Bellatrix schreef:Ik moet aan de Prednison en Dexamethason.
Niet leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Moeder ligt weer in het ziekenhuis. Godver al een week bezig om iemand te pakken te krijgen vooral voor het niet willen eten en drinken. Verpleegafdeling neurologie stuurt door naar de huisarts, of zegt dat de neuroloog terugbelt, wat niet gebeurd. Huisarts verwijst weer naar neurologie. Uiteindelijk hebben ze (vader en zus) maar de spoed gebeld, omdat ze het anders ook niet wisten. Nierfunctie van 8%. Ze laten je gewoon dood gaan in dit poedersuiker.
Bellatrix schreef:Ik moet aan de Prednison en Dexamethason.
MyWishMax schreef:Ik lijk op paardbloedarmoede, dus aan de pillen. En daarnaast ook verhoogde ontstekingswaarde. Paard had vorig jaar hetzelfde
Zullen we iets breken overslaan?
fleurtjeuh schreef:Ik hou helemaal niet van nederlandse muziek, maar lees zojuist dat freek van suzan en freek uitgezaaide longkanker heeft.![]()
Schijnbaar 32 jaar oud en dan al ongeneeslijk ziek
Froukje_J schreef:Shenavallie schreef:@Froukje_J: En, alles goed gegaan nu? Geen last meer van vervelend, snijdend gips?
@ fotolijstje: Super, dat moet opluchten. Maak er een mooi uitje van!
[ Afbeelding ]
Yes!
Kleur uitgezocht door m'n zoontje van 3![]()
Het is alleen wel een stuk zwaarder dan het paarse, maar dat komt ook omdat er nu meer lagen om mn been zitten
Mn voet en enkel waren echt nog nooit zo dun geweest...nog tot 18 juni te gaan
denisesilver schreef:Moeder ligt weer in het ziekenhuis. Godver al een week bezig om iemand te pakken te krijgen vooral voor het niet willen eten en drinken. Verpleegafdeling neurologie stuurt door naar de huisarts, of zegt dat de neuroloog terugbelt, wat niet gebeurd. Huisarts verwijst weer naar neurologie. Uiteindelijk hebben ze (vader en zus) maar de spoed gebeld, omdat ze het anders ook niet wisten. Nierfunctie van 8%. Ze laten je gewoon dood gaan in dit poedersuiker.
Zebrastreep schreef:Kincses schreef:Gebrek aan goede pensionstallingen in Drenthe.. heb gewoon geen budget, maar alles vol met wachtlijst of geen goed managementwil gewoon dat mijn jonge paard niet langer eenzaam staat..
Wat voor paard heb je? Een Fjord?
Marcella schreef:Dat mijn overbuurman op de moestuin zei dat het nu perfect was om te frezen.
Eh dat viel dus tegen zo hard was de grond dus.![]()
Gelukkig doet de frees het werk, maar toch kon nu extra lopen. Moest er meerdere keren overheen.
cissy schreef:Er zou vandaag tussen 10 en 12 een pakje komen. Toen werd het tussen 17.45 en 19.45. Toen werd het 20 en 22, toen weer steeds veranderd tot 3x toe. Toen ....
En nu is hij niet bezorgd en moet ik de track&trace in de gaten houden voor nieuwe bezorgtijd.
Ehm, ik moet morgen werken dus lees het briefje op mijn voordeur goed en leg m in de blauwe kliko, daar blijft ie droog.
Tssss....
En nee, de sh@t op mijn werk is nog niet opgelost dus ik moest weer aan de bak. De overuren lopen aardig op zo!
En morgen hebben we een maandelijkse bedrijfsborrel om 4 uur en vrijdag vrij, dus ik kom weer tijd te kort. Ik ga niet heb ik besloten, zoek het uit!
Je wordt geacht te komen zodat je je buitencollega's ook eens ziet en zij jou. Iets met teambuilding....
Ze zeggen alleen bar weinig tegen de dames van kantoor dus wat moet ik daar zoeken als er nog een berg sh@t ligt en ik tijd tekort kom?