FrNo schreef:Maar denk erom, als er een normaal bord eenrichtingsverkeer is, geldt dit niet voor voetgangers, alleen voor bestuurders van
Heb jij de foto wel gezien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:FrNo schreef:Maar denk erom, als er een normaal bord eenrichtingsverkeer is, geldt dit niet voor voetgangers, alleen voor bestuurders van
Heb jij de foto wel gezien?ik weet niet wat voor 'bestuurders' je hier tegen wil komen
Moestuin schreef:En nu komt man ook binnen dat we er om dat uur moeten zijn en moeten blijven eten terwijl ik juist rustig wou rondkuieren op een opendeurdag. Nu wordt er weer een uur op gezet, gaan wij ons moeten opjagen en blijven eten wat ik even gewoon niet trek. En als ik zeg dat hij dit had moeten overleggen is hij boos en moet ik in het vervolg zelf maar bellen. Dit trek ik even niet. Ik loop nu al weer overspannen.
Urbanus schreef:Moestuin schreef:En nu komt man ook binnen dat we er om dat uur moeten zijn en moeten blijven eten terwijl ik juist rustig wou rondkuieren op een opendeurdag. Nu wordt er weer een uur op gezet, gaan wij ons moeten opjagen en blijven eten wat ik even gewoon niet trek. En als ik zeg dat hij dit had moeten overleggen is hij boos en moet ik in het vervolg zelf maar bellen. Dit trek ik even niet. Ik loop nu al weer overspannen.
Luister.
Iedere keer dat je naar je schoonouders gaat trek jij je teflon pak aan.
Denkbeeldig natuurlijk.
Alles wat ze tegen of over je zeggen zal van je af glijden, want jij hebt je teflonpak aan.
Je glimlacht, je houdt vol en na het eten rijd je gauw naar huis en kunnen ze de paasei krijgen.
oomens schreef:[quote="Steeph"...
[quote="FrNo"...
Maar denk erom, als er een normaal bord eenrichtingsverkeer is, geldt dit niet voor voetgangers, alleen voor bestuurders van
[/quote...
Heb jij de foto wel gezien?ik weet niet wat voor 'bestuurders' je hier tegen wil komen
[/quote....
Wat ze bedoelt te zeggen is dat een standaard eenrichtingsverkeersbord (C2/C3) alleen betrekking heeft op bestuurders. Als dat bord er staat, dan mogen voetgangers nog steeds in twee richtingen eroverheen.
Voor voetgangers is er geen officieel geldig bord om eenrichtingsverkeer af te dwingen.
FrNo schreef:oomens schreef:
Wat ze bedoelt te zeggen is dat een standaard eenrichtingsverkeersbord (C2/C3) alleen betrekking heeft op bestuurders. Als dat bord er staat, dan mogen voetgangers nog steeds in twee richtingen eroverheen.
Voor voetgangers is er geen officieel geldig bord om eenrichtingsverkeer af te dwingen.
Dit bedoel ik inderdaad.
Maar inderdaad, voor voetgangers zou eenrichting hier wel het beste zijn.
MarlindeRooz schreef:Ik tegen vriendin x aangegeven dat ik me ellendig voel (hartkloppingen, kaakklemmen, onrustig) door de verhuizing en dat ik dus niet mee wil naar het bevrijdingsfestival want na een museumbezoek word ik al gek. Zegt ze letterlijk “dit kan ik er niet bij hebben alles waar ik naar uit kijk wordt afgezegd ik had al een rotdag”.
Wat about: wat rot voor je dat je zoiets leuks af moet zeggen ivm je gezondheid????
Rytir schreef:MarlindeRooz schreef:Ik tegen vriendin x aangegeven dat ik me ellendig voel (hartkloppingen, kaakklemmen, onrustig) door de verhuizing en dat ik dus niet mee wil naar het bevrijdingsfestival want na een museumbezoek word ik al gek. Zegt ze letterlijk “dit kan ik er niet bij hebben alles waar ik naar uit kijk wordt afgezegd ik had al een rotdag”.
Wat about: wat rot voor je dat je zoiets leuks af moet zeggen ivm je gezondheid????
Wat een stomme reactie van je vriendin. Ze had ook kunnen vragen of ze je ergens mee kan helpen![]()
Even als advocaat van de duivel (want ik ben geen vreemde van deze klachten) 5 mei is pas over een tijdje. Misschien gaan alle dingen waar je nu stress over hebt 100% meevallen en is zo'n feestje juist een ontlading. Iedere dag is een nieuwe dag.
Hilary schreef:Berdien schreef:Mensen die op dit pad negeren dat het eenrichtingsverkeer is. Met kinderen. Die je vervolgens natuurlijk niet in het water mag duwen
[ [url=m/UiMYsJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Afbeelding ]
astrea schreef:Moestuin ik weet niet hoe oud je dochter is.
Maar kun je niet een afspraak met haar maken dat ze een bepaald aantal mag houden en de rest aan een vriendinnetje oid geeft die het wat minder goed hebben.
Coconut schreef:Ze klussen 7 dagen in de week hierdus ik vind dat het nu wel even "niet hoeft"....