Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:20

Dat de ah website mijn boodschappen niet kan bevestigen :(

Ik wil graag mijn inkopen voor de kerst thuis laten bezorgen omdat ik echt niet naar de winkels wil de dagen voor kerst, maarja dan moet het wel meewerken....

En vervolgens hang ik al 15min in de wacht van de klantenservice :(

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:28

Ogen die alweer achteruit zijn gegaan.. Nu -5 en -8

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:52

Flying_Angel schreef:
Dat ik iets besteld heb, vandaag bezorgd, morgen in huis. Ik begrijp al dat dat niet helemaal kan lukken in deze tijd, maar nu is het bezorgmoment opeens verplaatst naar 2 weken later :

Hoe werkt dat dan? Zetten ze het dan voor je deur neer dat je het een dag later pas naar binnen mag halen? :D

(sorry flauw) O:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:56

Ineke2 schreef:
MyWishMax schreef:
Dat ik blijkbaar me niet eenzaam mag voelen of moeite mag hebben met vele alleen zijn en binnen zitten in deze tijd, omdat ik in normale tijden ook veel alleen zit en binnen ben. :+ Blijkbaar is er voor mij niks veranderd? en mag ik absoluut niet aangeven dat het ook voor mij lastig is. Altijd en nu ook extra.

Ik had gehoopt eigenlijk wat begrip te krijgen, juist nu veel meer mensen een zelfde ritme moeten aanhouden, maar nee.

Dit is herkenbaar en dan uiteraard voornamelijk van stellen en gezinnen. Die alsnog kunnen kletsen met elkaar.
Iedereen heeft het op haar of zijn manier moeilijk, maar toch ik en andere alleenstaanden moeten het doen met kletsen naar de tv en/of huisdieren.
Goed tot zover miijn ergernis daar over.

Niet eens alleen in die vorm, ook andere alleenstaande. Ik ben chronisch ziek, dus kan in normale tijden al weinig. Spreek af en toe af voor sociale contacten, maar moet dat goed plannen. Sinds corona zie ik bijna niemand meer en bestaat mijn leven buiten mijn huis uit medische afspraken. Waar ik normaal afleiding kon halen uit bepaalde dingen bezoeken kan dat nu niet of ik wil het niet ivm risico.(gelukkig mag ik 2 keer per week naar paard, maar ook dat is nu anders qua contacten en tijd)

Maar zelfs de alleenstaande zien niet in dat dit heel anders is als hoe ik normaal leef, ook al draai ik dan ook maar beperkt mee. Maar dan heb ik afleiding. Nu draait 95% van mijn leven buiten de deur om mijn ziekte. Het is nogal apart dat ik dan veroordeeld word als ik er ook moeite mee heb, want ik hoor het gewend te zijn volgens hen

Maar ook het thuis tegen beeldscherm of huisdier praten idd :+ Ik ben blij met huisdier hoor, maar hij knuffelt minder prettig :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:39

Hier alleen met huisdieren en ondanks dat er niet enorm veel is veranderd in corona tijden ga ik het nu wel merken.
Je ziet toch wat minder vrienden en iedereen trekt zich terug.
Soms ook een heel eenzaam gevoel helaas :( en iedereen maar denken dat je het zo makkelijk hebt _-:(

Ik erger me aan de zooi die de kipjes en huiscavia gemaakt hebben :

Afbeelding

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:45

Ik zoek een rustig plekje op school, maar dat is vrijwel onmogelijk

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:37

LukieBradley schreef:
Hier alleen met huisdieren en ondanks dat er niet enorm veel is veranderd in corona tijden ga ik het nu wel merken.
Soms ook een heel eenzaam gevoel helaas :( en iedereen maar denken dat je het zo makkelijk hebt _-:(

[ [url=m/tRncAl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nath je bent hier altijd welkom he!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:30

Scheel kijken door m'n beeldscherm

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:49

Absolem schreef:
Flying_Angel schreef:
Dat ik iets besteld heb, vandaag bezorgd, morgen in huis. Ik begrijp al dat dat niet helemaal kan lukken in deze tijd, maar nu is het bezorgmoment opeens verplaatst naar 2 weken later :

Hoe werkt dat dan? Zetten ze het dan voor je deur neer dat je het een dag later pas naar binnen mag halen? :D

(sorry flauw) O:)

HAHA! Ik zie nu dat ik het fout getypt heb _O- _O-

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:56

Dat ik 5 dec een jas heb besteld bij Zalando maar deze nog steeds niet in behandeling/ontvangen is bij PostNL... De bestelling is 6 dec meteen verzonden door Zalando zelf, wist dat het langer zou duren vanwege de drukte maar ik maak mij wel zorgen dat het pakket nu ergens tussen Zalando en PostNL ligt, nergens ingescand of wat dan ook |o

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:06

Verkopers aan de deur. Zeker nu.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:12

Flowery schreef:
Dat ik 5 dec een jas heb besteld bij Zalando maar deze nog steeds niet in behandeling/ontvangen is bij PostNL... De bestelling is 6 dec meteen verzonden door Zalando zelf, wist dat het langer zou duren vanwege de drukte maar ik maak mij wel zorgen dat het pakket nu ergens tussen Zalando en PostNL ligt, nergens ingescand of wat dan ook |o

Kan ook zijn dat het al wel aangemeld is bij PostNL maar dat het nog bij Zalando zelf ligt. Bij ons magazijn staan er ook 50+ pallets klaar om opgehaald te worden door PostNL maar dat gebeurt maar mondjesmaat.

