Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marocje schreef:Ik heb tot net weer de hele tijd zitten appen, echt een geweldige jongen! Me nog nooit zo begrepen gevoeld, zo gelachen op de app.
Peelie schreef:Ik heb mn eerste tinderdate sinds mijn vrijgezelschap gehad vanmiddag. Een boswachter, boom van een kerel 2m+ (ik ben maar 1.63m). Gewoon een lieve vent. Beetje droogklooterig. Niet persee gelijk mijn typ, maar we hebben wel overeenkomsten.
We zijn wezen wandelen en daarna nog gezellig een warm kopje chocomelk met slagroom. Paar momentjes oogcontact gehad, wat niet raar voelde ofzo. Mn hondje was ook helemaal gek op hem, maar zij is al snel tevreden
Bij het afscheid nemen zei hij gelijk dat hij het leuk zou vinden nog een keertje af te spreken. Dat verbaasde me een beetje, maar ik dacht, waarom ook niet.
Toen afscheid genomen met een heerlijke mega awkward knuffel. Zijn jas stond open dus ik verdween daar helemaal in
super grappig.
Dus nouja, ik ga het meemaken.
Pepperrr schreef:Als het goed is vanmiddag de eerste date! Hoop zo dat het doorgaat (lees ergens mijn vorige bericht)
Ben al de hele ochtend aan het piekeren van wat als het weer niet doorgaat...?
Zou wel echt balen dan. Hij is echt mega leuk, het voelt gewoon goed en vertrouwd. Hij heeft mij enorm geholpen over mn ex heen te komen en we willen het beide wel echt een kans geven. Alleen tot nu toe heeft letterlijk alles wat tegen kón zitten ons tegen gezeten.... Fingers crossed!
daffodil schreef:Ohhh een boswachter, wat leuk!!!!
Ik dacht vrijdag een eet date te hebben maar hij had een dubbele afspraak en hij zei dat ie van t weekend wel tijd zat had. Ik dus zaterdag niet en nu is het zondag en ben zo brak als wat. Dus ik stel niets voor. Vind ook eigenlijk dat dat bij hem vandaan moet komen want hij haakte af vrijdag.
Moet wel zeggen dat ie erg trouw is op de app en ik vind m nog steeds echt leuk.
Pepperrr schreef:Helaas ging het weer niet door want zijn moeder is positief getest. Weet niet zo of ik het moet geloven en wat ik nu ga doen...
Pepperrr schreef:Helaas ging het weer niet door want zijn moeder is positief getest. Weet niet zo of ik het moet geloven en wat ik nu ga doen...
Pepperrr schreef:Als het goed is vanmiddag de eerste date! Hoop zo dat het doorgaat (lees ergens mijn vorige bericht)
Ben al de hele ochtend aan het piekeren van wat als het weer niet doorgaat...?
Zou wel echt balen dan. Hij is echt mega leuk, het voelt gewoon goed en vertrouwd. Hij heeft mij enorm geholpen over mn ex heen te komen en we willen het beide wel echt een kans geven. Alleen tot nu toe heeft letterlijk alles wat tegen kón zitten ons tegen gezeten.... Fingers crossed!
Gini schreef:Pepperrr schreef:Helaas ging het weer niet door want zijn moeder is positief getest. Weet niet zo of ik het moet geloven en wat ik nu ga doen...
Dit is dus al de vierde concrete afspraak die hij afzegt. Dan is het wel duidelijk dat die niet echt enthousiast is om je te leren kennen. Eén keer afzeggen kan, twee keer zou voor mij al op het randje zijn, maar vier keer?Hou de eer aan jezelf en laat deze jongen waar hij is.