Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamiie schreef:Ik zou even vragen of ie t nulletje was vergeten :p
Kon je m niet meer ruilen in de winkel?
Jamiie schreef:Ik kreeg gister een bod op mijn Azor omafiets die meer als 500 euro heeft gekost... 15 euro...Vroeg of ie een nulletje was vergeten of dat ie alleen de standaard wou hebben.
Kreeg ik een mail terug dat die fiets absoluut niet meer waard was haha. Zei al, nou dan blijft ie lekker staan voor noodgevallen.
Sammie schreef:Jamiie schreef:Ik kreeg gister een bod op mijn Azor omafiets die meer als 500 euro heeft gekost... 15 euro...Vroeg of ie een nulletje was vergeten of dat ie alleen de standaard wou hebben.
Kreeg ik een mail terug dat die fiets absoluut niet meer waard was haha. Zei al, nou dan blijft ie lekker staan voor noodgevallen.
Whoahahahaha ik heb voor mijn krakkemikkige wrak nog 35 euro gekregenen dat was bij een handelaartje, dus hij vraagt er weer iets meer voor.
SpeechLess schreef:Ik heb een oven met gasfornuis te koop staan. Ik heb nog nooit zoveel onzinbiedingen en -reacties gehad.. Had ook geen zin om iedereen een mailtje terug te sturen![]()
Eerst vroeg iemand of het een hetelucht was, dus ik gezegd van niet. Vroeg ze wat dan de prijs was..? Alsof ik de prijs had bepaald voor een heteluchtVervolgens nog wat onzinbiedingen van mensen. Toen iemand die serieus interesse leek te hebben, wilde langskomen, maar beantwoordde m'n mail helaas niet. Vervolgens iemand die zei dat ie in de bijstand zit met schuldsanering en wat m'n uiterste prijs dan was
![]()
Nu komen er zo mensen die meteen de vraagprijs boden, ben heel benieuwd! Denk wel dat ze echt komen, maar ben toch bang dat ze lastig gaan doen ofzo..