Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 13:02

Ohhh een boswachter, wat leuk!!!!

Ik dacht vrijdag een eet date te hebben maar hij had een dubbele afspraak en hij zei dat ie van t weekend wel tijd zat had. Ik dus zaterdag niet en nu is het zondag en ben zo brak als wat. Dus ik stel niets voor. Vind ook eigenlijk dat dat bij hem vandaan moet komen want hij haakte af vrijdag.

Moet wel zeggen dat ie erg trouw is op de app en ik vind m nog steeds echt leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 13:55

Marocje schreef:
Ik heb tot net weer de hele tijd zitten appen, echt een geweldige jongen! Me nog nooit zo begrepen gevoeld, zo gelachen op de app. _/-\o_

Wat leuk, ga je hem ontmoeten? :D

Peelie schreef:
Ik heb mn eerste tinderdate sinds mijn vrijgezelschap gehad vanmiddag. Een boswachter, boom van een kerel 2m+ (ik ben maar 1.63m). Gewoon een lieve vent. Beetje droogklooterig. Niet persee gelijk mijn typ, maar we hebben wel overeenkomsten.

We zijn wezen wandelen en daarna nog gezellig een warm kopje chocomelk met slagroom. Paar momentjes oogcontact gehad, wat niet raar voelde ofzo. Mn hondje was ook helemaal gek op hem, maar zij is al snel tevreden :')

Bij het afscheid nemen zei hij gelijk dat hij het leuk zou vinden nog een keertje af te spreken. Dat verbaasde me een beetje, maar ik dacht, waarom ook niet.

Toen afscheid genomen met een heerlijke mega awkward knuffel :P. Zijn jas stond open dus ik verdween daar helemaal in :') super grappig.

Dus nouja, ik ga het meemaken.

Jaaa zo leuk! Ben benieuwd hoe het verder gaat *\o/*

Pepperrr schreef:
Als het goed is vanmiddag de eerste date! Hoop zo dat het doorgaat (lees ergens mijn vorige bericht :') )
Ben al de hele ochtend aan het piekeren van wat als het weer niet doorgaat...?

Zou wel echt balen dan. Hij is echt mega leuk, het voelt gewoon goed en vertrouwd. Hij heeft mij enorm geholpen over mn ex heen te komen en we willen het beide wel echt een kans geven. Alleen tot nu toe heeft letterlijk alles wat tegen kón zitten ons tegen gezeten.... Fingers crossed!

Komt goed, fingers crossed idd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 13:56

daffodil schreef:
Ohhh een boswachter, wat leuk!!!!

Ik dacht vrijdag een eet date te hebben maar hij had een dubbele afspraak en hij zei dat ie van t weekend wel tijd zat had. Ik dus zaterdag niet en nu is het zondag en ben zo brak als wat. Dus ik stel niets voor. Vind ook eigenlijk dat dat bij hem vandaan moet komen want hij haakte af vrijdag.

Moet wel zeggen dat ie erg trouw is op de app en ik vind m nog steeds echt leuk.

Hmmm wat jammer, heb je ondertussen nog iets van hem vernomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 14:16

Ik heb net de knoop met mijn tinderdate doorgehakt, ik merkte gewoon dat ik mij heel erg aan hem stoorde en steeds meer ging irriteren aan hem, dus vandaag maar laten weten dat ik er mee kap..

Dus ik ga weer lekker swipen hahaha!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 14:50

Helaas ging het weer niet door want zijn moeder is positief getest. Weet niet zo of ik het moet geloven en wat ik nu ga doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 14:57

Pepperrr schreef:
Helaas ging het weer niet door want zijn moeder is positief getest. Weet niet zo of ik het moet geloven en wat ik nu ga doen...

Mijn mening/ervaring is met iemand die af blijft zeggen is dat die persoon er niet 100% achter staat.

Dit had ik ook een beetje met mijn vorige date dus, eigenlijk gisterenavond afgesproken maar ik zei toch af, dan weet je toch genoeg? -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 15:04

Hij houdt je aan het lijntje. Misschien heeft hij een vriendin ofzo.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 15:41

Pepperrr schreef:

Dit is dus al de vierde concrete afspraak die hij afzegt. Dan is het wel duidelijk dat die niet echt enthousiast is om je te leren kennen. Eén keer afzeggen kan, twee keer zou voor mij al op het randje zijn, maar vier keer? -O- Hou de eer aan jezelf en laat deze jongen waar hij is.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 15:52

Pepperrr schreef:
Als het goed is vanmiddag de eerste date! Hoop zo dat het doorgaat (lees ergens mijn vorige bericht :') )
Ben al de hele ochtend aan het piekeren van wat als het weer niet doorgaat...?

