Die van mensen taggen ken ik overigens niet. Is dat iets wat veel gedaan wordt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Geen idee, ik heb al moeite met volgers met zelfs een winactie. Doe ik een gratis fotoshoot weg bij 750 volgers, heb er minder dan 100 nodig maar veel animo is er ook niet voor. Demotiveert ook wel een beetje hoor.
Nayomie schreef:Geen idee, ik heb al moeite met volgers met zelfs een winactie. Doe ik een gratis fotoshoot weg bij 750 volgers, heb er minder dan 100 nodig maar veel animo is er ook niet voor. Demotiveert ook wel een beetje hoor.
wilmatj schreef:Ik heb een bedrijfs account. Maar zag dat ik niet alleen over kan switchen naar een persoonlijk account, maar ook een 'makers' account. Iemand enig idee wat dat is? [ [url=m/ciuShQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nayomie schreef:Boefjes tochNee hoor, snap het wel, dat schiet zo voorbij, zelfs als je iemand volgt.
maar super leuk dat jullie meedoen
_Snow_White schreef:Ik ben laatst ook geswitched van business naar een creator account, maar merk het verschil ook niet echt
Wat is trouwens de makkelijkste manier om een aantal accounts te ontvolgen? Er zijn er toch een aantal die ik liever niet support, maar om dan iedere keer naar het account te gaan om daar te ontvolgen is weer zoveel werk![]()
Lau schreef:_Snow_White schreef:Ik ben laatst ook geswitched van business naar een creator account, maar merk het verschil ook niet echt
Wat is trouwens de makkelijkste manier om een aantal accounts te ontvolgen? Er zijn er toch een aantal die ik liever niet support, maar om dan iedere keer naar het account te gaan om daar te ontvolgen is weer zoveel werk![]()
Op volgend klikken en dan kan je ze opzoeken en ontvlogen klikken.
daiswees schreef:Inmiddels ben ik instagram ook weer aan het oppakken met mn twee paardjes ,
Account naam veranderd dus je kan nu zowel kiki als nevado vinden onder
horses4dais
Geef even een berichtje als je begint te volgen ! Vind het leuk om jullie paardjes ook te volgen