Ik kreeg net een 1 ster review omdat ik een pakje op dag 4 hebt opgehaald. Lang leve een weekend en maandag dat het Homer punt hier dicht is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
01San schreef:Als jij koper bent, en de verkoper verstuurt niet, dan krijgt de verkoper een automatische negatieve review van vinted.
En die kun je als “koper” nog bewerken. Dus daar kun je dan iets bijschrijven zoals: niet verzonden.
BloemBloem schreef:Wil iemand even met mij nadeken, heb echt drie geweldige zomer setjes
voor mezelf ( weer![]()
) op de kop kunnen tikken, vandaag bij het Homer punt
afgehaald. Werkelijk alles is nieuw inclusief prijskaartje, echter mis ik een riem van één van
de zomersetjes.
Nu heb ik netjes verkoper bericht en gevraagd of zie die toe wil sturen, ze heeft beloofd dit
morgen in orde te maken. Echter, zal ik nog even wachten met het bevestigen dat mijn bestelling helemaal oké wasWanneer verloopt dat termijn, weet iemand dat?
Aight schreef:BloemBloem schreef:Wil iemand even met mij nadeken, heb echt drie geweldige zomer setjes
voor mezelf ( weer![]()
) op de kop kunnen tikken, vandaag bij het Homer punt
afgehaald. Werkelijk alles is nieuw inclusief prijskaartje, echter mis ik een riem van één van
de zomersetjes.
Nu heb ik netjes verkoper bericht en gevraagd of zie die toe wil sturen, ze heeft beloofd dit
morgen in orde te maken. Echter, zal ik nog even wachten met het bevestigen dat mijn bestelling helemaal oké wasWanneer verloopt dat termijn, weet iemand dat?
ik zou aangeven dat het niet oke is. Dan heb je daarna nog genoeg tijd om met de verkoper eruit te komen. Anders keurt ie hem na 48u vgm automatisch goed
BloemBloem schreef:Marjo schreef:Nee je moet aangeven dat je een probleem hebt.
Dat kan ik dan morgen altijd nog doen als ze geen reactie geeft, ik heb
daar 48 uur de tijd voor toch? Wil haar graag het voordeel van de twijfel geven.
BloemBloem schreef:Marjo schreef:Nee je moet aangeven dat je een probleem hebt.
Dat kan ik dan morgen altijd nog doen als ze geen reactie geeft, ik heb
daar 48 uur de tijd voor toch? Wil haar graag het voordeel van de twijfel geven.