En vanavond ook nog hockeyen, zo weinig zin in.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:hagelslag schreef:Maar wat ik natuurlijk nu niet Erbij
heb gezet, in heb een tinker die al flink in hart wintervacht zit en dus echt vrij vlot zweet.
Tevens heeft ze astma en ik wil gewoon haar gezondheid niet extra belasten
Je moet helemaal zelf weten of je wel of niet gaat rijden. Ik deed t ook nooit na entingen. Ging gewoon een rondje wandelen of zo.
_San87_ schreef:[***] schreef:![]()
Aanmelden voor Stoptober
Ik ga er vanavond met hem over praten. Want dit was niet de afspraak toen we samen gingen wonen...
Hij mag best horen dat ik erg teleurgesteld ben en eigenlijk niet meer naast hem wil slapen. Ik haat sigaretten en ruik/proef het overal doorheen.
Alja schreef:Tigress schreef:Het uitpluizen of een elektrische kachel handig gaat zijn voor mij.
Het lijkt me wel aan de ene kant, maar het is ook weer zo'n uitgave![]()
Variabel contract, dus gas is duur momenteel. Ik red het nog prima met de kachel uit tot nu toe.
Dat stopt natuurlijk binnenkort wel, en dan zal de cv aan gaan. Maar ja, ik kan me weer warm kleden, hou ik het weer langer vol. Maar aan de andere kant, vanaf eind deze maand heb ik een puppy in huis, en ik wil niet dat hij last krijgt van de kou natuurlijk.
Qua stroom kan het makkelijk uit, ik heb 1100 kWh wat ik heb teruggeleverd en dus nog kan "besteden". Keuzes keuzes
Wij hebben een qlima kachel
Bevalt zo goed en de verwarming is nog niet aan geweest
Mkango schreef:Gelukkig was het loos alarm: DA kon door de felle zon de monitor niet heel goed zien, maar bij een extra controle van de foto's op de kliniek zag het er eigenlijk heel goed uit allemaal. Ze wilde alleen niet het risico nemen dat er dus wel een grotere breuk was ontstaan tot ze het beter had bekeken, vandaar dat ze meteen zei dat we de beweging nog meer moesten beperken.VA is niet heel blij met de voortgang van Aurochs fractuur. Kan wel janken.Als die bok nou eens niet zo debiel rondjes zou lopen als ze zichzelf weer eens zapt aan de schrikdraad.
Telpeva schreef:Nee, ze moet wel in haar paddockje blijven staan, maar de DA hoopt vanaf volgende week lichter verband eromheen te kunnen doen en ook de pijnstilling af te gaan bouwen. Vandaag gaf ze ook al een veel minder sterke pijnreactie bij het wisselen van het verband.Wat goed Mkango! Moet ze nu nog zo blijven staan met beperkte beweging of mag ze ook weer wat meer nu alles goed is bekeken? Het klinkt voorzichtig positief, dat is al beter als de vorige berichten!
MarlindeRooz schreef:Nee ik doe geen wedstrijden meer op “vriendelijk” verzoek ben ik daarmee gestopt. Vandaar dat m’n motivatie ook wat weg is.
kampioen2be schreef:MarlindeRooz schreef:Nee ik doe geen wedstrijden meer op “vriendelijk” verzoek ben ik daarmee gestopt. Vandaar dat m’n motivatie ook wat weg is.
Pfff jeetje. Dan snap ik dat ja. Wij hebben nu twee weken geen wedstrijd (jong dames competitie) en ik heb nu ook echt 0 motivatie om te gaan - laat staan als je weet dat je niet meer mag mee doen. Wat stom ook zeg. Hebben jullie niet bijv leuke trim groep? Is dat niet misschien leuk alternatief.