Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 07:41

Zo'n mail kreeg ik onlangs ook bij een nieuw bod ja. En later bij een ander bod weer niet.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 07:53

kreeg ik idd ook, zal wel nieuw zijn...

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 08:18

Vast een automatisch iets vanwege duppies die te vaak onbeleefde mails, onvolledige mails of onleesbare mails verstuurd hebben en de klachten die daarop zijn ontstaan. MP maakt vanaf nu de mails zelf en experimenteert eerst eens bij de biedingen hoe dat bevalt, soort toekomstig autocorrect voor MP mailtjes? :Y) :D

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 08:35

ja maar dat mailtje kun je wel aanpassen, veranderen of iets aan toe voegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 18:32

Ik had vandaag een mailtje van iemand die voor 7,50 euro mijn originele splinternieuwe Dior parfumset(met een nieuwwaarde van 85 euro) over wou nemen, ik vind dat dus echt een belediging. :=

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-15 18:36

Misschien heeft die per ongeluk een komma ertussen gezet :')

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 18:50

Ik kreeg gister een bod op mijn Azor omafiets die meer als 500 euro heeft gekost... 15 euro... -O- Vroeg of ie een nulletje was vergeten of dat ie alleen de standaard wou hebben.
Kreeg ik een mail terug dat die fiets absoluut niet meer waard was haha. Zei al, nou dan blijft ie lekker staan voor noodgevallen. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 18:58

Sommige mensen hebben gewoon geen schaamte blijkbaar om zo laag te bieden. :') Ik vraag me af of ze dan serieus denken dat ik blonT ben, of dat ze zelf niet weten hoeveel het waard is en daardoor zo'n beledigend laag bod doen.

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 18:59

Ik zou even vragen of ie t nulletje was vergeten :p
Kon je m niet meer ruilen in de winkel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 19:02

Jamiie schreef:
Ik zou even vragen of ie t nulletje was vergeten :p
Kon je m niet meer ruilen in de winkel?

Ik heb inderdaad gezegd dan de waarde wel wat meer is dan 7,50. :') Ik heb hem ooit eens als cadeau gekregen, maar ik vind het zonde om te gebruiken omdat het zo duur is eigenlijk. Ik heb ook lekkere parfums die ik voor een tientje kan kopen, dus daarom wil ik het niet gebruiken. Maarja in de kast staat het ook te verstoffen, dan kan ik het beter verkopen. :j

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:07

Ik was vandaag een raar mens op BM- maar dan in positieve zin :D Heb een splinternieuw paar Ariats opgehaald bij een bokker hier in de buurt. Aangezien ik weet wat ze kosten, ze qua korting nooit meetellen dus dat je bijna altijd het volle pond betaalt én zij een nette reële prijs erop had geplakt ben ik niet gaan bieden. Hadden het vooraf niet verder over de prijs gehad dus toen ik na passen de betaling ter sprake bracht zag ik haar echt ff denken "nou komt het bieden of andere fratsen". Verbazing was duidelijk groot toen ik gewoon netjes het VP-bedrag betaalde zonder morren :Y)

Noem me maar maf, maar ik had het beledigend gevonden in dit geval te gaan pingelen voor een paar euro. Mensen zonder fantasieprijzen moet je belonen :Y) :) En ik heb mijn favoriete paar Ariats tegen een mooie prijs, dus ben ook blij :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:48

Jamiie schreef:
Ik kreeg gister een bod op mijn Azor omafiets die meer als 500 euro heeft gekost... 15 euro... -O- Vroeg of ie een nulletje was vergeten of dat ie alleen de standaard wou hebben.
Kreeg ik een mail terug dat die fiets absoluut niet meer waard was haha. Zei al, nou dan blijft ie lekker staan voor noodgevallen. ;)

Whoahahahaha ik heb voor mijn krakkemikkige wrak nog 35 euro gekregen := en dat was bij een handelaartje, dus hij vraagt er weer iets meer voor.

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 00:13

Sammie schreef:
Jamiie schreef:

Whoahahahaha ik heb voor mijn krakkemikkige wrak nog 35 euro gekregen := en dat was bij een handelaartje, dus hij vraagt er weer iets meer voor.

Hahah ja dat bedoel ik! Had eerder ook al een bod van 40, maar die had ik verwijderd. Nu kwam die maf met een bod van 15 8)7

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 08:57

Ik lees al een tijdje mee en heb gisteren mijn petries verkocht. Helaas heb ik de originele doos niet meer.

