Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:22

M'n schouder die na een paar uurtjes fotos bewerken weer dood is. Hij bleek niet helemaal lekker in de kom te zitten. Dus goed gezet, nu weer pijn. Nog geen week verder yaaay

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:32

_San87_ schreef:
Mkango schreef:
Dat ik een heel mooie set Polychromos kleurpotloden heb liggen, maar er echt niet mee uit de voeten kan. :')

Ik wel O:) ...
Bokkers Mensen - ik noem geen namen - die je even fijntjes in moeten wrijven dat zij de dingen kunnen die jij niet kunt. >;)

(Terecht ook wel. :') )

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:36

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Ik wel O:) ...
Bokkers Mensen - ik noem geen namen - die je even fijntjes in moeten wrijven dat zij de dingen kunnen die jij niet kunt. >;)

(Terecht ook wel. :') )

Het was meer een hint, mocht je ervan af willen :)).

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 14:47

Mkango,vind je het zelf leuk om te doen,ben je tevreden over wat je maakt?Zoja,dan is het toch goed.Ik vind Mandala's kleuren leuk,maar binnen de lijntjes kleuren is soms best moeilijk.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:11

Mijn lieve stalgenootje met wie ik enorm fijn kan buitenrijden gaat per half juni terug naar haar oude stal. Zo balen dit voor mij ;(
Zij vind het ook heel erg jammer. Ze gaat terug omdat onze stal te ver weg is voor haar en dat snap ik goed hoor, maar zo jammer.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:24

Dat de DHL tracking zegt dat mijn pakje vanmiddag om 1 uur is bezorgd. Dat is hij dus niet _-:(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:27

Vertraging bij webshops. -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:36

De shet heeft sinds gisteren een flinke vreemde verdikking op z'n koker maar mag er aan komen en geen koorts dus hoef de DA niet met spoed te laten komen maar zit me toch niet lekker..

En erger me aan mezelf. Mijn andere oh zo stik chaggerijnige opa pony wilde heel graag kroelen en ik mocht niet weg, dan ging ie ervoor staan :+ <3 genieten natuurlijk maar nu ben ik bang dat er iets is wat hij wilde laten merken ofzo of dat hij vanacht plat in de wei ligt en even afscheid wilde nemen. Slaat nergens op maar uuuuuugh

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-20 17:10

Die gozer in de Belsimpel reclame. :')

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 17:20

De bouwmarkt..... Waarom zijn er serieus alleen maar rare afmetingen te verkrijgen...

Moest een dekkende plaat hebben voor een oppervlakte van 150cm×150cm...
Dat ik die niet zo snel zal vinden is geen probleem.... Maar had toch wel gedacht dat ze bijvoorbeeld platen van 50×100 of 50×50 of 50×150 zouden hebben ofzo
Nee....... Ze hebben platen van 61×122
Echt serieus..... Moet je vijf platen kopen omdat je anders niet aan mijn afmetingen kunt komen.

Vervolgens had ik meerdere latten nodig a 150cm.... Je zou denken, dat moet toch ook wel te vinden zijn.... Nee, alles a 270cm....

En zoek maar eens een lat van 15 cm breedte.... Nee... Die zijn er ook niet....en nee, ook niet als je een combinatie van twee smallere latten wil maken.......

Gelukkig konden ze wel dingen voor mij op maat zagen....maar serieus. Waarom zijn er geen kleinere/logisere afmetingen te krijgen.

Ow...en zoek maar eens een schroef die je met een gewone schroevendraaier kunt monteren... 8 mm breed en 8 cm lang, niet te vinden... Alles afgezocht. Mee.. dan krijg je allerlei andere koppen, maar geen kruiskop ofzo

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:13

xPabloBokt schreef:

Ik dacht dat ik de enige was. Iets irriteert mij aan die jongen. Ben wel blij hoor met belsimpel heb er al 2 telefoons gekocht niks mis mee en vaak goedkoper dan de mediamarkt maar die reclame had niet gehoeven

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:14

Kattenmand gekocht maar de kat gaat er niet in liggen..

