Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:08

Wat balen. Ik moet zeggen, ik heb 1 daylight (van classic) en daar ruik ik net zo weinig van als votives. Heb 'm maar in stukken gesneden en op de brander gelegd, toen rook ik 'm heel goed! Ga liever voor de melts, scheelt in mn vingers snijden en butsen in de tafel :').

Wat grappig Iswan! Laat je weten hoe ze zijn?

Alwiene

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:03

Als jij alles te koop zet wordt je rijk Lisitano!

Mooie buit Iloveiswan, is wel duidelijk wat je favorieten zijn hahaha
Komen die andere dingen bij die opruimingswinkel schuin tegenover de kerk daarzo?

Sorry Skessa zegt mij niks.

Kom maar op met die foto Friendly!

Ik heb nu wel een paar daylights van Kringle besteld, maar niet met de bedoeling om ze gewoon te branden, maar om ze te slopen en op de brander te leggen omdat er geen wax (meer) van was :+

Ik ben vandaag bij de Intratuin in Emmeloord en Lelystad geweest, Emmeloord had helemaal geen Bridgewater Wax meer, en in Lelystad was het er wel maar niet afgeprijsd helaas. Dus dan weten jullie dat ook weer :)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:16

Haha wou emmeloord nog proberen maar dat hoeft dus niet meer thanks voor het melden.

Nee die winkel is helemaal weg zag ik. Deze winkel zit aan de grote straat vlakbij de keukenwinkels. naja tussen de kruidvat en bakker bart. Geen idee welke winkels ernaast zit. Maar het is een vrij kleine maar wel gezellige winkel ze hebben veel riverdal en scentschips en veel keuze van bridgewater.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:24

Oeeeh die ken ik helemaal niet, goed om te weten, kan ik eens snuffelen als ik in de buurt ben! Of misschien wel, ik ken daar wel een winkeltje dat zat eerst aan de ene kant en is volgens mij verhuisd naar de kant van de bibliotheek, aan welke kant zit deze? Kant van Bakker bart/bieb of de overkant?

Hier staat VC Coffee bean op, vriendin wilde en koffiegeurtje, u vraagt, wij draaien :)) In de gang staat Apple Crumble Currant op van TC en op de wc heb ik Frosted Cupcake van PS opgezet. Moet toch een beetje waxjes opmaken he met al die nieuwe bestellingen :+ :D

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:29

Kant van de bakker bart ;) alles is daar nu 30% inclusief meubels en weet ik veel wat en dan de riverdale kaarsen zijn zelfs 50%

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:33

Dan is dat denk ik wel hetzelfde winkeltje, maar weet het niet zeker. Mocht ik binnenkort nog in de buurt zijn dan ga ik wel ff langs. Hadden ze ook Bridgewater waxmelts dan of die niet? :)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:36

Nee die helaas niet, wel de votives maar daar maak ik ook waxmelts van en de geurzakjes en geur stokjes. Kan echt nergens de naam van het winkeltje vinden en google maps is te oud _O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:09

Oh dat is echt wel jammer, Bridgewater is zo goed verkrijgbaar dat ik niet ga lopen klooien met het in mootjes hakken van votieven. :)

Wat hebben jullie aanstaan vandaag? :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:23

Ik heb decadence van village aan. Erg lekker, maar had iets sterker gemogen.

In de badkamer een medium jar van bbw. Pumpkin cinnamon nog wat. In de woonkamer rook ik er niks van, dus was ff benieuwd of ik m in een kleinere ruimte wel zou ruiken.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 23:25

Hier staat Warm Spice op van YC. Ik had net Pink Marshmallow van PS maar ik rook niks.
En Warm Vanilla Sugar in de hal Maar dat is nou de eerste die niet zoveel geur afgeeft.. ;(

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 23:31

Ik heb denk ik mijn kaars gemold.

Hij Poolde op 1 kleun stukje net niet. Dus Heb met een potlood die was naar binnen gevrot :')

maar nu gaat 1 houtlont telkens uit.
hellupp?

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 00:01

LittleB dan moet je ff een beetje was uit je kaars scheppen. Je lontje verzuipt :D

Ik had vanilla snowflake op staan <3 zooooo lekker!!

Morgen ga ik m'n Vanilla bean Marshmallow branden!

En de deksel van m'n Swiss Alps kaars is zooooo gaaf!!!!
Afbeelding

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 00:09

Oeeeh glitters! Leuk!

Ik had vanavond iets met Cocos van kringle. Kan het snowflake zijn? Ik lig nu in bed. Maar ik rook hem gelukkig wel.

