Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:17

Yonker, leuk dates! Enthousiaste mannen dus?

Anne, echt fijn dat je je beter voelt na exdate!
Ik was gister met foto's bezig en kwam toen wat foto's van M tegen, en van een kaartje wat ik hem had gestuurd na onze eerste maand (ik was toen op vakantie dus had een vet klef kaartje gestuurd haha). Toen dacht ik wel ff f*ck, dit is niet leuk :') Maar ik weet dat het beter is.

Linda_fleur Wauw.. 200km is wel heel erg ver. Denk dat ik dat niet zou kunnen :o Ik heb mijn afstand op tinder nu ook echt alleen op Friesland staan, ook ivm wisselende diensten op stage zit ik echt niet te wachten op een date die vet verweg woont

Colien, wat super lief zeg! Zeker een blijvertje :Y)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:35

De plek die hij eerst had was op circa 125 kilometer van mijn huis, toen zei hij al of ik niet toevallig wat meer bij mij in de buurt wist omdat hij graag mij beter wil leren kennen. Dus we hebben er zeker naar gekeken maar ik heb het ook wel een beetje op afstand gehouden, niet de bedoeling dat hij voor mij in mijn dorp gaat wonen := Het moet nog allemaal wel gewoon vrijblijvend blijven :') Maar het was nu niet de bedoeling dat hij 200 km verderop zou gaan zitten. Ach ik geloof in ieder geval wel dat als het echt wat zou worden hij op zoek gaat naar een plek dichterbij. Wat dat betreft zit hij ook niet aan een bepaalde plek vast, zo lang hij zijn paarden maar mee kan nemen naar wedstrijden en een klantenkring kan opbouwen (les geven).

Ik moet ook maar zien hoe alles gaat. Enerzijds zit hij wel behoorlijk in mijn hoofd en voelt het goed om hem te spreken, maar anderzijds is het ook echt wel een 'type apart' en zijn er sommige karaktertrekjes die ik dan weer wel en dan weer niet leuk vind. Nu kan het ook wel komen doordat via app/telefoon sommige dingen anders geinterpreteerd/begrepen worden, we gaan het wel gewoon zien allemaal. Ik denk ook alweer veel te veel na :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:38

Zeker een blijvertje :D maar dat zei ik al na een maand (oke iedereen die op een roze wolk zit zegt dat altijd denk ik :') )

Goed bezig Robijntjah! Je kunt het, zelfsabotage verminderen komt uiteindelijk allemaal goed!

200km zou voor mij ook wel een dingetje zijn ja. Mijn ex woont 1,5uur rijden van mij vandaan. Zo verschrikkelijk altijd dat plannen wanneer je elkaar zag. Was ook helemaal niet flexibel op mijn werk want als ik 2 dagen vrij had gaf ik die ook echt no-way af. Nu op 20 minuten rijden veel praktischer. Loop er nu alleen alweer tegen aan dat ik nu niet het huis zelfstandig uit kan dus nog niet langs kan gaan als ik daar behoefte aan heb :') gelukkig komt vriendlief elke dag als hij kan zelf langs alleen als hij moe is (of een kater heeft) niet :')
Linda_fleur lekker gewoon aankijken, niet teveel van verwachten en maar zien hoe alles loopt.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:41

Emmaa_ schreef:
Ik zou het ook echt niet kunnen. Ik heb best een druk leven en als ik iemand date vind ik het super belangrijk dat ik spontaan kan afspreken ipv lang van tevoren plannen omdat ik vet lang in de auto moet zitten. Juist die avondjes waarop je om 10 uur besluit om toch nog maar samen te gaan slapen zijn fijn.

Ja vind ik ook heerlijk met mijn date :j wonen in dezelfde stad.
Met mijn ex was het een uur rijden (vanuit mijn werk 1,5 uur).

Anne, wat leuk dat het met je date zo goed gaat <3 zou inderdaad bij je ex-date aangeven dat je geen behoefte hebt om te praten!

Wat lief van je vriend Colien!