En ik wil een nieuw spel voor m'n switch maar ik twijfel zo omdat die spellen zo duur zijn.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:14

Escamilla schreef:

En ik wil een nieuw spel voor m'n switch maar ik twijfel zo omdat die spellen zo duur zijn.

Over welk spel twijfel je?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:16

Jeukkkkk

Mijn moeder leek het wel een goed idee om soort menthol poeder erop te doen. Jeuk was daarna niet meer te harden gewoon en het werd echt verschrikkelijk. Ik helemaal in de stress omdat het er af moest kon niet eens meer stilzitten van de jeuk.

Uiteindelijk de oplossing gevonden op internet calandula zalf en nu na een uurtje voelt het eindelijk een stuk rustiger. Ik zei nog zo nee doe maar niet van alles erop nou ja weer wat geleerd vandaag haha

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:28

MaTuMi schreef:
Tip voor mensen met muggenbulten, neem eens een hooikoorts tablet. Werkte bij mijn vader extreem goed. De bult slonk enorm!

Wou het ook net zeggen. :j
En coolingsgel tegen de eikenprocessierups helpt ook!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:36

Nieuwe coronagevallen nadat in duitsland een restaurant "open" ging met nieuwe maatregelen....
Op ca 30-40 km afstand van mijn huis.... Volgens nederlandse media 50 mensen in quarantaine. Volgens de duitse al 70.
11 zijn positief getest

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-20 18:39

AnnexUdith schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik dacht dat ik de enige was. Iets irriteert mij aan die jongen. Ben wel blij hoor met belsimpel heb er al 2 telefoons gekocht niks mis mee en vaak goedkoper dan de mediamarkt maar die reclame had niet gehoeven

Bij mij zij het zijn handbewegingen en het halve lachje. En hij heeft altijd iets van een wondje (eerst een scheur in zijn onderlip en net was het zijn rechter duim)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:39

Dat alles zo duur is :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:46

Ik ging naar de kringloop voor bloempotten. Kom thuis met een jas, een blouse, een lichtsnoer met houten egeltjes, een koperen keteltje (OK dat kan dienen als bloempot maar ik zocht juist twee grote potten) en twee theelepeltjes. En geen bloempotten. Wat gaat hier mis :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:05

Er gaat helemaal niks mis, dat is hoe kringloopwinkels zijn. :D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:11

Heerlijk de kringloop.Kom ook regelmatig met iets thuis wat ik niet nodig heb.Of waar ik geen plek voor heb.Er heeft een maand een kastje voor de kast gestaan omdat ik er verliefd op was en maar €20.00 koste.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:17

Ik houd ook van de kringloop hoor. Heb ook nog even staan kwijlen bij een heerlijk retro uitziende loveseat van maar 35 euro, maar heb me ingehouden _O-

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:18

iirrssjjee schreef:
Escamilla schreef:

Over welk spel twijfel je?

Pokémon word of shield. Heb vroeger veel Pokémon gespeeld, dus denk wel dat ik het leuk ga vinden. Maar vind het zo veel geld

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:22

Enige manier om van de koopverslaving af te komen bij de kringloop is er door er gaan werken. Hoeveel vieze spullen en troep ik wel niet in mijn handen heb gehad was direct genezen.

Denk dat ik in de 2 jaar dat ik werkte nog geen 50 euro heb uitgegeven. Wel wat dingen zoals een dure jas voor maar 5 euro die ik nog steeds heb en wat lp's.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:26

Escamilla schreef:
Pokémon word of shield. Heb vroeger veel Pokémon gespeeld, dus denk wel dat ik het leuk ga vinden. Maar vind het zo veel geld

Als iemand die zojuist de hele zaterdag heeft besteed aan het spelen van Pokemon Shield kan ik hem alleen maar aanbevelen :))