Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zomer schreef:Thanks allemaal, ik denk dat ik die rok wel hou ja. Was ook maar 6 euro dusseh.![]()
Tsja streepjes he Rebec, ik had al twee streepjesdingen gekocht deze maand maar deze was 8 euro en ik had nog niks roze-gestreepts dus totally worth it, haha.
Oh K-swiss met zo'n tongtwister heb ik ook nog gehad.Echt verschrikkelijk als ik er nu weer aan terug denk.
All Stars heb ik nog steeds 4 paar van, maar behalve m'n lage grijze draag ik ze eigenlijk niet meer.
Loolotte schreef:Ik heb besloten toch maar de all black Vans én de Dr. Martens te kopenDe laatste krijg ik van mijn vader en ik heb echt helemaal geen laarsjesdingen (alleen maar Sneakers en een paar fake Jeffrey Campbells
) dus het mag van mezelf. Ik snap alleen niks van de modellen, er zijn zoveel verschillende..
Rebeccaa schreef:Loolotte schreef:Ik heb besloten toch maar de all black Vans én de Dr. Martens te kopenDe laatste krijg ik van mijn vader en ik heb echt helemaal geen laarsjesdingen (alleen maar Sneakers en een paar fake Jeffrey Campbells
) dus het mag van mezelf. Ik snap alleen niks van de modellen, er zijn zoveel verschillende..
1460 is het 'normale' model en (1460) pascal is een fijnere versie gebaseerd op de 1460. Ze zijn wat smaller en het leer is wat soepeler en ze zijn wat glimmender. Persoonlijke voorkeur wat je mooier vindt, ik ben gek op het Pascal model, de meeste mensen van het 1460 model.![]()
En dan heb je nog 859285923 modellen, maar dit zijn de 2 standaard modellen eigenlijk.
Rebeccaa schreef:Zomer schreef:Thanks allemaal, ik denk dat ik die rok wel hou ja. Was ook maar 6 euro dusseh.![]()
Tsja streepjes he Rebec, ik had al twee streepjesdingen gekocht deze maand maar deze was 8 euro en ik had nog niks roze-gestreepts dus totally worth it, haha.
Oh K-swiss met zo'n tongtwister heb ik ook nog gehad.Echt verschrikkelijk als ik er nu weer aan terug denk.
All Stars heb ik nog steeds 4 paar van, maar behalve m'n lage grijze draag ik ze eigenlijk niet meer.
Ik mag geen streepjes meer kopen van mezelf maar.. waar heb je het shirtje vandaan?