Geen zorgen, gaat helemaal goedkomen!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:13

Dat ik 1,5 uur betaald krijg voor 2 uur werk.
En dat mijn wederhelft nog steeds niet uit zichzelf de papiercontainer aan de weg zet.
En dat een overnemend bedrijf mijn trouwe numatic henry gaat vervangen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:21

Een afspraak hebben dat visite langs zou komen vanmiddag, die je dan vervolgens na 3 uur wachten uit eigen beweging maar opbelt: hey, we hadden afgesproken, ik zit al 3 uur op je te wachten ga je nog langs komen?
Nee ik had het druk en ik wou je net bellen.
Had mij dan 3 uur eerder gebeld, dan had ik nog wat kunnen doen met mijn vrije middag!!

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:36

PoelieWoelie schreef:
Flowery schreef:

Kan ook zijn dat het al wel aangemeld is bij PostNL maar dat het nog bij Zalando zelf ligt. Bij ons magazijn staan er ook 50+ pallets klaar om opgehaald te worden door PostNL maar dat gebeurt maar mondjesmaat.

Geen zorgen, gaat helemaal goedkomen!

Daar had ik niet eens aan gedacht, thanks! Dat stelt mij een beetje gerust haha

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 19:53

Een van de katten aangereden door iemand anders , is al 2,5u bij dierenarts. Nog niets gehoord.... ik wil gewoon iets weten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:05

Aan mijn teen :+

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:20

Ik krijg mijn tekentablet met geen mogelijkheid aan mn laptop aangesloten en wordt er helemaal gek van. De tablet licht op, dus hij heeft connectie maar de pen doet het gewoon niet. Hij heeft het ook wel even gedaan maar daarna ineens niet meer. Heb al zoveel geprobeerd, heb het even helemaal gehad.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:57

RoosDeG schreef:
LukieBradley schreef:

Nath je bent hier altijd welkom he!

:knuffel: <3
Zal eens een kerst cadeautje voor fleurtje gaan kopen en langskomen

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:57

lotthje schreef:
Ik krijg mijn tekentablet met geen mogelijkheid aan mn laptop aangesloten en wordt er helemaal gek van. De tablet licht op, dus hij heeft connectie maar de pen doet het gewoon niet. Hij heeft het ook wel even gedaan maar daarna ineens niet meer. Heb al zoveel geprobeerd, heb het even helemaal gehad.

Zit er een batterij in de pen die je misschien even moet opladen of vervangen?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 21:02

LukieBradley schreef:

Ohh de cavia <3 Die van mij maken er ook altijd een puinzooi van. Gaan bij de tralies omhoog staan en al het poep en zaagsel wat aan hun pootjes blijft hangen valt dan op de grond. Het heten ook niks voor niks varkens :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 21:24

Stel je hebt er 21 van zulke _O-
Blijf stofzuigen. Gelukkig kan er maar eentje zelf de flat in en uit.

Pijn in mijn pols, speel de hele tijd een kook spelletje op mijn telefoon en omdat ik niet kon winnen / levens op waren heb ik 2 dezelfde varianten gedownload zodat ik kan blijven spelen.
Echt pijn niet normaal :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 21:31

LukieBradley schreef:

Pijn in mijn pols, speel de hele tijd een kook spelletje op mijn telefoon en omdat ik niet kon winnen / levens op waren heb ik 2 dezelfde varianten gedownload zodat ik kan blijven spelen.

21 wordt mij ook te gek 2 zijn leuk! Ik moet niet denken aan al dat schoonmaak werk :')

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 21:51

Steeph schreef:
lotthje schreef:

Zit er een batterij in de pen die je misschien even moet opladen of vervangen?

Nee gaat allemaal via usb kabel. De tablet zou het signaal van de pen moeten doorsturen maar dat gebeurt dus niet. Nja hou er voor vandaag mee op.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 22:11

Zebrastreep schreef:
LukieBradley schreef:

21 wordt mij ook te gek 2 zijn leuk! Ik moet niet denken aan al dat schoonmaak werk :')

Heb er meer gehad, ben juist aan het afbouwen.
Nu je het zegt, ik ga verder met schoonmaken.
Nog een ergernis :')