Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Heeft dit 'oorflapje' van onze hond een bepaalde functie?
[ [url=m/1PAOqP.png]Afbeelding[/url] ]
Palmera schreef:Heeft de CPU snelheid op de foon invloed op de internet snelheid?
Hoe snel video's, pagina's etc laden, bedoel ik dus.
Ik vind mijn foon zo langzaam en ik heb hrm bijna altijd op de bespaarstand en die is minder cpu snelheid.
En na googelen daarop snap ik het nog steeds niet.
Citaat:Hoe snel video's, pagina's etc laden, bedoel ik dus.
APCIII schreef:Gevoelsmatig zou ik zeggen "restafval".
Vanwege het katoen en mogelijke lijmsoorten geen papier. (En als 'ie gebruikt is zou ik 'm ook niet in m'n schone papierbak willen)
Vanwege mogelijke lijm en andere behandelingen zou ik ook geen GFT doen. En ook hier weer: waar heb je 'm voor gebruikt? Oorsmeer of aceton, om maar wat te noemen...
Dan blijft dus restafval over.
Gini schreef:Die alternatieven worden op de markt gebracht omwille van duurzaamheid en milieuvriendelijkheid en beide kopjes omvatten meer dan enkel 'in welke afvalzak komt het ding terecht?'.
Ergens is iets niet gebruiken natuurlijk altijd duurzamer dan iets wel gebruiken. Een wattenstaafje is hoe je het ook draait of keert een luxeproduct waar we evengoed zonder kunnen. Dus er kunnen enkel pogingen ondernomen om het toch een beetje te verbeteren op vlak van bovenstaande eigenschappen, maar helemaal een 100% goed product waar je als ecowarrior op beide oren door gaat slapen ga je dus inderdaad niet echt krijgen.
Steeph schreef:APCIII schreef:Gevoelsmatig zou ik zeggen "restafval".
Vanwege het katoen en mogelijke lijmsoorten geen papier. (En als 'ie gebruikt is zou ik 'm ook niet in m'n schone papierbak willen)
Vanwege mogelijke lijm en andere behandelingen zou ik ook geen GFT doen. En ook hier weer: waar heb je 'm voor gebruikt? Oorsmeer of aceton, om maar wat te noemen...
Dan blijft dus restafval over.
Daar kwam ik inderdaad ook op uit, maar best raar toch? Er is juist overgestapt op alternatieven om het plastic afval te verminderen maar nu komt het alsnog 'op de grote hoop' maar dan bij het restafval...
xSCWx schreef:@Knert ik heb zo'n vriendin maar eigenlijk is er niks anders dan met mijn andere vriendschappen. Ja soms beetje extra rekening houden maar ik zou niet weten waarom ik er als mens beter van wordt. Ik weet wel dat ik elke dag mijn zegeningen tel omdat het ook verschrikkelijk anders kan zijn, gezondheid is het grootste goed en niet te koop.