Wat balen dat je buitenlanddate in België gaat wonen Linda_Fleur :(:) 200km is te doen, maar idd spontaan afspreken zit er dan niet in.

Vertel Robijntjah! Waarom ga je een nieuw nummer nemen?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:53

Linda_Fleur lekker op je af laten komen, vind vast wel een weg!

Mijn vorige date woonde op ruim 1 uur rijden... vond het wel lastig hoor. Ik vind op zich een uur rijden niet heel erg maar als ik bij hem bleef slapen door de weeks moest ik belachelijk vroeg de deur uit om vervolgens evengoed in de file te belanden. Mijn huidige date woont iets dichterbij, zo'n 40 minuten rijden denk ik als het een beetje doorrijdt.. dichterbij zou mijn voorkeur hebben maar goed, ik zit niet vast aan mijn woonplaats en hij niet aan de zijne dus uiteindelijk voorzie ik geen problemen.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 15:14

Haha dankjulliewel voor de peptalks! Ik laat het ook wel over me heen komen. Ooit heb ik een jaar lang een relatie gehad met iemand 175 km weg, ik zei 1 keer nooit meer. Ach, nu geef ik het toch maar een kans :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 15:30

Ladies and gentlemans, voor wie het van toepassing is:

Afbeelding

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 19:44

Colien schreef:
Ladies and gentlemans, voor wie het van toepassing is:

[ [url=m/7831aQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

jeej ik ben foutloos :') :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 22:46

Zegt niet dat de mensen die niet daten foutloos zijn :')

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:11

Linda_Fleur schreef:
De plek die hij eerst had was op circa 125 kilometer van mijn huis, toen zei hij al of ik niet toevallig wat meer bij mij in de buurt wist omdat hij graag mij beter wil leren kennen. Dus we hebben er zeker naar gekeken maar ik heb het ook wel een beetje op afstand gehouden, niet de bedoeling dat hij voor mij in mijn dorp gaat wonen := Het moet nog allemaal wel gewoon vrijblijvend blijven :') Maar het was nu niet de bedoeling dat hij 200 km verderop zou gaan zitten. Ach ik geloof in ieder geval wel dat als het echt wat zou worden hij op zoek gaat naar een plek dichterbij. Wat dat betreft zit hij ook niet aan een bepaalde plek vast, zo lang hij zijn paarden maar mee kan nemen naar wedstrijden en een klantenkring kan opbouwen (les geven).

Ik moet ook maar zien hoe alles gaat. Enerzijds zit hij wel behoorlijk in mijn hoofd en voelt het goed om hem te spreken, maar anderzijds is het ook echt wel een 'type apart' en zijn er sommige karaktertrekjes die ik dan weer wel en dan weer niet leuk vind. Nu kan het ook wel komen doordat via app/telefoon sommige dingen anders geinterpreteerd/begrepen worden, we gaan het wel gewoon zien allemaal. Ik denk ook alweer veel te veel na :')

Welke regio moet ie zitten voor jou en hoeveel stallen heeft ie nodig
Miss weet ik wel wat
Hoor links en rechts genoeg in mijn werk als groom ( werkeloze groom nu)
LOL

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 00:34

Colien schreef:
Zegt niet dat de mensen die niet daten foutloos zijn :')

Moet dat nou weer zo gemeen? -O- :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 11:04

Zinzi, 2 stallen met binnenbak ergens in de buurt van Zuid Holland alstublieft :') en woonruimte erbij. Stallen zijn wel te vinden maar woonruimte erbij is lastig haha

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 11:35

Linda_Fleur schreef:
Zinzi, 2 stallen met binnenbak ergens in de buurt van Zuid Holland alstublieft :') en woonruimte erbij. Stallen zijn wel te vinden maar woonruimte erbij is lastig haha

Jij hebt vast wel een plekje voor hem? :D O:)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 12:26

