Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 20:44

Mijn kotbaas (huisbaas) die het lak heeft aan afspraken naleven.

Hij zou vandaag langskomen om een tafel in de tuin te plaatsen. Ik vroeg of hij dan ook ineens even naar mijn kraan kan kijken aangezien daar een scheur inzit waar het water inmiddels langs uitgespoten komt (en ook onder de wasbak doordrupt, nu is mijn was nat -_-). Hij is nog niet langs geweest en het zal vandaag ook niet gebeuren.

Maar goed, viel te verwachten. Hij zegt blijkbaar al vier jaar dat er een nieuwe keuken komt. Hij vroeg ook aan mij of de oven goed werkte- nee dat doet die niet. Stelt hij ZELF voor om een nieuwe te kopen. Na vijf maanden staat er nog steeds een 'van de vrachtwagen gevallen' ovenexemplaar zoals mijn kotgenoot het mooi omschreef. (Van mij moest hij geen nieuwe oven kopen, maar beloof het dan ook niet).

Het is dat de ergernissen zich stilletjesaan opstapelen. Zes maanden geleden zei hij dat hij de kraan in de keuken die af en toe lekt zou komen vervangen. Dezelfde kraan staat er nog steeds.
Of zo hoorde ik van mijn kotgenoot dat hij een week geleden mijn kamer aan andere mensen heeft laten zien (ik heb niet gezegd dat ik wegga, mijn bovenbuur gaat wel weg en de kotbaas vindt het nodig om dan ALLE kamers te laten zien blijkbaar). Ik heb hem een bericht gestuurd om mij in het vervolg te verwittigen wanneer hij mensen wilt laten komen kijken. Hij bood zijn excuses aan maar het zou 'in alle discretie gebeurd zijn'. HOE laat je discreet een hele kamer zien??? :') _O- Echt, ik moest simpelweg iets op mijn bureau hebben liggen en je kan er niet naast kijken.
(Ik zit ook midden in de examens waarvan sommige online zijn. Ik was echt pislink geweest als hij dan even op mijn deur geklopt had om mensen te laten kijken. En ook zonder examens wil ik niet dat mensen zonder verwittiging 'even komen kijken'.)

Nu is de echte reden dat ik graag een andere kamer wil dat het hier belachelijk hard galmt (zowel van de straat als in de gang). Het vervelende is dat er weinig kotbazen te vinden zijn die huisdieren toelaten. Want mijn skink moest maar eens op het tapijt schijten. :+
Spoiler:
Ik heb eraan gedacht om gewoon een residentiekamer aan te vragen en mijn reptiel te 'verbergen' wanneer ze komen controleren -dit moeten ze op voorhand laten weten en zijn ze erg punctueel in- maar dat durf ik dan weer niet... Al zou het een pak minder geld kosten- en mensen die ten minste een beetje professioneel handelen. Als je kraan daar stuk is repareren ze die dezelfde week nog.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 20:55

Ik ben te moe om nog te functioneren en ik wil eigenlijk naar bed, maar ik wil ook het eurovisie songfestival kijken maar dat duuuurt zo lang. Keuzes, keuzes...

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 20:59

Ik erger me dat ik steeds meer spel- en grammaticafouten zie. Niet alleen op fora zoals Bokt, maar ook op professionele websites of webshops.
En bij dyslexie heb ik er echt begrip voor, maar vaak lijkt het ook wel desinteresse. Zeker bij bijvoorbeeld webshops; laat het even dubbel checken door een ander voor je het openbaar zet.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 21:03

marley93 schreef:
Ik erger me dat ik steeds meer spel- en grammaticafouten zie. Niet alleen op fora zoals Bokt, maar ook op professionele websites of webshops.
En bij dyslexie heb ik er echt begrip voor, maar vaak lijkt het ook wel desinteresse. Zeker bij bijvoorbeeld webshops; laat het even dubbel checken door een ander voor je het openbaar zet.

Ik kan me er soms ook aan ergeren. Zal zelf ongetwijfeld ook slordigheidsfouten maken. Maar idd, als het voor een website, vacature, blog oid is, zou ik het wel even laten checken.

Ik knap namelijk echt af op vacatures waar ze een Hbo diploma vragen, maar waar meerdere fouten in de vacature staan :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 21:19

Kapotte lift en ik ben weer te goed dus ik bel de reparatie. Eerst 10 minuten in de wacht en moet ik de boel ook nog gaan regelen.

Betaal ik hier geen servicekosten voor????

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 21:23

Offtopic:
Ik kan de tegenhanger van dit topic niet vinden, heeft iemand hem voor mij? De waar werd je blij van? Hij zal iets anders heten want ik kon hem met die steekwoorden niet vinden :+

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 21:25

Dat ik zat advertenties zie met foto’s en teksten dat ik denk dat ze eens zelf als eigenaar hun verantwoordelijkheid moeten nemen.

En dan we een blijvend warm huisje eisen..

Kots

Afbeelding

En dan deze (andere advertentie)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 21:25

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 21:26

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 22:14

Anomien schreef:
Dat ik zat advertenties zie met foto’s en teksten dat ik denk dat ze eens zelf als eigenaar hun verantwoordelijkheid moeten nemen.

En dan we een blijvend warm huisje eisen..

Kots

[ [url=m/Z6BD3g.png]Afbeelding[/url] ]

En dan deze (andere advertentie)

[ [url=m/XLOnar.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh, ja.. Die Friesjes met die vreselijk doorgezakte ruggen. Zoiets was ik laatst ook nog tegen gekomen. Zo oneerlijk naar sommige paardjes. Hopelijk komen ze goed terecht.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 22:56

Elk jaar kijk ik weer uit naar het songfestival en elke keer valt het weer tegen, waarom kijk ik hier elk jaar naar?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 23:03

Ze hebben vier dagen op rij vergeten mijn zusje haar anti depressiva te geven komen we vanavond achter.......... -O-

Geen wonder dat ze zo suicidaal als de pest is, die heeft afkick verschijnselen!

We zitten nu te kijken wanneer we haar daar weg kunnen halen. We gaan morgen langs (ik ook, ze wilde per se dat ik ook kwam!)

Hoe onverantwoordelijk kan een heel team zijn? Anti depressiva is niet echt een paracetamolletje.. als je dat vergeet heeft dat grote gevolgen!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 23:05

Lestrange01, kan je nergens klacht indienen?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 23:06

DezeNaam schreef:
Lestrange01, kan je nergens klacht indienen?

Dat gaan we doen nadat de pinkster dagen voorbij zijn. We zijn woest.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 23:08

Dat is echt heel erg Lestrange, wat een onbekwame mensen bah!
Afkickverschijnselen kunnen echt heel heftig zijn en niet ongevaarlijk, en is gewoon te voorkomen!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 23:16

Telpeva schreef:
Elk jaar kijk ik weer uit naar het songfestival en elke keer valt het weer tegen, waarom kijk ik hier elk jaar naar?

Ik vind het nummer van Frankrijk zo mooi <3.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 23:17

inderdaad ik zou ook een klacht indienen als ik jullie was kan echt niet.... Vervelend dat je dan nog 2 dagen moet wachten met Pinksteren.

--
Het Songfestival en dat mijn vader perse moet kijken en ik het dus alsnog verplicht bijna helemaal heb gekeken

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 23:25

Lestrange01 schreef:
Ze hebben vier dagen op rij vergeten mijn zusje haar anti depressiva te geven komen we vanavond achter.......... -O-

Geen wonder dat ze zo suicidaal als de pest is, die heeft afkick verschijnselen!

We zitten nu te kijken wanneer we haar daar weg kunnen halen. We gaan morgen langs (ik ook, ze wilde per se dat ik ook kwam!)

Hoe onverantwoordelijk kan een heel team zijn? Anti depressiva is niet echt een paracetamolletje.. als je dat vergeet heeft dat grote gevolgen!

Wat rot :(:)

Frankrijk is mooi ja! Portugal en Finland vind ik ook heerlijk wegluisteren!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 23:52

Dat ik een leuk visje in de winkel heb gezien. Maar twijfel of ik visje wel of niet ga kopen. Ik heb 5 visjes en de max. qua dit soort visjes zit op 8. Ik heb nog een eigen kweekje die mag blijven als het een vrouwtje is, dus dan zit ik al op 6.
En visje is wit met zwart staartje. En ik heb al een wit visje met zwarte vlekjes...

Maar toch, voordat ik aan mijn aquarium begon had ik een lijstje met soorten kleuren die ik graag wil en deze stond daar ook op.
Ik en mijn twijfels.. :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 23:54

Dat we bijna op een andere auto zaten. Mensen... Steek niet over als dat krap wordt.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 05:16

Lestrange01 ik vind jouw uitspraken maar heftig....

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 07:51

Heftig? .... We zijn woest.. Wat is daar heftig aan.
Lestrangebheeft een zus waar het al een beste tijd waar het niet goed mee gaat.
En als ze dan vergeten dat meisje haar medicatie te geven, dan is dat iets om heel kwaad om te worden.
Ik begrijp je reactie dan ook niet zo goed.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 07:58

Hoezo? Ze zijn toch ook heftig? Vind ik niks aan gelogen, ik vind ze ook heftig. Ga er vanuit lestrange zelf ook
Dat is toch niet direct slecht bedoeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 09:07

Nog steeds 0,0 contact met het restaurant. Ben sterk aan het twijfelen om te laten weten dat ze ons voorschot ergens kunnen steken en dat ik wat anders zoek. Dit kan gewoon niet. Vrijdag trouwen wij en zij zijn al 12 dagen volstrekt onbereikbaar (maar wel open) Langs gaan heeft niets opgeleverd want er is maar 1 iemand die dit regelt en die was niet aanwezig en is ook de onbereikbare persoon.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 09:24

Moestuin geld terug vragen desnoods aan de persoon die er staat. Dit is gewoon niet netjes en ze het geld laten houden zou wat mij betreft nee zijn. Komen ze er te makkelijk vanaf.