Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:En dat risico is er bij piercen niet dan?
Ja misschien stomme vraag.
Maar ik denk dan een gaatje is een gaatje.
En dan bedoel ik wel in de lel, niet in de oorschelp oid.
Tenminste de baby's die ik gezien heb hebben geen oorbel in het kraakbeen.
anjali schreef:Ik vind het minstens even erg of erger dat allerlei dieren flappen in hun oren geprikt krijgen. Ik zag ooit een kalf met zulke grote flappen in zijn oren dat ieder keer als hij zijn oren bewoog,hij die dingen in zijn ogen kreeg.
Jildau schreef:anjali schreef:Ik vind het minstens even erg of erger dat allerlei dieren flappen in hun oren geprikt krijgen. Ik zag ooit een kalf met zulke grote flappen in zijn oren dat ieder keer als hij zijn oren bewoog,hij die dingen in zijn ogen kreeg.
Bijzonder want dan krijgt hij z'n oor ook in z'n ogen. Het is niet normaal dat het merkje in het puntje gezet wordt en dus mega uitsteekt.
anjali schreef:Ik vind het minstens even erg of erger dat allerlei dieren flappen in hun oren geprikt krijgen. Ik zag ooit een kalf met zulke grote flappen in zijn oren dat ieder keer als hij zijn oren bewoog,hij die dingen in zijn ogen kreeg.
Danique_G schreef:Meeste mensen beschuldigen anderen van het “zijn van woke” als een drogreden en een vrijbrief om onbeschofte opmerkingen te maken
Fly_high schreef:Danique_G schreef:Meeste mensen beschuldigen anderen van het “zijn van woke” als een drogreden en een vrijbrief om onbeschofte opmerkingen te maken
Vind ik vooral zo'n waardeloze manier van series en films afkraken. Zodra er een personage in zit die geen cishet blanke Westerse vent is (of diens vrouwelijke rete hetesekspoplove interest), is het allemaal " too woke"
Captain schreef:Nouja, de nieuwere films zijn soms wel heel overdreven woke ja. Met dan minstens Chinese, gekleurde, Indiase, homo en transgender personen er in. Prima verder, maar dat zijn dan niet altijd goede acteurs waardoor de kwaliteit van de films gewoon niet goed is. Alleen omdat er voldaan moet worden aan de diversiteit. Ja dat ligt er soms wel iets te dik bovenop ja.
Captain schreef:Nouja, de nieuwere films zijn soms wel heel overdreven woke ja. Met dan minstens Chinese, gekleurde, Indiase, homo en transgender personen er in. Prima verder, maar dat zijn dan niet altijd goede acteurs waardoor de kwaliteit van de films gewoon niet goed is. Alleen omdat er voldaan moet worden aan de diversiteit. Ja dat ligt er soms wel iets te dik bovenop ja.
elnienjo schreef:Captain schreef:Nouja, de nieuwere films zijn soms wel heel overdreven woke ja. Met dan minstens Chinese, gekleurde, Indiase, homo en transgender personen er in. Prima verder, maar dat zijn dan niet altijd goede acteurs waardoor de kwaliteit van de films gewoon niet goed is. Alleen omdat er voldaan moet worden aan de diversiteit. Ja dat ligt er soms wel iets te dik bovenop ja.
Ik haak daar dus op af, al die gemaakte diversiteit. Bridgerton laat ik ook links liggen, vind t gewoon niet geloofwaardig.
elnienjo schreef:Captain schreef:Nouja, de nieuwere films zijn soms wel heel overdreven woke ja. Met dan minstens Chinese, gekleurde, Indiase, homo en transgender personen er in. Prima verder, maar dat zijn dan niet altijd goede acteurs waardoor de kwaliteit van de films gewoon niet goed is. Alleen omdat er voldaan moet worden aan de diversiteit. Ja dat ligt er soms wel iets te dik bovenop ja.
Ik haak daar dus op af, al die gemaakte diversiteit. Bridgerton laat ik ook links liggen, vind t gewoon niet geloofwaardig.
Kinke schreef:anjali schreef:Ik vind het minstens even erg of erger dat allerlei dieren flappen in hun oren geprikt krijgen. Ik zag ooit een kalf met zulke grote flappen in zijn oren dat ieder keer als hij zijn oren bewoog,hij die dingen in zijn ogen kreeg.
Wat maak jij toch altijd bijzondere dingen mee.
For the record.....pasgeboren kalf, en als kalveren iets hebben is het grote oren
[ [url=m/ul8kFE.gif]Afbeelding[/url] ]
Heb er hier al heel wat geboren zien worden maar nog nooit een kalf gehad
die de oornummers in het oog kreeg. Zou ook niet best zijn, je wilt geen kalveren met beschadigde ogen toch?
(oornummers maar even onherkenbaar gemaakt voor het geval activisten gekkies dit zielig vinden)
[ [url=m/vKMyxZ.jpg]Afbeelding[/url] ]