Zou wel echt balen dan. Hij is echt mega leuk, het voelt gewoon goed en vertrouwd. Hij heeft mij enorm geholpen over mn ex heen te komen en we willen het beide wel echt een kans geven. Alleen tot nu toe heeft letterlijk alles wat tegen kón zitten ons tegen gezeten.... Fingers crossed!

Fingers crossed!

Hier het daten stopgezet. We willen best nog als vrienden afspreken, maar wel besloten dat het gevoel er (iig voor mij) niet in zit en er op deze manier ook te veel druk op zit ofzo. Ook door zijn uitspraak dat hij “ “opzich” geen kinderwens heeft” (geen ja, maar ook geen harde nee) denken we dat ik m’n zelfbescherming-iets heb geactiveerd, aangezien ik het écht niet wil en het met mijn ex daarop is stuk gelopen. Verder was er namelijk wel echt een klik en chill gevoel en niks waarop ik hard ben afgeknapt ofzo.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 16:27

Gini schreef:
Pepperrr schreef:

Dit is dus al de vierde concrete afspraak die hij afzegt. Dan is het wel duidelijk dat die niet echt enthousiast is om je te leren kennen. Eén keer afzeggen kan, twee keer zou voor mij al op het randje zijn, maar vier keer? -O- Hou de eer aan jezelf en laat deze jongen waar hij is.

Nouja, hij woont thuis he. Dus moeder positief is gewoon het huis niet uit. Ik ga het nog even aankijken wat ik ga doen..

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:15

Je zegt zelf dat je niet meer weet of je het moet geloven?
Dat van zijn moeder nu kan misschien wel waar zijn, maar je zegt dat je nu al een aantal weken probeert af te spreken en dat het niet lukt. Ligt dat ook aan jouw agenda?
In een "aantal weken" moet er ergens toch wel 1 vrije plek in de agenda zijn om te zeggen: kom, nu gaan we, punt. Zeker in deze tijd, waarin onze sociale agenda eerlijk gezegd toch wel tot een minimum herleid is. Maar goed, kan zijn dat ik te donker denk. Als je nog even wilt aankijken is dat uiteraard je goed recht. :)
Hoe is de rest van de communicatie? Wel vlot en stelt die meteen een ander moment voor?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:21

Hij werkt bij de brandweer. 1e keer kreeg ie een melding waar die heen moest (gechecked en dat was ook zo). De week daarop stortregende het heel hard. Vorige week was zijn zus positief getest, nu zijn moeder.

Hij woont dus nog thuis, ik woon bij mensen die het niet zo chill vinden als er onbekende mensen over de vloer komen, dus het moet ook buitenshuis. En dan blijft eigenlijk nu alleen een stukje wandelen over. Hij is pas wel een keer langs mijn huis gereden op zijn motor, zwaaiend en toeterend, toen ik voor de grap zei rij ff langs :P

Savonds doordeweeks gaat dus ook minder makkelijk, wandelen in het donker lijkt me niet zo'n strak plan. Vandaar de keuze in het weekend.. het is niet dat ie met vage redenen komt ofzo, dan had ik het inderdaad allang afgekapt. En de afspraak vandaag kwam ook vanuit zijn kant. Hij wilde graag (en ik ook natuurlijk)!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:26

Als je onderbuikgevoel gewoon goed is, ook goed, jij kent hem beter dan ik. Jullie kunnen wel videobellen? Of samen een Netflix film kijken?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:27

Bellen doen we wel eens ja. Maar toch anders dan elkaar in het echt zien...

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 21:12

Oeh lastig Pepperrr! Zou zeggen luister echt naar je eigen gevoel..

Ik heb echt een hele hele leuke date gehad.. ruim 3 uur gewandeld in de kou. Verkleumd tot op het bot maar meer dan waard :=

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 09:19

Pepper: ooh jeetje heel lastig, want hij heeft steeds echt wel een goede reden gehad. Hopelijk ontmoeten jullie elkaar snel en als hij nou de volgende keer ook weer afzegt, dan zou ik wel echt mijn vraagtekens krijgen.

