Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 15:08

Berdien schreef:
LilChar schreef:
Mijn vriend-van-vroeger was gisteren even voor mij naar de stad gekomen en daarna thuis bij mij nog gepraat. Hij heeft gezegd dat hij mij wel echt leuk vind *\o/* Dat had ik echt noooit verwacht dat hij zo zou zijn en dat zou zeggen. Ik heb altijd wel een crush op hem gehad en er was altijd wel een aparte spanning tussen ons maar daar konden we nooit iets mee en nu misschien wel, ik ben heel erg nieuwsgierig hoe het nu verder gaat.

Je was toch ook al aan het daten met een ander? Of haal ik nou mensen door elkaar?

@de rest: hij zei zelf iets over iemand die hij was tegen gekomen op Happn. Toen ik vroeg 'huh, zit je op Happn dan?' werd dat bevestigd. Terwijl hij zelf enige tijd geleden heeft gezegd dat hij eraf was. Maar dat ontkent hij nu. Hoop gedoe, hoop toestanden, ik in verwarring en verdrietig want nee, we hadden geen relatie en nee we hadden niet echt exclusiviteit afgesproken maar als je zelf zegt zo gelukkig met iemand (mij :+ ) te zijn verwacht ik niet dat je ook nog op Happn zit. En geen idee wat hij daar doet. Hij zegt wel er over te zullen zijn als hij ook met anderen wil daten. We zullen het wel zien..

Ik heb met man-met-kind leuk contact , dat is wat ik zei. Maar die heb ik pas twee keer gezien dus dat is niet exclusief of iets. Deze vriend van vroeger zie ik wel echt vaker dan weer.

Jeetje zeg, wat stom van hem.. die laatste zin die je zegt begrij ik niet helemaal of ik lees het verkeerd. Dat van hij zegt wel erover te zullen zijn als hij ook met andere wil daten, wat betekend dat?

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 15:10

Ah ja, in die laatste zin miste het woordje eerlijk :+

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 15:32

Berdien schreef:
Ah ja, in die laatste zin miste het woordje eerlijk :+

Ooh haha ik zat al best lang te puzzelen van wat bedoelt ie nou maar zo is het duidelijk. Nou wat fijn zeg pff haha. Hoe sta jij er nu in?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 17:45

Hoe doen jullie dat eigenlijk met matches als je op date bent geweest en het niks blijkt te zijn? Heb er nu nog 1 in de lijst staan :P

En net vandaag een nieuwe match.. kijken of die wel actief is itt de vorige :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 17:47

Gewoon eerlijk zeggen en dan verwijderen?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 17:48

Berdien schreef:
Dat moment dat je erachter komt dat hij toch nog wel datingapps heeft, terwijl hij eerder zei dat hij ze verwijderd had. Gelukkig voelde ik me toch al poedersuiker, dus dit kan er ook wel bij.

En nee we hebben geen relatie en ja ik zit al enorm slecht in m'n vel dus hallo overreactie maar hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk te zijn?

Hallo jullie zijn zo close ik vind dat wel heel raar hoor! En ook banketstaaf van zijn kant

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 17:54

Besloten om er toch een punt achter tr zetten. Is een erg leuke jongen maar toch niet helemaal wat ik zoek... Ga nu oom niet op zoek naar een nieuwe date ofzo. Hou het even rustig en wie weet wat er op mn pad komt...

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 18:45

Dat 'ie niet eerlijk is vind ik niet okee Berdien maar ik ben wel heel benieuwd naar wat het verschil is tussen jullie en tussen een relatie. Want zoals je hier schrijft zou ik zeggen zij hebben een relatie maar dat is het niet, toch?

Ik lees tegenwoordig heel vaak over dat friends with benefits concept maar ik zag dat altijd als alleen seks en leuke avonden samen en meer niet. Maar geloof dat het toch wel meer is dan dat? Waarin zit het verschil tussen dat en een relatie hebben? Want bij een losse scharrel / fwb vind ik het iemand z'n goed recht om nog op dating apps te zitten om uiteindelijk toch die persoon te vinden waar je wel een relatie mee wilt. Maar daar wel eerlijk over zijn uiteraard.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 21:45

Nee hebben geen relatie. Wel de afspraak dat als één van ons met een ander wil daten, we dat melden. Ik heb zelf die behoefte niet zo (en er doodsimpel ook de tijd niet voor :+ ) maar hij zei destijds die behoefte wel te hebben.

Ik wil online niet alles uit de doeken doen, dat is me te blijvend en te openbaar. Maar het was niet zozeer FWB, als in alleen maar seks en af en toe een leuke avond. Maar ook geen relatie, dat hebben we regelmatig besproken en uitgesproken.

Wat het nog is en wat het wordt, dan moet de tijd uitwijzen. Vanavond pizza en wijnavond gehad met lieve vriendin, en ik zie hem zondag weer.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 22:42

Dat kan heel prima,alleen dan moet ie niet vals romantisch doen. En er samen duidelijk in zijn. Ik hoop dat je je draai hierin kan vinden. Als je meer kwijt wilt mag je pben/appen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 22:44

Pepperrr schreef:
Besloten om er toch een punt achter tr zetten. Is een erg leuke jongen maar toch niet helemaal wat ik zoek... Ga nu oom niet op zoek naar een nieuwe date ofzo. Hou het even rustig en wie weet wat er op mn pad komt...

Wat jammer, maar klinkt verstandig :(:)

Ik zit in diezelfde fase. Even niet meer actief op zoek. Werd zwaar onrustig van Tinder en ik bleef het installeren en deïnstalleren. Nu voor mezelf gezegd om even rust te doen.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 09:04

Jeetje Berdien.. ik snap dat je daar ondersteboven van bent. Zou ik ook zijn. Lastig hoor..

