Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SamLoveRoos schreef:Nieuw WIDM overzicht op mijn blog: WIDM aflevering 8.
Jans schreef:SamLoveRoos schreef:Nieuw WIDM overzicht op mijn blog: WIDM aflevering 8.
Ik wil graag bij jou een reactie plaatsen maar kan dat niet omdat mijn 'type' account erniet tussen staat. Ik wil graag reageren met een open URL. Volgens mij kan je dit wel instellen op Blogspot

.
mooie blogs weer, ik heb nu alle tijd om te lezen want ik ben gisteren van een paard gevallen, of eigenlijk met het paard. En ik heb m'n sleutelbeen gebroken. Straks kijken of ik ook nog echt kan typen (zit nu op m'n telefoon met 2 vingers te tikken) 

Misschien een soort gebroken wit-kleur, iets richting beige of wit met een beetje blauwe onderkleur proberen? Dit kun je dan misschien ook doorvoeren in je tekstachtergrond, zodat de datum/dag bolletjes er ook beter uitspringen. Just a thought!
Ik vind ook dat het niet te donker moet worden, dat is zonde! Deniseevy schreef:Oehh pijnlijk Corrina! Heel veel beterschap
Ik heb gisteren iets opgeslagen wat ik getypt had op mijn blog en werk met wordpress, kan het alleen nu niet terug halen ofja weet niet hoe dat moet.. :/ Iemand enig idee hoe ik het terug kan halen wat ik opgeslagen had?