Hoe zouden jullie ze verzenden?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:11

in een andere doos :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:14

Ik had zondag op een advertentie gereageerd van een kast die ik wou kopen, niks van gehoord, dus gister een bod gedaan hopend op een reactie. Krijg ik van ochtend een mailtje dat de kast gereserveerd is. Prima, maar ik vind het heel irritant dat de verkoper mij dan geen mailtje stuurt dat hij niet akkoord gaat met mijn bod/hem aan iemand anders verkoopt. Heb ik de hele tijd voor niks zitten wachten. -O-

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:18

Sammie schreef:
in een andere doos :D

Hehe dat snap ik :+

Maar ik bedoel, waar vind ik zo'n doos waar mijn laarzen netjes inpassen? Bij PostNL op de website verkopen ze iig niet van die lange dozen.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:19

Misschien bij een ruitersportzaak vragen of ze nog wat hebben liggen? Of een bananendoos?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 18:18

Ik vrees dat ik ben opgelicht op bokt. Wacht het nog even af...

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 18:42

Ik heb een oven met gasfornuis te koop staan. Ik heb nog nooit zoveel onzinbiedingen en -reacties gehad.. Had ook geen zin om iedereen een mailtje terug te sturen :o
Eerst vroeg iemand of het een hetelucht was, dus ik gezegd van niet. Vroeg ze wat dan de prijs was..? Alsof ik de prijs had bepaald voor een hetelucht :? Vervolgens nog wat onzinbiedingen van mensen. Toen iemand die serieus interesse leek te hebben, wilde langskomen, maar beantwoordde m'n mail helaas niet. Vervolgens iemand die zei dat ie in de bijstand zit met schuldsanering en wat m'n uiterste prijs dan was :')
Nu komen er zo mensen die meteen de vraagprijs boden, ben heel benieuwd! Denk wel dat ze echt komen, maar ben toch bang dat ze lastig gaan doen ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 18:55

SpeechLess schreef:
Ik heb een oven met gasfornuis te koop staan. Ik heb nog nooit zoveel onzinbiedingen en -reacties gehad.. Had ook geen zin om iedereen een mailtje terug te sturen :o
Eerst vroeg iemand of het een hetelucht was, dus ik gezegd van niet. Vroeg ze wat dan de prijs was..? Alsof ik de prijs had bepaald voor een hetelucht :? Vervolgens nog wat onzinbiedingen van mensen. Toen iemand die serieus interesse leek te hebben, wilde langskomen, maar beantwoordde m'n mail helaas niet. Vervolgens iemand die zei dat ie in de bijstand zit met schuldsanering en wat m'n uiterste prijs dan was :')
Nu komen er zo mensen die meteen de vraagprijs boden, ben heel benieuwd! Denk wel dat ze echt komen, maar ben toch bang dat ze lastig gaan doen ofzo..

Ojee, ik hoop ook een keer zo iets gehad. Ik had een topje te koop staan op mp voor een euro of tien, kreeg ik een mailtje van iemand die vroeg of ze hem gratis mocht hebben want ze had een uitkering. Ik heb niks terug gestuurd. :')

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 19:21

Ik had een wasmachine op marktplaats staan.
Er mailde iemand die het ding graag over wilde nemen. Ik blij.
Ik had echter een verkeerde plaats in de advertentie vermeld, en dat zag ik pas de dag erna.
Ik heb dat veranderd, en die mevrouw een mailtje gestuurd dat de plaats niet klopte.
Dat leek mij verstandig, omdat er ongeveer 30 kilometer verschil zit tussen die plaatsen, zo zou zij er rekening mee kunnen houden met ophalen.
Mocht het eventueel dan voor haar te ver worden om op te halen, had ik het ook niet erg gevonden als ze er vanaf zou zien.

Krijg ik een mailtje terug:
Oh, maar de afstand is geen probleem. Jij komt m immers brengen?
Met alvast het adres erbij.
Grapjas :')

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 19:23

Haha, dat is helemaal erg dat ze het gratis wilde! Ik heb ook niks teruggestuurd, ik dacht volgens mij gaan we het toch nooit eens worden over een prijs.. :+
Nou, de oven is opgehaald hoor :D Ging super vlot, erg aardige mensen en geen gedoe verder.

Haha Wolkje, wat erg! :')

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 18:10

Wat een verhalen hier :D
Ik zit nu ook weer te wachten op iemand die wat komt kopen. Na wat vaag mail contact vanuit haar, toch vanavond afgesproken om half 6.. Maar d'r is nog niemand geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 18:13

Deze week leuke koop gedaan met spul van Rituals en Lush. Stond een pakket ter waarde van €75 op. Mail gestuurd wat ze ervoor wou. Ze wou €30 en ik heb terug gestuurd dat ik er voor €25 de dag erna al achter kwam. Daar was ze mee akkoord dus ik super blij!