Wat grappig Iswan! Laat je weten hoe ze zijn?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skyex schreef:Oeeeh glitters! Leuk!
Ik had vanavond iets met Cocos van kringle. Kan het snowflake zijn? Ik lig nu in bed. Maar ik rook hem gelukkig wel.
Kan je trouwens nog ergens anders dan bij de 1000poot Goose Creek bestellen? Zag op een Amerikaanse site dat ze daar 3 dollar waren en ik kom net uit Amerika terug... Las ik nou dat de 1000poot weer nieuwe geuren kreeg?
Skessa_ schreef:Skyex schreef:Oeeeh glitters! Leuk!
Ik had vanavond iets met Cocos van kringle. Kan het snowflake zijn? Ik lig nu in bed. Maar ik rook hem gelukkig wel.
Kan je trouwens nog ergens anders dan bij de 1000poot Goose Creek bestellen? Zag op een Amerikaanse site dat ze daar 3 dollar waren en ik kom net uit Amerika terug... Las ik nou dat de 1000poot weer nieuwe geuren kreeg?
Op de site die ik vanmiddag plaatste![]()
Ilovecandles.be ook.
Heb net mail terug van PS. Ze schreef dat de cup cakes vers gemaakt moesten worden. Dat word morgen of vrijdag pas... Heb terug gestuurd dat als het zaterdag binnen is, ik het oké vind. Maar als dat niet lukt, ik ze liever voor een tablet omruil.
Skessa_ schreef:Ja ze zei dat het enorm druk was door het gratis verzenden.
Zou idd wel handig zijn als er bij stond, deze producten worden vers voor U gemaakt oid
Lekkere bestelling hoor!
DeMolenhoek schreef:Toen ik bestelde weet ik nog dat ik dat ergens zag staan in de trant van: Omdat onze producten handgemaakt en vers zijn kan de levertijd uitlopen, maar moet bekennen dat ik het nu ook nergens zie