Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vroeg of ie een nulletje was vergeten of dat ie alleen de standaard wou hebben.
Jamiie schreef:Ik zou even vragen of ie t nulletje was vergeten :p
Kon je m niet meer ruilen in de winkel?
Ik heb hem ooit eens als cadeau gekregen, maar ik vind het zonde om te gebruiken omdat het zo duur is eigenlijk. Ik heb ook lekkere parfums die ik voor een tientje kan kopen, dus daarom wil ik het niet gebruiken. Maarja in de kast staat het ook te verstoffen, dan kan ik het beter verkopen.
Heb een splinternieuw paar Ariats opgehaald bij een bokker hier in de buurt. Aangezien ik weet wat ze kosten, ze qua korting nooit meetellen dus dat je bijna altijd het volle pond betaalt én zij een nette reële prijs erop had geplakt ben ik niet gaan bieden. Hadden het vooraf niet verder over de prijs gehad dus toen ik na passen de betaling ter sprake bracht zag ik haar echt ff denken "nou komt het bieden of andere fratsen". Verbazing was duidelijk groot toen ik gewoon netjes het VP-bedrag betaalde zonder morren
En ik heb mijn favoriete paar Ariats tegen een mooie prijs, dus ben ook blij
Jamiie schreef:Ik kreeg gister een bod op mijn Azor omafiets die meer als 500 euro heeft gekost... 15 euro...Vroeg of ie een nulletje was vergeten of dat ie alleen de standaard wou hebben.
Kreeg ik een mail terug dat die fiets absoluut niet meer waard was haha. Zei al, nou dan blijft ie lekker staan voor noodgevallen.
en dat was bij een handelaartje, dus hij vraagt er weer iets meer voor. Sammie schreef:Jamiie schreef:Ik kreeg gister een bod op mijn Azor omafiets die meer als 500 euro heeft gekost... 15 euro...Vroeg of ie een nulletje was vergeten of dat ie alleen de standaard wou hebben.
Kreeg ik een mail terug dat die fiets absoluut niet meer waard was haha. Zei al, nou dan blijft ie lekker staan voor noodgevallen.
Whoahahahaha ik heb voor mijn krakkemikkige wrak nog 35 euro gekregenen dat was bij een handelaartje, dus hij vraagt er weer iets meer voor.
Vervolgens nog wat onzinbiedingen van mensen. Toen iemand die serieus interesse leek te hebben, wilde langskomen, maar beantwoordde m'n mail helaas niet. Vervolgens iemand die zei dat ie in de bijstand zit met schuldsanering en wat m'n uiterste prijs dan was
SpeechLess schreef:Ik heb een oven met gasfornuis te koop staan. Ik heb nog nooit zoveel onzinbiedingen en -reacties gehad.. Had ook geen zin om iedereen een mailtje terug te sturen![]()
Eerst vroeg iemand of het een hetelucht was, dus ik gezegd van niet. Vroeg ze wat dan de prijs was..? Alsof ik de prijs had bepaald voor een heteluchtVervolgens nog wat onzinbiedingen van mensen. Toen iemand die serieus interesse leek te hebben, wilde langskomen, maar beantwoordde m'n mail helaas niet. Vervolgens iemand die zei dat ie in de bijstand zit met schuldsanering en wat m'n uiterste prijs dan was
![]()
Nu komen er zo mensen die meteen de vraagprijs boden, ben heel benieuwd! Denk wel dat ze echt komen, maar ben toch bang dat ze lastig gaan doen ofzo..