Sjofel:
Ooh klinkt goedd en gaan jullie nog ene keer afspreken

Gister gegeten met oude klasgenoten. Zoo dat was gezellig. Hij was er half 6 al, samen gegeten en om half 11 was ie pas weer weg en hebben alleen maar gepraat. Volgende keer samen sushi maken

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 09:30

Klinkt goed Lynniiie.. klinkt aan de ene kant positief maar jammer dat hij zo denkt over een gezin/ vrouw die al kinderen heeft. Denk/hoop je dat daar verandering in gaat komen? Of gewoon voor de lol?

En ja 2de date gaat zeker plaats vinden! Nog even kijken wanneer (iets met werk van mijn kant..) maar dat gaat geen weken duren :=

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:01

Lastig is dat he, want we vullen zo graag alvast wat in voor een ander. Ik probeer dat echt niet te doen maar valt niet altijd mee. Het is zo makkelijk om te denken nou dan zal hij wel niet geinteresseerd genoeg zijn maar dat is niet altijd het geval.

Ik zei namelijk in het begin van ons appen ook dat ik wel met een week of zo kon afspreken maar wist ik veel dat die ellende met die ribben ervoor zorgde dat ik ruim 4 weken amper wat kon. Hij kan ook wel gedacht hebben dat ik m aan het lijntje hield hoewel ik dan weer niet echte concrete afspraken maakte maar wel een soort aangaf met een paar dagen wat te kunnen doen. Wat dus niet zo was.

Eigenlijk is er maar 1 oplossing en dat is rechtstreeks vragen en kijken hoe hij antwoordt. Een reality check....zo vond mijn date dat ik wel erg veel online was op de whatsapp. Dat ben ik ook, iets met tig groepen en mijn zusje die ziek is en waar ik continu mee app. Maar hij vroeg gewoon recht op de man af, zeg hoe zit dat zit je met tig Tinder dates te appen of lijkt dat maar zo :D En ik moest daar heel erg om lachen en stuurde een screenschot terug en zei de enige man die hiertussen staat is mijn vader!

Maar later hebben we het daar over gehad en het viel hem op. Hij kan dan gaan zitten bedenken wat ik allemaal aan het uitvreten ben of hij vraagt het rechtstreeks. Ik vind dat bijzonder prettig!

Overigens heb ik m gisteravond getreiterd want ik had appeltaart voor mezelf gemaakt en hem een foto gestuurd. Stik jaloers dus ik zeg ja jij maakt geen nieuwe afspraak na vrijdag en die appels moeten op :D Hij appt vanmorgen weer als eerste maar goed we hebben echt geen haast. Ik heb er ook 100 procent vertrouwen in dat ie niet met andere mensen tegelijk iets aan het doen is, daar hebben we het uitgebreid over gehad. Ik laat het nu aan hem om met iets te komen.

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 14:17

Daten is gewoon lastig :')

Swypen jullie trouwens allemaal een beetje hetzelfde soort persoon naar rechts?
En/of eindigen jullie ook op date dan ook altijd met dezelfde types?

Spoiler:
Ik krijg hele verbaasde reacties soms op matches en/of dates omdat ik vaak verschillende types heb :=

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 14:21

Ik heb over het algemeen wel een beetje hetzelfde type dat ik leuk vind (iets groter, niet te zwaar gebouwd, gespierd mag, meestal donker van haar, geen lang haar en geen lange baard ).
Maar op zich zitten er onderling wel verschillende types tussen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 14:29

Ik heb heel duidelijk een type. Gelukkig ziet mijn vriend er precies zo uit. :=

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 14:31

Bij mij wisselt het.....altijd langer dan ik maar qua uiterlijk heel wisselend.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 14:34

Ik heb ook gemerkt dat ik veel dezelfde types heb :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 14:38

Ik heb wel een type maar ik swipe ook wel anderen. Alleen loopt dat dan op niks uit.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 14:40

MarlindeRooz schreef:
Ik heb heel duidelijk een type. Gelukkig ziet mijn vriend er precies zo uit. :=

Hier net zo. :')