt wat van zeggen hoor! Die tijden zijn ook echt niet Ok...

Al gedaan, heel netjes aangegeven ook en duidelijk geweest, maar het heeft niet geholpen helaas.