Nou jullie hadden gelijk hoor, ik heb echt een hele leuke date gehad gisteren! :D eerst gaan poolen, daarna eindje gewandeld en wat gegeten samen. Nog zo leuk gehad en besloten om te kijken of er nog plek was om te gaan bowlen en dat kon! Was echt onwijs leuk! :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 09:35

Jammer Pepperrr!

Bedien, dat is echt niet leuk en vooral ook niet eerlijk! :(:)

Lonniejj, uitgebreide date! Leuk!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:50

Hmmm, ik heb blijkbaar een nieuwe collega. En voelde meteen een wow (terwijl het normaal niet eens mijn type is). In de lift een kort pietpraatje. Daarna had hij overleg in de kamer naast mijn kantoortje. Maar stomme ik klapte dicht :') Liep met een arrogante blik snel door en dat vind ik stom van mijzelf want dat is zo niet mij :=

Volgende week maar eens op onderzoek uit. Nog een hele klus want ik heb heul veul collegas :+

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 11:43

Berdien: wat klote! Dit is dus waarom ik zelf geen FWB wil. Ik vind het emotioneel te verwarrend.

Lonniej: wat leuk! Wanneer zie je hem weer?

Rytir: herkenbaar haha! Dat doe ik ook als mij dat overkomt. Trek ik zo'n resting bitch face :')

Zo. Mijn weekend is ingeluid met weer een bijzondere happening. Ik wil er niet teveel over kwijt, maar ik was positief verrast. Nu tot dinsdagochtend weer volledig moeder. We gaan zo naar het museum, op verzoek van mijn jongens :D

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 16:06

Ik kom me ook melden! Ik heb nu 2 tinderdates gehad. De eerste was heel gezellig maar niks voor mij, de tweede was ook enorm gezellig, echt een knappe jongen, maar ik heb mijn twijfels omdat hij kleiner is (klinkt stom, maar ik vind dat blijkbaar minder aantrekkelijk) en omdat hij heel rechts is, echt compleet het tegenovergestelde van mezelf. Misschien dat er nog een tweede date komt. Zitten er bij jullie ook zo veel rare mensen op tinder :+ ?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 16:19

Rare mensen? Nee... :n

:+

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 16:25

Ik dacht dat ik mannen die niet zo groot zijn niet minder aantrekkelijk zou vinden, maar niets blijkt minder waar. Ik hou van minstens 1.90 m terwijl ik zelf 1.70 m ben.

En vreemde mensen op Tinder? Nee hoor :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 17:03

Ben nooit geen vreemde mensen tegen gekomen, ook niet mee gedate :Y)

Hier even een baal momentje, had verwacht dat ik vriendlief het weekend wel weer zou zien, hij had wedstrijd, maar lag er zelf donderdag al uit, maar zijn teamgenoot met wie hij samen (in Duitsland, 7 uren rijden) is heeft het nu dus tot de finale geschopt, dus hij is pas maandag weer thuis -O- Volgend weekend heb ik werkweekend en het weekend erna is hij 4 dagen weg. Duurt dus nu 3 weken voor we weer eens langer dan een paar uurtjes of alleen een nachtje samen zijn :\
Ik weet dat ik niet mag klagen omdat we elkaar wel 2/3x per week zien, maar ik vind dit echt niet leuk :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 17:09

Ah jammer Yvanka! En ik vind niet dat je klaagt hoor, is toch ook jammer dat je elkaar zo weinig ziet?

Bij Sophie gaat het zo te lezen ook goed :D

Hier was gisteren raar, vanochtend ook weer vreemd, toen op de man af gevraagd of hij er mee wilde kappen (nee nee zeker niet) en nou heeft hij z'n familie van alles over mij verteld. Schiet mij maar lek. Morgen zien we elkaar (foodtruckfestival in Groningen, gaan we samen heen) en ben heel benieuwd hoe dat gaat :=

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 17:16

Hij heeft zijn familie positieve dingen verteld over jou of juist niet?

We werken beide onregelmatig, en het is steeds zo dat hij late diensten heeft als ik dagdiensten heb, dus dan slaap ik al tegen de tijd dat hij vrij is..
Tis nog even bikkelen tot oktober, dan wordt het waarschijnlijk wel beter. Maar het is wel even heel zuur dat we pas 6/7 oktober weer echt een weekend samen hebben. Tis altijd maar een paar uurtjes en weekends hebben we dan tenminste nog een hele dag.
Ik ken dit echt niet van mezelf, kan wel janken := Zegt wel echt genoeg over hoe gek ik op hem ben, hoe lang we ook samen zijn geweest, als hij weg gaat dan mis ik hem direct weer

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 17:32

Ja positieve dingen :j

Aahh gossie! Zegt inderdaad wel genoeg. Gelukkig is het al bijna oktober! :(:)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 18:26

Yvanka ik snap je helemaal! Wel mooi vervelend.

Berdien: misschien toch even doorvragen op wat hij wil. Jij wilt echt geen relatie? Zeker weten?

Met mij gaat het goed ja. Sowieso wel hoor :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 19:42

Pfff, jongen wil nu per sé met me praten. Wat moet ik doen? Vriendelijk bedanken of toch maar in ''gesprek''? Heb daar nu echt geen trek in... Ik heb gezegd waarom ik een relatie niet zie zitten en ook uitgelegd. Blijkbaar nog niet genoeg voor hem...

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 20:11

Je moet doen wat jij wilt! Als je er geen zin in hebt, lekker niet doen.