Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 15:12

Geen idee, ik heb al moeite met volgers met zelfs een winactie. Doe ik een gratis fotoshoot weg bij 750 volgers, heb er minder dan 100 nodig maar veel animo is er ook niet voor. Demotiveert ook wel een beetje hoor. :o

Die van mensen taggen ken ik overigens niet. Is dat iets wat veel gedaan wordt?

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 15:28

Nayomie schreef:
Geen idee, ik heb al moeite met volgers met zelfs een winactie. Doe ik een gratis fotoshoot weg bij 750 volgers, heb er minder dan 100 nodig maar veel animo is er ook niet voor. Demotiveert ook wel een beetje hoor. :o

Ik ben je gaan volgen ! Heb je account nog nooit gezien moet ik eerlijk bekennen :roll: zie dat je hier niet zo ver uit de buurt woont ook! Als je nog een x een knap paardenmodel zoekt :o :~ je foto’s zijn erg gaaf !

Nayomie

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 15:54

Ja, ik bedacht me dat je moet zoeken voor je bij mijn account kon komen, dat draagt ook niet bij :') Maar lief! Vind het soms lastig om dat zelf ook te zien, zeker als ik andere fotografen zie :o
Grappig! Wist niet dat je uit de buurt (wat is in de buurt?) kwam. :))

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:00

Nayomie schreef:
Ja, ik bedacht me dat je moet zoeken voor je bij mijn account kon komen, dat draagt ook niet bij :') Maar lief! Vind het soms lastig om dat zelf ook te zien, zeker als ik andere fotografen zie :o
Grappig! Wist niet dat je uit de buurt (wat is in de buurt?) kwam. :))

Eventjes pb :o

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:11

Nayomie schreef:

Het jou Fotografie account kende ik ook nog niet. Die ben ik gaan volgen. Ik doe gelijk even mee

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:13

Hebben jullie een business profiel of gewoon normaal? Je kan hem nu switchen naar creator of company. Ik heb momenteel nog gewoon een standaard profiel

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:14

Nayomie schreef:

Pff, ik ken jouw account wel maar blijkbaar volgde ik je nog niet, dus ik wist ook helemaal niet van je winactie af! :oo Shame on me :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:18

Boefjes toch _O- Nee hoor, snap het wel, dat schiet zo voorbij, zelfs als je iemand volgt. :j maar super leuk dat jullie meedoen <3

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:19

xLiez schreef:
Hebben jullie een business profiel of gewoon normaal? Je kan hem nu switchen naar creator of company. Ik heb momenteel nog gewoon een standaard profiel

Business

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:55

Ik heb een bedrijfs account. Maar zag dat ik niet alleen over kan switchen naar een persoonlijk account, maar ook een 'makers' account. Iemand enig idee wat dat is? Afbeelding

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:57

Ja dat heb ik nu gedaan, ik heb hem als public figure gedaan nu. Ben benieuwd wat ik allemaal kan zien qua inzichten

elsa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 17:07

Ik ben je ook gaan volgen Nayomie!

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 17:26

Ik heb hem op ‘maker’ staan denk ik. Ik kan switchen naar persoonlijk of bedrijf. Maar ik merk met bedrijf nog geen verschil eigenlijk. ( en ik dacht ook eigenlijk dat ik hem op bedrijf had staan :o ). Mocht iemand het verschil weten, hoor ik het ook graag.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 09:30

Ik heb even jullie advies nodig!

Ik heb een nieuwe hobby gevonden. Koeken bakken! En ik vind het eigenlijk wel heel erg leuk om die te fotograferen en te delen met andere mensen. Alleen ik heb al een persoonlijk account en een fitness account. Is het dan niet raar om nog een derde koekjes account aan te maken?

En als dat niet raar is; zouden jullie zoiets volgen? En zouden jullie mij dan misschien kunnen helpen met een leuke naam? :D

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 09:33

Er zijn heel veel food accounts, daar kun je best wel groot in worden. Dus nee zeker niet gek om daar nog een account voor te maken

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 09:43

Als jij zin hebt om 3 accounts bij te houden moet je het doen. Waarom zou het raar zijn of waarom is het belangrijk of het raar is? :+

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 09:59

Misschien een beetje onzekerheid van mij. Dat ik denk dat andere mensen het raar vinden dat ik drie accounts heb. Maar dat moet ik gewoon los laten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 10:04

Dan denken ze dat toch lekker, maar misschien ben ik te makkelijk :')
Ik heb er 2 en beheer er 1, best een gedoetje. En dat terwijl de ene account (van mijn kip) vrij stil ligt.
Gewoon doen als jij er blij van wordt :))

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-20 10:10

Ik vind je baksels en recepten erg leuk dus ik zou je volgen. Vind het ook leuk dat je ze met je fitness gecombineerd hebt. Misschien kan je daar wat mee doen.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 12:03

wilmatj schreef:
Ik heb een bedrijfs account. Maar zag dat ik niet alleen over kan switchen naar een persoonlijk account, maar ook een 'makers' account. Iemand enig idee wat dat is? [ [url=m/ciuShQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb al zeker een half jaar een makers account, weet niet wat het verschil is met bedrijf, maar dit bevalt mij prima.

Nayomie schreef:
Boefjes toch _O- Nee hoor, snap het wel, dat schiet zo voorbij, zelfs als je iemand volgt. :j maar super leuk dat jullie meedoen <3

Ik volg je ook maar had je winactie ook gemist. Natuurlijk doe ik ook mee :D .

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:13

Ik ben laatst ook geswitched van business naar een creator account, maar merk het verschil ook niet echt :')

Wat is trouwens de makkelijkste manier om een aantal accounts te ontvolgen? Er zijn er toch een aantal die ik liever niet support, maar om dan iedere keer naar het account te gaan om daar te ontvolgen is weer zoveel werk :o :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-20 14:37

_Snow_White schreef:
Ik ben laatst ook geswitched van business naar een creator account, maar merk het verschil ook niet echt :')

Wat is trouwens de makkelijkste manier om een aantal accounts te ontvolgen? Er zijn er toch een aantal die ik liever niet support, maar om dan iedere keer naar het account te gaan om daar te ontvolgen is weer zoveel werk :o :+

Op volgend klikken en dan kan je ze opzoeken en ontvlogen klikken.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:44

Lau schreef:
_Snow_White schreef:

Op volgend klikken en dan kan je ze opzoeken en ontvlogen klikken.

Ahh, blijkbaar had mijn telefoon daar gewoon moeite mee. Even opnieuw opgestart en nu lukt dat dus wel :+

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:54

Inmiddels ben ik instagram ook weer aan het oppakken met mn twee paardjes ,
Account naam veranderd dus je kan nu zowel kiki als nevado vinden onder
horses4dais

Geef even een berichtje als je begint te volgen ! Vind het leuk om jullie paardjes ook te volgen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:04

daiswees schreef:
Inmiddels ben ik instagram ook weer aan het oppakken met mn twee paardjes ,
Account naam veranderd dus je kan nu zowel kiki als nevado vinden onder
horses4dais

Geef even een berichtje als je begint te volgen ! Vind het leuk om jullie paardjes ook te volgen

Oeh ik ga je met mijn fotografie account volgen. Zag de gave foto's met Nikki al voorbij komen, jeetje wat heb jij een gave Percheron <3