Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tyrcanol schreef:pbtje net:
"Hallo,
Ik zag in het verzorgpony's topic dat u al heel erg lang een bijrijder zoekt. Ik heb u al een keer eerder gemaild en toen kwamen we erachter dat het te ver is om voor mij te fietsen vanuit ****, maar is het eventueel mogelijk om ze te verplaatsen? Ik zoek al heel erg lang naar een verzorgpony maar er is niks te vinden helaas, dus probeer ik het zo.
Mijn naam is *** Ik ben 17 jaar oud en rijd nu 5,5 jaar paard. Ik ben 1.64 lang en weeg rond de 55 kilo.
Ik heb veel ervaring met bijrijdpaarden. Ik heb een eigenwijze haflinger gereden die niet de makkelijkste was en heb een paard die net zadelmak was tot ongeveer L- niveau gereden. Ook heb ik op jonge sportpony's gereden. Ik heb ook ervaring met jonge paarden die nog niet bereden konden worden."
![]()
![]()
upendo schreef:Ik snap niet waarom je het niet teruggestuurd hebt. Dan heb je misschien 6.75 verlies.
Maar als je het door wil verkopen, neem ik maar aan, moet het dus meer op kunnen brengen en dan snap ik dat je akkoord bent gegaan met 4 euro. En in dat geval is het wel opvallend dat je er zoveel problemen over maakt.
Aan doorverkopen zitten risico's. Jammer maar helaas, ik heb ook rommel weg moeten gooien.
upendo schreef:Als je haar telefoonnummer hebt kun je toch wel degelijk een flinke stok achter de deur zetten.
Dus dat zou ze dan wel gemoeten hebben. Zeker als het het goede telefoonnummer is.
Wat me gewoon heel erg opvalt is dat romyloverr de laatste tijd erg vaak spullen opkoopt en meestal zijn dat lage prijzen. Als je met zo'n prijs akkoord gaan moet je je ook bedenken dat het mogelijkerwijs niet meer in een een bijzonder goede staat verkeert. Dat is simpelweg een risico dat je neemt. Als ze akkoord is gegaan met 4 euro terug neem ik aan dat ze met de overige spullen genoeg winst kan maken om haar 'verlies' eruit te halen. Dan vind ik het erg jammer dat ze er zo'n big deal van maakt want dat risico neem je erbij.