Er moeten cupjes in, dus wel wat duurder in gebruik, maar hij stond in de houten hut in mijn vakantiehuisje en hij beviel goed. Hij staat voor thuis ook nog op de planning (i.v.m. heel klein wonen, en maar zo af en toe koffie willen).

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kosseh schreef:Was is het kleinste koffiezetapparaat?
Ik drink zelf geen koffie (of thee), dus wil het apparaat ook niet standaard op m'n aanrecht hebben staan.
Nu heb ik niet heel veel opbergruimte, dus zoek ik een kleine die makkelijk weg te zetten is.
Ook nog even over na gedacht om geen koffiezetapparaat te nemen, maar dat wordt toch niet gewaardeerd door de mensen om mij heen.
Als ze alleen zouden kiezen uit dingen die ik zelf drink, kunnen ze alleen water krijgen...
Mizora schreef:Ik denk de Krups nespresso essenza mini: https://www.bol.com/nl/nl/p/krups-nespr ... 075792784/
Er moeten cupjes in, dus wel wat duurder in gebruik, maar hij stond in de houten hut in mijn vakantiehuisje en hij beviel goed. Hij staat voor thuis ook nog op de planning (i.v.m. heel klein wonen, en maar zo af en toe koffie willen).
JudithGigi schreef:kosseh schreef:Was is het kleinste koffiezetapparaat?
Ik drink zelf geen koffie (of thee), dus wil het apparaat ook niet standaard op m'n aanrecht hebben staan.
Nu heb ik niet heel veel opbergruimte, dus zoek ik een kleine die makkelijk weg te zetten is.
Ook nog even over na gedacht om geen koffiezetapparaat te nemen, maar dat wordt toch niet gewaardeerd door de mensen om mij heen.
Als ze alleen zouden kiezen uit dingen die ik zelf drink, kunnen ze alleen water krijgen...
Oploskoffie?
JudithGigi schreef:xPabloBokt schreef:Ben ik de enige die dit heel erg verwend vind klinken van die vrienden?
Ja ik dacht al dat het aan mij lagik ga toch geen duur apparaat aanschaffen omdat mijn vrienden zich te goed voelen voor het drinken dat ik in huis heb. Drink gewoon water dan.
Suzanne F. schreef:Ik heb een klein Philips koffiezetapparaat. Kan je gewoon 1 bakkie mee zetten, doe ik elke ochtend. Gewoon met filterzakje dus.
JudithGigi schreef:Is het sociaal geaccepteerd om een bureau via het werk te bestellen als ik er pas 1,5 maand werk? Zo'n sta-zit bureau bevalt me wel namelijk maar ik voel me zo aso om nu al iets te bestellen dat zo duur is
Marocje schreef:Vraag over de was: ik heb 1 wasmand, en doe 2 soorten was: handdoeken/beddengoed/ondergoed jongens en overige. (Dus met een antikleurdoorloopdoekje)
Nu gooien we dus de handdoeken altijd voor de wasmand, anders gaat het stinken. Dus ben op zoek naar een wasmand met 2 compartimenten, kunststof omdat ie in een badkamer staat die vrij vochtig wordt.
Maar nu zie ik vrijwel alleen drie compartimenten, met de aanduiding ‘wit’ ‘bont’ ‘zwart’.
Sorteert iedereen zo de was? En de natte handdoeken dan? Of gaat dat er gewoon bij?
Ik doe de was niet in dezelfde ruimte, dus nu sorteer ik de was altijd eerst en neem het dan met een wasmand mee naar de wasmachine.
kosseh schreef:Was is het kleinste koffiezetapparaat?