Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 13:40

Nog 2,5 uur werken. Het is zo saai.

En vanavond ook nog hockeyen, zo weinig zin in. :=

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 13:50

Wacht al de hele dag op 2 belangrijke telefoongesprekken pff :')

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 13:58

Mijn zoon van 8 jaar die een oproep heeft voor de griepprik. Ik zou niet weten waarom hij ineens daarvoor in aanmerking zou komen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 14:08

_San87_ schreef:
hagelslag schreef:
Maar wat ik natuurlijk nu niet Erbij
heb gezet, in heb een tinker die al flink in hart wintervacht zit en dus echt vrij vlot zweet.
Tevens heeft ze astma en ik wil gewoon haar gezondheid niet extra belasten

Je moet helemaal zelf weten of je wel of niet gaat rijden. Ik deed t ook nooit na entingen. Ging gewoon een rondje wandelen of zo.

Ik ook niet. Liever het zekere voor het onzekere.

Nog maar 1x een ziek paard gehad na het enten, en gelukkig niet ernstig.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 14:23

_San87_ schreef:
[***] schreef:
-O-

Aanmelden voor Stoptober

Ik ga er vanavond met hem over praten. Want dit was niet de afspraak toen we samen gingen wonen...

Hij mag best horen dat ik erg teleurgesteld ben en eigenlijk niet meer naast hem wil slapen. Ik haat sigaretten en ruik/proef het overal doorheen.

Ohh ik snap je zo goed. Ik zou er ook niet tegen kunnen.

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 14:30

Alja schreef:
Tigress schreef:
Het uitpluizen of een elektrische kachel handig gaat zijn voor mij.
Het lijkt me wel aan de ene kant, maar het is ook weer zo'n uitgave -O-

Variabel contract, dus gas is duur momenteel. Ik red het nog prima met de kachel uit tot nu toe.
Dat stopt natuurlijk binnenkort wel, en dan zal de cv aan gaan. Maar ja, ik kan me weer warm kleden, hou ik het weer langer vol. Maar aan de andere kant, vanaf eind deze maand heb ik een puppy in huis, en ik wil niet dat hij last krijgt van de kou natuurlijk.
Qua stroom kan het makkelijk uit, ik heb 1100 kWh wat ik heb teruggeleverd en dus nog kan "besteden". Keuzes keuzes -O-

Wij hebben een qlima kachel
Bevalt zo goed en de verwarming is nog niet aan geweest

De petroleumkachel wordt nu veen aangeschaft om de kosten te drukken, maar dat is uiteindelijk geen goed idee. Om dezelfde hoeveelheid warmte te krijgen met een kachel op petroleum betaal je bijna 2,5 keer zoveel als voor het verwarmen met je cv-ketel op gas. Verwarmen met een petroleumkachel is ook niet zo milieuvriendelijk: de CO2-uitstoot wordt om deze manier meer dan 1,5 keer zo hoog. Geen aanrader dus.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 14:57

wyoming schreef:
Mijn zoon van 8 jaar die een oproep heeft voor de griepprik. Ik zou niet weten waarom hij ineens daarvoor in aanmerking zou komen.

Hij had toch epilepsie? Koorts kan een aanval uitlokken, waarschijnlijk daarom. En anders aan de huisarts vragen waarom.

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 15:05

MarlindeRooz schreef:

Afmelden? Of heb jij nog wel wedstrijd zondag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 15:29

Mkango schreef:
VA is niet heel blij met de voortgang van Aurochs fractuur. Kan wel janken. -O- Als die bok nou eens niet zo debiel rondjes zou lopen als ze zichzelf weer eens zapt aan de schrikdraad. :roll:
Gelukkig was het loos alarm: DA kon door de felle zon de monitor niet heel goed zien, maar bij een extra controle van de foto's op de kliniek zag het er eigenlijk heel goed uit allemaal. Ze wilde alleen niet het risico nemen dat er dus wel een grotere breuk was ontstaan tot ze het beter had bekeken, vandaar dat ze meteen zei dat we de beweging nog meer moesten beperken.

Maar echt, de stress die dat beest me momenteel oplevert. 8)7 En zelf heeft ze uiteraard not a care in the world, rotbok. :') :+:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 15:36

Wat goed Mkango! Moet ze nu nog zo blijven staan met beperkte beweging of mag ze ook weer wat meer nu alles goed is bekeken? Het klinkt voorzichtig positief, dat is al beter als de vorige berichten!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 15:38

kampioen2be schreef:
MarlindeRooz schreef:

Afmelden? Of heb jij nog wel wedstrijd zondag?

Nee ik doe geen wedstrijden meer op “vriendelijk” verzoek ben ik daarmee gestopt. Vandaar dat m’n motivatie ook wat weg is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 15:46

Telpeva schreef:
Wat goed Mkango! Moet ze nu nog zo blijven staan met beperkte beweging of mag ze ook weer wat meer nu alles goed is bekeken? Het klinkt voorzichtig positief, dat is al beter als de vorige berichten!
Nee, ze moet wel in haar paddockje blijven staan, maar de DA hoopt vanaf volgende week lichter verband eromheen te kunnen doen en ook de pijnstilling af te gaan bouwen. Vandaag gaf ze ook al een veel minder sterke pijnreactie bij het wisselen van het verband.

