Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 16:39

Bellatrix schreef:
Ik moet aan de Prednison en Dexamethason. -O-

Niet leuk -O- prednison is echt een naar middel vind ik. De andere ken ik niet

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 16:51

Ik hou helemaal niet van nederlandse muziek, maar lees zojuist dat freek van suzan en freek uitgezaaide longkanker heeft. -O-
Schijnbaar 32 jaar oud en dan al ongeneeslijk ziek -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 16:57

Toen stond de afzuigkap in de fik +:)+.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 16:59

fleurtjeuh schreef:
Ik hou helemaal niet van nederlandse muziek, maar lees zojuist dat freek van suzan en freek uitgezaaide longkanker heeft. -O-

Getverderrie!! -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 17:08

Mijn kliko is niet geleegd vandaag :(

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 17:11

Ik ben zo achterlijk :') Hele portiek afgebeld, wie heeft mijn pakketje? Gechat met DHL, die zeggen dat hij écht bezorgd is.

Dat klopt.

Op het oude adres van mijn ouders waar ik al 16 jaar niet meer woon en zij ook al twee jaar niet meer. HOE DAN.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 17:25

denisesilver schreef:
Moeder ligt weer in het ziekenhuis. Godver al een week bezig om iemand te pakken te krijgen vooral voor het niet willen eten en drinken. Verpleegafdeling neurologie stuurt door naar de huisarts, of zegt dat de neuroloog terugbelt, wat niet gebeurd. Huisarts verwijst weer naar neurologie. Uiteindelijk hebben ze (vader en zus) maar de spoed gebeld, omdat ze het anders ook niet wisten. Nierfunctie van 8%. Ze laten je gewoon dood gaan in dit poedersuiker.

Sterkte.

Bellatrix schreef:
Ik moet aan de Prednison en Dexamethason. -O-

Sterkte.

MyWishMax schreef:
Ik lijk op paard :') bloedarmoede, dus aan de pillen. En daarnaast ook verhoogde ontstekingswaarde. Paard had vorig jaar hetzelfde :+ Zullen we iets breken overslaan?

Sterkte.

En prednison stootkuur voor nood in de kast. Hopen dat ik het voorlopig niet nodig ben rotzooi dat het is.

Maar het is maar astma met geurtjes kunnen dus trigger zijn voor zware astma aanval.

Kincses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 17:45

Gebrek aan goede pensionstallingen in Drenthe.. heb gewoon geen budget, maar alles vol met wachtlijst of geen goed management -O- wil gewoon dat mijn jonge paard niet langer eenzaam staat..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 17:58

Kincses schreef:
Gebrek aan goede pensionstallingen in Drenthe.. heb gewoon geen budget, maar alles vol met wachtlijst of geen goed management -O- wil gewoon dat mijn jonge paard niet langer eenzaam staat..

Wat voor paard heb je? Een Fjord?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 18:27

fleurtjeuh schreef:

Ja zo triest... Ook nog terwijl hun eerste kindje onderweg is... Zwangerschap hoort een leuke periode te zijn! Niet een periode van rouw omdat jijzelf/je man binnenkort overlijd....

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 18:29

_San87_ schreef:

Hoe krijg je dat voor elkaar :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 18:31

chanicha schreef:
_San87_ schreef:

Hoe krijg je dat voor elkaar :=

Ik niet, nooit goed geaard door de vorige bewoners, dus met aanzetten kortsluiting gemaakt, waarschijnlijk.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 19:34

Froukje_J schreef:
Shenavallie schreef:
@Froukje_J: En, alles goed gegaan nu? Geen last meer van vervelend, snijdend gips?

@ fotolijstje: Super, dat moet opluchten. Maak er een mooi uitje van! :j

[ Afbeelding ]
Yes!
Kleur uitgezocht door m'n zoontje van 3 :+
Het is alleen wel een stuk zwaarder dan het paarse, maar dat komt ook omdat er nu meer lagen om mn been zitten
Mn voet en enkel waren echt nog nooit zo dun geweest...nog tot 18 juni te gaan

Dat is goed om te lezen! :j Op naar een spoedig herstel!

Over dun gesproken: ik heb ooit mijn elleboog uit de kom gehad en moest in een gipsspalk. Na een x-aantal weken mocht de spalk eraf... Zó dun, eng gewoon! Ik durfde mijn eigen arm niet eens vast te pakken, weet ik nog, bang dat het zou breken. :o

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 19:34

fleurtjeuh schreef:

Ik hoorde het van een collega. Echt heel erg sneu :(

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 19:38

denisesilver schreef:
Moeder ligt weer in het ziekenhuis. Godver al een week bezig om iemand te pakken te krijgen vooral voor het niet willen eten en drinken. Verpleegafdeling neurologie stuurt door naar de huisarts, of zegt dat de neuroloog terugbelt, wat niet gebeurd. Huisarts verwijst weer naar neurologie. Uiteindelijk hebben ze (vader en zus) maar de spoed gebeld, omdat ze het anders ook niet wisten. Nierfunctie van 8%. Ze laten je gewoon dood gaan in dit poedersuiker.

Voor je moeder niet leuk, maar voor jullie geeft dit ook stress. Heel veel sterkte voor iedereen!

Kincses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 19:41

Zebrastreep schreef:
Kincses schreef:

Wat voor paard heb je? Een Fjord?

Klopt! Een fjordenmerrie <3 Die dus nu helaas geen vriendjes heeft.. heb je toevallig nog een tip?
Laatst bijgewerkt door Kincses op 27-05-25 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 19:46

Ff Facebook in de gaten houden. Omgeving Beilen komt ook weer iets als het goed is.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 20:00

Marcella schreef:
Dat mijn overbuurman op de moestuin zei dat het nu perfect was om te frezen.

Eh dat viel dus tegen zo hard was de grond dus. :=

Gelukkig doet de frees het werk, maar toch kon nu extra lopen. Moest er meerdere keren overheen.

Waarom vraag je niet of iemand anders het wil doen?
Straks heb je weer last van je lijf enzo

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 20:06

Dikke poten dat sokken nog niet eens normaal passen ook niet de lage gezien mijn enkels ook dik zijn.

Grote kans nog bijwerking voor de vorige prednison. :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 20:44

Aan de PostNL app die nu ineens een muziekje afspeelt ipv een zacht toontje. Ik schrik me rot elke keer nu. Heb in de app de geluiden maar uitgeschakeld nu. Niet leuk.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 22:13

Mijn ergernis is dat ik weer pijn heb en eigenlijk het liefste mijn hoogste pijnstiller wil nemen.
Maar dat gaat hem niet worden, heb morgen nog 3 afspraken staan,
en de eerste begint om 10.30u en de laatste om 15.30u.

En wil er niet echt high bij gaan zitten.. :')

Hoor ook al een paar weken van de fysio we gaan afbouwen want het gaat 'goed'..
De tintelingen zijn weg uit mijn duim/hand, maar de pijn die ik vaak ervaar is om te janken.

En vandaag kreeg ik ook al te horen anders steek je er een spuit in.. nou zo werkt dat ook weer niet.
De pijn ervaar ik dus eigenlijk al dik een jaar, en de laatste aantal maanden is de pijn erger dan een jaar geleden.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 22:19

Er zou vandaag tussen 10 en 12 een pakje komen. Toen werd het tussen 17.45 en 19.45. Toen werd het 20 en 22, toen weer steeds veranderd tot 3x toe. Toen ....
En nu is hij niet bezorgd en moet ik de track&trace in de gaten houden voor nieuwe bezorgtijd.

Ehm, ik moet morgen werken dus lees het briefje op mijn voordeur goed en leg m in de blauwe kliko, daar blijft ie droog.

Tssss....

En nee, de sh@t op mijn werk is nog niet opgelost dus ik moest weer aan de bak. De overuren lopen aardig op zo!

En morgen hebben we een maandelijkse bedrijfsborrel om 4 uur en vrijdag vrij, dus ik kom weer tijd te kort. Ik ga niet heb ik besloten, zoek het uit!

Je wordt geacht te komen zodat je je buitencollega's ook eens ziet en zij jou. Iets met teambuilding....

Ze zeggen alleen bar weinig tegen de dames van kantoor dus wat moet ik daar zoeken als er nog een berg sh@t ligt en ik tijd tekort kom?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 22:33

cissy schreef:
Er zou vandaag tussen 10 en 12 een pakje komen. Toen werd het tussen 17.45 en 19.45. Toen werd het 20 en 22, toen weer steeds veranderd tot 3x toe. Toen ....
En nu is hij niet bezorgd en moet ik de track&trace in de gaten houden voor nieuwe bezorgtijd.

Ehm, ik moet morgen werken dus lees het briefje op mijn voordeur goed en leg m in de blauwe kliko, daar blijft ie droog.

Tssss....

En nee, de sh@t op mijn werk is nog niet opgelost dus ik moest weer aan de bak. De overuren lopen aardig op zo!

En morgen hebben we een maandelijkse bedrijfsborrel om 4 uur en vrijdag vrij, dus ik kom weer tijd te kort. Ik ga niet heb ik besloten, zoek het uit!

Je wordt geacht te komen zodat je je buitencollega's ook eens ziet en zij jou. Iets met teambuilding....

Ze zeggen alleen bar weinig tegen de dames van kantoor dus wat moet ik daar zoeken als er nog een berg sh@t ligt en ik tijd tekort kom?

Even serieus, werk je heel toevallig in een oud ziekenhuis pand?
Je zegt zoveel herkenbare dingen :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 01:12

Dat gevraagd werd of de vrouwen van leden van de schutterij het schuttersgebouw vrijwillig willen schoonmaken.Dat kunnen die mannen toch zelf wel,3 kwart is al met pensioen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 07:12

Niobe, nee in een oude boerderij omgebouwd naar kantoor.
Helaas komt dit dus vaker voor 8)7 arme wij!