Anne _O- _O- _O- Dat heeft weleens door mijn hoofd gespookt maar ik ga zeker niet over 1 nacht ijs, dan moet ik wel heel zeker van mijn zaak zijn of dit de ware is of niet hahaha. En dat ben ik nu nog totaal niet.
Ik heb al eens eerder een (ex)vriend op een dergelijke manier geholpen (okee, was wel een heel andere situatie als nu) en dat eindigde in maandenlang gesteggel met een advocaat en een rechtzaak omdat meneer nergens meer op reageerde. Bij mij duurt het wel even voor ik iemand vertrouw om diegene in mijn leven te betrekken.
Zowieso maar eens achter zien te komen of alles wat hij doet legaal is. Hij heeft een werkvisum voor 3 jaar maar hij moet nog uitzoeken of dat ook in NL/BE geldig is (verblijven mag zowieso wel vanwege het visum, maar werken?). Vanwege mijn maatschappelijke functie en beroepscode is dat best wel belangrijk wil ik hem in mijn leven laten :')

Daarnaast zijn afgelopen weekend een vriendin en haar hubbie bij mij ingetrokken ivm verkoop van hun oude huis en in aanbouw zijnde nieuwe dus komend jaar geen plek voor een nieuwe vent in huis :Y)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 12:32

Hahah geintje hoor :D zou dat ook niet zo snel doen, ik ben bij mijn laatste ex wel heel snel ingetrokken door omstandigheden. Maar daar heb ik goed van geleerd :+

Ik kan natuurlijk niet in zijn portemonnee kijken maar particulier huren kan altijd toch. Ach eerst maar eens afwachten tot hij in België is, waar een wil is, is een weg :j

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:17

Nou, ik ben nog steeds bezig met een date plannen met de ijshockeyer (die stillere). Ik had voorgesteld om iets te gaan drinken, kwam hij met donderdagavond. Nou prima gezellig! Maar gisteren zat hij een beetje te dollen over dat we elkaar misschien wel tegen vielen in het echt, dus ik zei ''Ja daar kom je donderdagavond wel achter :o .'' Krijg ik als antwoord: Ja we kijken wel. En ik, als onzeker persoon begin dan meteen weer te twijfelen of ie wel wil...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 19:17

Maar dat is toch helemaal geen vreemd antwoord? Daar is die date toch voor? :+

Volgens mij is dat gewoon beetje een mannen zinnetje ook..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 19:21

Ja zo is het idd wel, het is van beide kanten toch altijd afwachten..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 19:21

Ja, je moet het letterlijk nemen. Dat doen mannen. Figuurlijk is voor vrouwen. :')

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 20:00

Oh zo had ik het niet bekeken haha. Ik dacht dat het een ''we kijken wel'' was van we kijken wel of donderdag door gaat. :z

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:25

Ojee morgen wordt Mn eerste (tinder) date. Ik lees al een langere tijd maar nooit gedacht dat ik zelf zou gaan date

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:33

Iruss94 schreef:
Ojee morgen wordt Mn eerste (tinder) date. Ik lees al een langere tijd maar nooit gedacht dat ik zelf zou gaan date

leuk toch *\o/*

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 17:02

MissFloorx gaat je date vanavond door??

Iruss94 hoe was jouw date?

Ik heb gisteren m'n date weer gezien en zondag gaan we samen koken en eten :D
Hij blijft iets mysterieus hebben en ik wil er nog steeds achter komen wat het is :+

Kreeg gister ineens weer een app van mijn kroeg-man, waarmee ik uit eten ben geweest en heb laten lopen omdat ie veels te knap is :+ of ik echt niet wilde afspreken dit weekend? Iedereen verklaard me voor gek dat ik hem om die rede laat lopen haha.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 17:50

Anne, ik ben stiekem wel benieuwd naar een foto van die veel te knappe man <<)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 18:06

Haha het is geloof ik meer zijn uitstraling en hele houding die het hem doet, als ik foto's aan mensen laat zien snappen ze niet waar ik me druk om maak :+ maar ik wil je per privé berichtje wel foto's sturen hoor haha!