Berdien schreef:LilChar schreef:Mijn vriend-van-vroeger was gisteren even voor mij naar de stad gekomen en daarna thuis bij mij nog gepraat. Hij heeft gezegd dat hij mij wel echt leuk vindDat had ik echt noooit verwacht dat hij zo zou zijn en dat zou zeggen. Ik heb altijd wel een crush op hem gehad en er was altijd wel een aparte spanning tussen ons maar daar konden we nooit iets mee en nu misschien wel, ik ben heel erg nieuwsgierig hoe het nu verder gaat.
Je was toch ook al aan het daten met een ander? Of haal ik nou mensen door elkaar?
@de rest: hij zei zelf iets over iemand die hij was tegen gekomen op Happn. Toen ik vroeg 'huh, zit je op Happn dan?' werd dat bevestigd. Terwijl hij zelf enige tijd geleden heeft gezegd dat hij eraf was. Maar dat ontkent hij nu. Hoop gedoe, hoop toestanden, ik in verwarring en verdrietig want nee, we hadden geen relatie en nee we hadden niet echt exclusiviteit afgesproken maar als je zelf zegt zo gelukkig met iemand (mij) te zijn verwacht ik niet dat je ook nog op Happn zit. En geen idee wat hij daar doet. Hij zegt wel er over te zullen zijn als hij ook met anderen wil daten. We zullen het wel zien..
Ik heb met man-met-kind leuk contact , dat is wat ik zei. Maar die heb ik pas twee keer gezien dus dat is niet exclusief of iets. Deze vriend van vroeger zie ik wel echt vaker dan weer.
Jeetje zeg, wat stom van hem.. die laatste zin die je zegt begrij ik niet helemaal of ik lees het verkeerd. Dat van hij zegt wel erover te zullen zijn als hij ook met andere wil daten, wat betekend dat?