Ik wil graag mijn inkopen voor de kerst thuis laten bezorgen omdat ik echt niet naar de winkels wil de dagen voor kerst, maarja dan moet het wel meewerken....
En vervolgens hang ik al 15min in de wacht van de klantenservice

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Dat ik iets besteld heb, vandaag bezorgd, morgen in huis. Ik begrijp al dat dat niet helemaal kan lukken in deze tijd, maar nu is het bezorgmoment opeens verplaatst naar 2 weken later
Ineke2 schreef:MyWishMax schreef:Dat ik blijkbaar me niet eenzaam mag voelen of moeite mag hebben met vele alleen zijn en binnen zitten in deze tijd, omdat ik in normale tijden ook veel alleen zit en binnen ben.Blijkbaar is er voor mij niks veranderd? en mag ik absoluut niet aangeven dat het ook voor mij lastig is. Altijd en nu ook extra.
Ik had gehoopt eigenlijk wat begrip te krijgen, juist nu veel meer mensen een zelfde ritme moeten aanhouden, maar nee.
Dit is herkenbaar en dan uiteraard voornamelijk van stellen en gezinnen. Die alsnog kunnen kletsen met elkaar.
Iedereen heeft het op haar of zijn manier moeilijk, maar toch ik en andere alleenstaanden moeten het doen met kletsen naar de tv en/of huisdieren.
Goed tot zover miijn ergernis daar over.
LukieBradley schreef:Hier alleen met huisdieren en ondanks dat er niet enorm veel is veranderd in corona tijden ga ik het nu wel merken.
Je ziet toch wat minder vrienden en iedereen trekt zich terug.
Soms ook een heel eenzaam gevoel helaasen iedereen maar denken dat je het zo makkelijk hebt
![]()
Ik erger me aan de zooi die de kipjes en huiscavia gemaakt hebben :
[ [url=m/tRncAl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Absolem schreef:Flying_Angel schreef:Dat ik iets besteld heb, vandaag bezorgd, morgen in huis. Ik begrijp al dat dat niet helemaal kan lukken in deze tijd, maar nu is het bezorgmoment opeens verplaatst naar 2 weken later
Hoe werkt dat dan? Zetten ze het dan voor je deur neer dat je het een dag later pas naar binnen mag halen?
(sorry flauw)
Flowery schreef:Dat ik 5 dec een jas heb besteld bij Zalando maar deze nog steeds niet in behandeling/ontvangen is bij PostNL... De bestelling is 6 dec meteen verzonden door Zalando zelf, wist dat het langer zou duren vanwege de drukte maar ik maak mij wel zorgen dat het pakket nu ergens tussen Zalando en PostNL ligt, nergens ingescand of wat dan ook
PoelieWoelie schreef:Flowery schreef:Dat ik 5 dec een jas heb besteld bij Zalando maar deze nog steeds niet in behandeling/ontvangen is bij PostNL... De bestelling is 6 dec meteen verzonden door Zalando zelf, wist dat het langer zou duren vanwege de drukte maar ik maak mij wel zorgen dat het pakket nu ergens tussen Zalando en PostNL ligt, nergens ingescand of wat dan ook
Kan ook zijn dat het al wel aangemeld is bij PostNL maar dat het nog bij Zalando zelf ligt. Bij ons magazijn staan er ook 50+ pallets klaar om opgehaald te worden door PostNL maar dat gebeurt maar mondjesmaat.
Geen zorgen, gaat helemaal goedkomen!
RoosDeG schreef:LukieBradley schreef:Hier alleen met huisdieren en ondanks dat er niet enorm veel is veranderd in corona tijden ga ik het nu wel merken.
Soms ook een heel eenzaam gevoel helaasen iedereen maar denken dat je het zo makkelijk hebt
![]()
Nath je bent hier altijd welkom he!
lotthje schreef:Ik krijg mijn tekentablet met geen mogelijkheid aan mn laptop aangesloten en wordt er helemaal gek van. De tablet licht op, dus hij heeft connectie maar de pen doet het gewoon niet. Hij heeft het ook wel even gedaan maar daarna ineens niet meer. Heb al zoveel geprobeerd, heb het even helemaal gehad.
LukieBradley schreef:Hier alleen met huisdieren en ondanks dat er niet enorm veel is veranderd in corona tijden ga ik het nu wel merken.
![]()
LukieBradley schreef:Stel je hebt er 21 van zulke![]()
Blijf stofzuigen. Gelukkig kan er maar eentje zelf de flat in en uit.
Pijn in mijn pols, speel de hele tijd een kook spelletje op mijn telefoon en omdat ik niet kon winnen / levens op waren heb ik 2 dezelfde varianten gedownload zodat ik kan blijven spelen.
Echt pijn niet normaal
Steeph schreef:lotthje schreef:Ik krijg mijn tekentablet met geen mogelijkheid aan mn laptop aangesloten en wordt er helemaal gek van. De tablet licht op, dus hij heeft connectie maar de pen doet het gewoon niet. Hij heeft het ook wel even gedaan maar daarna ineens niet meer. Heb al zoveel geprobeerd, heb het even helemaal gehad.
Zit er een batterij in de pen die je misschien even moet opladen of vervangen?
Zebrastreep schreef:LukieBradley schreef:Stel je hebt er 21 van zulke![]()
Blijf stofzuigen. Gelukkig kan er maar eentje zelf de flat in en uit.
Pijn in mijn pols, speel de hele tijd een kook spelletje op mijn telefoon en omdat ik niet kon winnen / levens op waren heb ik 2 dezelfde varianten gedownload zodat ik kan blijven spelen.
Echt pijn niet normaal
21 wordt mij ook te gek 2 zijn leuk! Ik moet niet denken aan al dat schoonmaak werk