Het is dat ik niet zo'n warme jas nodig heb want ik fiets alles dus dan zweet ik me kapot. Maar die groene is echt...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imke1998 schreef:*komt ook even onder haar steen vandaan*
Ik ben opzoek naar een galajurk en ben een aantal mooie jurken tegen gekomen op banketstaaf.com. Alleen weet ik niet hoe lang banketstaaf levert en hoeveel extra kosten ik ga krijgen bij invoer in Nederland.![]()
Daarom ben ik opzoek naar iemand met ervaring bij banketstaaf of met een website of winkel die redelijk vergelijkbaar is.
Alvast bedankt!
Kiwi_ schreef:eenitraM schreef:Jas niet gehaald. Hij werd door de wisseling ineens 230 euro zonder de pintoeslag van zoveel procent. Kan wel janken.
Ah, wat jammer! Hij was zo mooi!
Ineke2 schreef:Een tijdje geleden was ik mijn zoektocht begonnen naar een mooie en warme winterjas.
Ik ben geslaagd voor Air force jas![]()
De capuchon kan er ook af, als die mij irriteert.
[ [url=m/ESYw6D.png]Afbeelding[/url] ]
Met korting geslaagd voor 149 euro wat ik nog een acceptabele prijs vind voor een goede winterjas.
MarlindeRooz schreef:Ineke2 schreef:Een tijdje geleden was ik mijn zoektocht begonnen naar een mooie en warme winterjas.
Ik ben geslaagd voor Air force jas![]()
De capuchon kan er ook af, als die mij irriteert.
[ [url=m/ESYw6D.png]Afbeelding[/url] ]
Met korting geslaagd voor 149 euro wat ik nog een acceptabele prijs vind voor een goede winterjas.
Jammer dat die jassen echt bont hebben en dat er dus enorm veel dierenleed aan vooraf gaat.
roxiie schreef:https://www.steps.nl/lange-jas-met-knoo ... uct/94080/
Ik ben helemaal verliefd op deze jas.
Vanmiddag in mijn maat weten te vinden en gepast, maar helaas ben ik niet zo groot en was de jas dus wel errúg lang..
Iemand een suggestie of iets voorbij zien komen dat hier op lijkt? Maar dan in een half lang of kort model (en natuurlijk in deze kleur)