Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Tandenpoetsen voor of na het eten?
En dan: eerst tandpasta op je tandenborstel en dan natmaken, of eerst natmaken en dan pasta op je borstel?
()
Trui schreef:Je weet als vrouw zijnde hoe het voelt als je te lang een staart in heb en hem erna uit doet. Die pijn op je hoofdhuid.
Dat heeft mijn vader nu blij zijn kruin, en het is echt alleen op die plek, met een paar rode plekjes. Het voelt dus echt oppervlakkig en niet als normale hoofdpijn. Het doet zoveel pijn dat hij niet van de bank af kan komen of kan lopen want al die grote bewegingen doen veel pijn. Het doet zoveel pijn dat hij er misselijk van is.
Maar we weten echt niet wat dit kan zijn. Gewoon een gevoelige huid wegens griepje is eerste wat in me op komt maar wie weet hebben meer mensen prutsmuts last van gehad. Dus rode plekjes plaatselijk en plaatselijke oppervlakkige pijn.
fohadie schreef:Ik benhet eigenlijk wel met Knert eens. De echte breinbrekers zijn leuk, of vragen waar je het antwoord nirt op weet en nirt zo makkelijk op google kan vinden.
Trui schreef:Je weet als vrouw zijnde hoe het voelt als je te lang een staart in heb en hem erna uit doet. Die pijn op je hoofdhuid.
Dat heeft mijn vader nu blij zijn kruin, en het is echt alleen op die plek, met een paar rode plekjes. Het voelt dus echt oppervlakkig en niet als normale hoofdpijn. Het doet zoveel pijn dat hij niet van de bank af kan komen of kan lopen want al die grote bewegingen doen veel pijn. Het doet zoveel pijn dat hij er misselijk van is.
Maar we weten echt niet wat dit kan zijn. Gewoon een gevoelige huid wegens griepje is eerste wat in me op komt maar wie weet hebben meer mensen prutsmuts last van gehad. Dus rode plekjes plaatselijk en plaatselijke oppervlakkige pijn.
c_alsemgeest schreef:fohadie schreef:Ik benhet eigenlijk wel met Knert eens. De echte breinbrekers zijn leuk, of vragen waar je het antwoord nirt op weet en nirt zo makkelijk op google kan vinden.
We gaan die discussie niet weer voeren toch? Dat is al gebeurt een paar pagina's terug... en daarvoor ook al een paar keer.
Het topic is voor alle dingen die je af vraagt.
Ander had het wel "dingen die je je af vraagt en niet kan vinden op google" geheten.
Ongeveer alles is te vinden online, zo niet via google dan wel via google scholar.
Iedereen kan elke vraag stellen die men zich af vraagt. Vind je het te simpel, negeer de vraag dan gewoon
fohadie schreef:Veulen84 schreef:Al onze wateroppervlak staat met elkaar in verbinding. Onze grootste zoetwatertoevoer komt van de grote rivieren. Water wordt via sluizen afgeremd en bijgestuurd. Hierdoor komt het in andere kanalen en rivieren. Vanuit daar wordt het dan weer via kleine gemalen en waterdoorlaten in sloten/vaarten gelaten. Het waterschap is verplicht om oppervlaktewater op een bepaald peil te houden. De hele najaar en winter wordt er zo gewerkt aan een de opslag van teveel aan regenwater. In het voorjaar komt daar ook nog eens het extra smeltwater bij.
In principe kunnen we het vrij goed redden ook in droogte met al dat oppervlakte water. In de achterhoek mag er vanaf vandaag geen oppervlakte water meer worden gebruikt voor beregening. Dat zegt dat er al iets aan tekorten speelt. Als er meer tekorten komen dan wordt de stroming in alle zijrivieren aangepast/omgedraaid. Op dit moment gebeurd dat al in Twente. Daar wordt water vanuit het IJsselmeer naar toegevoerd. Zo voorkomen we in nederland echte droogte problemen.
Dank voor je antwoord. Dat verklaard misschien ook waarom het water nu hoger staat dan wanneer het veel geregend heeft, dan slaan ze het dus als het ware op.