Ze is happy genoeg gelukkig, ze is lekker ontspannen en staat over het algemeen rustig (behalve als ze tegen het schrikdraad aankomt :+ ). Het scheelt zoveel dat ze niet opgesloten in een box staat, maar onder en overkapping op een stukje ter grootte van een box met de hele dag paarden naast zich die daar even staan voor of na het rijden en 's nachts staat de Shetlandpony naast haar. Wat dat aangaat sta ik ook echt op een topstal!

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 15:50

MarlindeRooz schreef:
Nee ik doe geen wedstrijden meer op “vriendelijk” verzoek ben ik daarmee gestopt. Vandaar dat m’n motivatie ook wat weg is.

Pfff jeetje. Dan snap ik dat ja. Wij hebben nu twee weken geen wedstrijd (jong dames competitie) en ik heb nu ook echt 0 motivatie om te gaan - laat staan als je weet dat je niet meer mag mee doen. Wat stom ook zeg. Hebben jullie niet bijv leuke trim groep? Is dat niet misschien leuk alternatief.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 16:20

Zonnesteek in combinatie met flinke buikgriep :') ik kots zo'n beetje alles uit inclusief water en lig in bed volop te hallucineren, te zwak om op te staan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 16:30

kampioen2be schreef:
MarlindeRooz schreef:

Pfff jeetje. Dan snap ik dat ja. Wij hebben nu twee weken geen wedstrijd (jong dames competitie) en ik heb nu ook echt 0 motivatie om te gaan - laat staan als je weet dat je niet meer mag mee doen. Wat stom ook zeg. Hebben jullie niet bijv leuke trim groep? Is dat niet misschien leuk alternatief.

Nee dat is alleen bij senioren helaas. Maar ik weet nog niet of ik vanavond ga, voel me zo ellendig moe. :=

Viel net in slaap op mijn bureau. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-22 17:27

Fly_high schreef:
Zonnesteek in combinatie met flinke buikgriep :') ik kots zo'n beetje alles uit inclusief water en lig in bed volop te hallucineren, te zwak om op te staan.

Thee of goed zoute bouillion geprobeerd? Dat wil nog wel eens blijven zitten als niks anders werkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 17:36

Ja, en anders o.r.s. drankje :j Wel goor.
Of als alternatief, AA of aquarius. Dan vul je iig je vochtbalans een beetje aan (zelfs als je het weer uitkotst.)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 17:44

Ors gaat er helaas zo weer uit, bouillon vind ik als vegetariër erg goor om mee te beginnen :')

Ik heb het sinds mijn kinderjaren nooit zo heftig gehad, wil nu alleen nog maar slapen maar dat lukt niet :n

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 18:17

Er zijn toch ook groentenbouillon blokjes.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 18:27

Menino schreef:
Ja, en anders o.r.s. drankje :j Wel goor.
Of als alternatief, AA of aquarius. Dan vul je iig je vochtbalans een beetje aan (zelfs als je het weer uitkotst.)

AA was hier inddd een lifesaver tijdens mijn misselijkheid in de zwangerschap.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 19:00

Ik ben echt onwijs moe na teamdag, maar ik heb zo nog hondentraining en moet zelf eigenlijk ook nog sporten :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 20:26

Ik erger me aan onze buurvrouw die onze papegaai weer eens beschuldigde van stalking :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 20:27

Cayenne schreef:
Ik erger me aan onze buurvrouw die onze papegaai weer eens beschuldigde van stalking :')

Wat? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 20:30

Cayenne, je komt niet weg met alleen maar dit zinnetje. :') Het hele verhaal graag! :))

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 20:38

Onze papegaai zit altijd graag in het zonnetje voor het raam {:} Zeker wanneer hij lekker heeft gedoucht, want dan warmt hij snel weer op.
En zijn favoriete raampje zit net onder onze carport die wij delen met de buurvrouw.
De buurvrouw denkt dus dat Mango daar altijd zit om haar in de gaten te houden :+ Hij doet weleens van blijdschap een sprongetje of huppelt heen en weer over de vensterbank, maar dat is echt niet omdat hij haar zo interessant vindt _O-
Volgens de buurvrouw kijkt hij "onheilspellend" en ze vroeg dus aan mij of ik hem daar kan weg houden, want hij lijkt haar te willen volgen wanneer ze met de rollator naar buiten wil :? :')
Echt, ik moest er bijna om lachen maar dat was niet netjes geweest :D
En ik heb haar al meerdere keren uitgelegd dat hij daar alleen maar zit omdat hij in het zonnetje wil soezen, maar volgens haar is het een soort demon geloof ik _O-

Edit: Buurvrouw is begin 80 en loopt met rollator, maar is verder nog redelijk bij de pinken.

Edit 2: Ze kwam er trouwens pas na weken achter dat hij echt is en geen opgezette papegaai _O-
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 12-10-22 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt