Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pferdelove

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:09

Door jullie ga ik nu ook allstars bestellen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:10

Thanks allemaal, ik denk dat ik die rok wel hou ja. Was ook maar 6 euro dusseh. :')
Tsja streepjes he Rebec, ik had al twee streepjesdingen gekocht deze maand maar deze was 8 euro en ik had nog niks roze-gestreepts dus totally worth it, haha.

Oh K-swiss met zo'n tongtwister heb ik ook nog gehad. _O- Echt verschrikkelijk als ik er nu weer aan terug denk.
All Stars heb ik nog steeds 4 paar van, maar behalve m'n lage grijze draag ik ze eigenlijk niet meer.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:17

Oeh ben wel benieuwd naar een foto Roos!

k-wiss etc heb ik nooit gedragen.. Ik droeg 3 jaar lang dezelfde Nikes, ik was er haast mee getrouwd :') Godthanks zag ik in dat ze écht niet meer konden en heb ik nieuwe gekocht.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:19

Ik heb besloten toch maar de all black Vans én de Dr. Martens te kopen :j De laatste krijg ik van mijn vader en ik heb echt helemaal geen laarsjesdingen (alleen maar Sneakers en een paar fake Jeffrey Campbells :') ) dus het mag van mezelf. Ik snap alleen niks van de modellen, er zijn zoveel verschillende.. :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:37

Zomer schreef:
Thanks allemaal, ik denk dat ik die rok wel hou ja. Was ook maar 6 euro dusseh. :')
Tsja streepjes he Rebec, ik had al twee streepjesdingen gekocht deze maand maar deze was 8 euro en ik had nog niks roze-gestreepts dus totally worth it, haha.

Oh K-swiss met zo'n tongtwister heb ik ook nog gehad. _O- Echt verschrikkelijk als ik er nu weer aan terug denk.
All Stars heb ik nog steeds 4 paar van, maar behalve m'n lage grijze draag ik ze eigenlijk niet meer.

Ik mag geen streepjes meer kopen van mezelf maar.. waar heb je het shirtje vandaan? O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:39

Loolotte schreef:
Ik heb besloten toch maar de all black Vans én de Dr. Martens te kopen :j De laatste krijg ik van mijn vader en ik heb echt helemaal geen laarsjesdingen (alleen maar Sneakers en een paar fake Jeffrey Campbells :') ) dus het mag van mezelf. Ik snap alleen niks van de modellen, er zijn zoveel verschillende.. :oo

1460 is het 'normale' model en (1460) pascal is een fijnere versie gebaseerd op de 1460. Ze zijn wat smaller en het leer is wat soepeler en ze zijn wat glimmender. Persoonlijke voorkeur wat je mooier vindt, ik ben gek op het Pascal model, de meeste mensen van het 1460 model. :+

En dan heb je nog 859285923 modellen, maar dit zijn de 2 standaard modellen eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:51

Een ploegmakker van mijn vriend heeft basketschoenen gekocht via Aliendingens uit China. Je kan de zool gewoon dubbelplooien zoals je bij een turnschoentje doet (of een slappe ballerina) en het Nike-teken is er na 3 wedstrijden afgevallen. Midden op het plein natuurlijk. Ziet iedereen direct dat je schoenen fake zijn :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:57

Pascal is ook wat hoger dan de 1460.

Primark was vreselijk, de collectie is echt ruk :( Alleen maar 2 mutsen, handschoenen en douchespul gekocht.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:58

Rebeccaa schreef:
Loolotte schreef:

1460 is het 'normale' model en (1460) pascal is een fijnere versie gebaseerd op de 1460. Ze zijn wat smaller en het leer is wat soepeler en ze zijn wat glimmender. Persoonlijke voorkeur wat je mooier vindt, ik ben gek op het Pascal model, de meeste mensen van het 1460 model. :+

En dan heb je nog 859285923 modellen, maar dit zijn de 2 standaard modellen eigenlijk.

Als er maar geen rits in zit, die heb ik ook gezien en vind ik echt verschrikkelijk :o Die waar dat 'Dr. Martens' in de zijkant staat vind ik trouwens ook niet heel mooi. Ik ga ze nog even vergelijken, ga over 2 weken pas :)

Dat is niet veel voor een Primark-bezoek! Al had ik de laatste keer ook niet heel veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:59

Ik ben persoonlijk gek op de 1460! Heb heeeeeule lange maar wel volle benen (vooral van boven) en omdat de 1460's wat 'grover' zijn slanken ze mijn benen mooi af :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:09

Ja en ik ben maar 1.60 en heb in verhouding vrij smalle beentjes, dus ik vind de Pascal beter passen bij mij. Gewoon beide even aanpassen, weet je gelijk wat je leuker vind staan! :)

Ik vond de Primark collectie op het moment best leuk trouwens. :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:11

Nah ik draag alleen maar jurkjes en die vind ik vaak heel matig bij Primark. Vestjes vond ik ook niet echt, degene die ik leuk vond heb ik vorig jaar al gekocht daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:12

Oh oke, ja ik draag nooit jurkjes dus daar kijk ik nooit naar haha. Vond dat ze op het moment veel leuke zomer topjes hebben. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:16

Niet naar gekeken :') Ik heb geen broeken, geen shorts en een paar rokjes die ik dus nooit aan heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:25

Lieveli, Primark wisselt regelmatig van cllectie. Misschien een excuus om later nog eens opnieuw te gaan als herkansing :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:37

Rebeccaa schreef:
Zomer schreef:

Ik mag geen streepjes meer kopen van mezelf maar.. waar heb je het shirtje vandaan? O:)

Forever21 O:)

Ja Primark vind ik soms heel leuk en soms heel stom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:56

Oh stom. Forever21 heeft gewoon 6 euro verzendkosten, gaat me iets te ver voor een t-shirtje. :') Misschien mezelf binnenkort een keer naar amsterdam slepen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:59

Ja, ze hadden toen ik bestelde gratis verzending als je iets uit de valentijnscollectie bestelde, dus dat heb ik maar gedaan haha. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:01

Kon je dat ook combineren met iets uit de niet-valentijn collectie? Als dat zo is, bestel ik wat uit de valentijn collectie erbij hahahaha. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:08

Ja, ik heb 4 dingen uit de niet valentijnscollectie en toen kocht in een make-up tasje want die had ik nog nodig haha. Maar je kan ook lipgloss bestellen à la 1,50. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:09

hahahahahhahaha ruth jij bent echt te slim voor deze wereld <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:33

Ja ik had iets van bedrijfskunde moeten studeren eigenlijk hè. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:35

Dat studeer ik dan weer. :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:49

En ik :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 01:55

Ik koop bij de primark nooit kleding voor gewoon. Alleen mijn shirts voor naar de paarden en sokken haal ik er. Ten eerste kan ik er eigenlijk al nooit wat vinden en ten tweede ga ik daar echt niet staan passen als het druk is. Daarnaast geef ik, voor mijn eigen idee, liever wat meer geld uit voor iets met meer kwaliteit. Ik denk namelijk dat ik het anders ga laten liggen in mijn kast.

Maar ik heb het sowieso niet op grote winkelketens. Zo kan ik bij de bijenkorf en de v&d ook nooit wat vinden namelijk, ga daar al niet eens opzoek naar iets haha