Kan je trouwens nog ergens anders dan bij de 1000poot Goose Creek bestellen? Zag op een Amerikaanse site dat ze daar 3 dollar waren en ik kom net uit Amerika terug... Las ik nou dat de 1000poot weer nieuwe geuren kreeg?

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 00:11

WoW mooi Raja <3

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 00:17

Skyex schreef:
Oeeeh glitters! Leuk!

Ik had vanavond iets met Cocos van kringle. Kan het snowflake zijn? Ik lig nu in bed. Maar ik rook hem gelukkig wel.

Kan je trouwens nog ergens anders dan bij de 1000poot Goose Creek bestellen? Zag op een Amerikaanse site dat ze daar 3 dollar waren en ik kom net uit Amerika terug... Las ik nou dat de 1000poot weer nieuwe geuren kreeg?

Op de site die ik vanmiddag plaatste O:)
Ilovecandles.be ook.

Heb net mail terug van PS. Ze schreef dat de cup cakes vers gemaakt moesten worden. Dat word morgen of vrijdag pas... Heb terug gestuurd dat als het zaterdag binnen is, ik het oké vind. Maar als dat niet lukt, ik ze liever voor een tablet omruil.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 00:18

En gaaf fleur!!

En BIRDY, volgebde keer kan je beter ff alu folie om je kaars wikkelen :=

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 10:05

Astu! Mijn WME bestelling. Nu nog heel ongeduldig wachten op mijn PS bestelling.
Afbeelding
Zoals verwacht ben ik alleen de stash foto vergeten, dus hopelijk vanavond voor ik weer weg moet. Ben nu op mijn werk.

EDIT:
Skessa_ schreef:
Skyex schreef:
Oeeeh glitters! Leuk!

Op de site die ik vanmiddag plaatste O:)
Ilovecandles.be ook.

Heb net mail terug van PS. Ze schreef dat de cup cakes vers gemaakt moesten worden. Dat word morgen of vrijdag pas... Heb terug gestuurd dat als het zaterdag binnen is, ik het oké vind. Maar als dat niet lukt, ik ze liever voor een tablet omruil.

Goed dat je dit post. In mijn bestelling zit namelijk ook een cupcake dus dan weet ik wanneer ik het ongeveer kan verwachten ;-)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:18

Ja ze zei dat het enorm druk was door het gratis verzenden.
Zou idd wel handig zijn als er bij stond, deze producten worden vers voor U gemaakt oid :=

Lekkere bestelling hoor! *\o/*

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:15

Oh nou inderdaad! Kan gebeuren natuurlijk, maar dan ff bericht is wel fijn.

Zo ik kan ein-de-lijk weer branden, ben blij :D. Nu vrij want moet zaterdag nog paar uurtjes, geuren komen alleen niet lekker aan. Had Cozy van Kringle maar rook ineens niks ervan. Nu White Tea& Sage van WME maar helaas ook nauwelijks geur. Denk dat mn neus weer verstopt raakt ofzo want heb een volledig grote cup erin.

Heel mooi Raaj!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:29

Skessa_ schreef:
Ja ze zei dat het enorm druk was door het gratis verzenden.
Zou idd wel handig zijn als er bij stond, deze producten worden vers voor U gemaakt oid :=

Lekkere bestelling hoor! *\o/*

Toen ik bestelde weet ik nog dat ik dat ergens zag staan in de trant van: Omdat onze producten handgemaakt en vers zijn kan de levertijd uitlopen, maar moet bekennen dat ik het nu ook nergens zie :n

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:29

Oh zo'n dag had ik van de week ook! Rook van alles nauwelijks iets! Toen heb ik uit frustratie een goose creek in de brander gedaan, maar zelfs daar kwam maar een heel klein beetje geur vanaf :o?

Moet zeggen dat ik White Tea trouwens ook nauwelijks tot niet rook, dus mss is het gewoon geen sterkte geur? :=

Oh en ze zegt gewoon we hebben 7 dagen om te verzenden, dat staat in de voorwaarden 8)7 8)7 8)7

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:30

DeMolenhoek schreef:
Toen ik bestelde weet ik nog dat ik dat ergens zag staan in de trant van: Omdat onze producten handgemaakt en vers zijn kan de levertijd uitlopen, maar moet bekennen dat ik het nu ook nergens zie :n

Dat staat er ook wel ergens hoor, maar ik heb geen idee welke producten er speciaal voor je gemaakt worden als dat er niet bij staat :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:53

Ik kan wel zeggen dat ik ze het wachten waard vind :j

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:59

Dat is mooi! Had het alleen liever ff geweten, dan had ik ze niet gekozen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 13:05

Snap jou wel hoor :j Hoop dat je het alsnog snel hebt!