Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 19:06

Ja echt en die witte fles van de Wibra, ideaal!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 19:36

Je bent niet geënt, je bent gevaccineerd..

Je bent toch geen boom?

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 19:42

Nielojram schreef:

Je bent toch geen boom?

:D
Dat bedenk ik mij ook al anderhalf jaar als ik enten lees.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 20:01

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 20:06

vandaag begonnen met hoesten en m'n keel daardoor ook lekker pijnlijk. Afgelopen maandag getest en gelukkig negatief, dus ik gok dat ik het griepje van mijn moeder heb gekregen (zij is ook negatief getest).
Hopelijk kan ik wel een beetje slapen vannacht, morgen gaat de wekker weer om half 6

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 20:33

Spotify. Stopt telkens midden in een nummer.

Nooit wat aan de hand dus ff gegoogled, moet ik de app verwijderen en weer terug zetten. Maar dan geeft ie aan dat ik alles kwijt ben: liever niet -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 20:49

Marocje schreef:

Nooit wat aan de hand dus ff gegoogled, moet ik de app verwijderen en weer terug zetten. Maar dan geeft ie aan dat ik alles kwijt ben: liever niet -O-

Ligt het niet aan je oortjes/je bluetooth connectie? Als ik aan het luisteren ben met mijn Airpods en ik stap de auto in, prefereert mijn telefoon gewoon de connectie met de auto over die met mijn airpods en stopt mijn muziek er gewoonweg mee :') En ik had met goedkope draadoortjes vaak draadbreuk, dan stopte mijn muziek er ook met enige regelmaat mee.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 21:04

Hmm, ik luister altijd met deze oortjes (van Apple, niet draadloos). En het is echt pas sinds 2 uur ofzo? Maar ik zal mijn box er even bij pakken, misschien dat ie dan wel doorspeelt. Thanks voor de tip :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 21:07

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 21:17

Mensen die hun losse hond op mijn honden af laten rennen die aan de lijn zitten en waarvan ook nog een agressief is naar andere honden. Zo irritant.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 21:22

Ik ben echt zooooo moe van de hele dag niks doen.

Normaal zou ik wle op bed gaan... Maar als ik nu op bed ga ben in morgen vroeg om 5 uur weer wakker -O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 21:35

Landbouwvoertuigen invoeren bij de rdw, wat een K systeem…

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 21:36

Vuurwerk...

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 21:39

Dat je niet gewoon een paar euromunten die je toevallig hebt in een collectebus kan gooien. Moet allemaal zo omslachtig.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 21:44

Kairos schreef:
Marocje schreef:

Ligt het niet aan je oortjes/je bluetooth connectie? Als ik aan het luisteren ben met mijn Airpods en ik stap de auto in, prefereert mijn telefoon gewoon de connectie met de auto over die met mijn airpods en stopt mijn muziek er gewoonweg mee :') En ik had met goedkope draadoortjes vaak draadbreuk, dan stopte mijn muziek er ook met enige regelmaat mee.

Oh ik heb dus hetzelfde probleem met mij nieuwe Samsung en draadloze oordopjes. Valt steeds uit omdat er nog een apparaat is in de buurt met Wifi. Welk apparaat het dan is weet ik niet... Volgens mijn telefoon een TV , maar dat is niet mogelijk als ik boven zit want mijn eigen tv is nog niet aangesloten :') Irritant is het wel. Via de laptop en YouTube blijven ze wel verbonden gek genoeg. Soms helpt het ook nog eens om de wifi aan en uit te zetten.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 21:50

Caira schreef:

Idd mijn man had er ook veel moeite mee en bij z'n oom ook al. Laat staan een loonbedrijf, niet te doen!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 21:53

fjordjes schreef:
Caira schreef:

Idd mijn man had er ook veel moeite mee en bij z'n oom ook al. Laat staan een loonbedrijf, niet te doen!

En laten wij nou precies een Loonbedrijf hebben :')

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 22:08

Zebrastreep schreef:
Kairos schreef:

Oh ik heb dus hetzelfde probleem met mij nieuwe Samsung en draadloze oordopjes. Valt steeds uit omdat er nog een apparaat is in de buurt met Wifi. Welk apparaat het dan is weet ik niet... Volgens mijn telefoon een TV , maar dat is niet mogelijk als ik boven zit want mijn eigen tv is nog niet aangesloten :') Irritant is het wel. Via de laptop en YouTube blijven ze wel verbonden gek genoeg. Soms helpt het ook nog eens om de wifi aan en uit te zetten.

Ik heb hetzelfde probleem, en mijn broer ook. Ik denk dat het aan de app ligt?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 22:09

Zebrastreep schreef:

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: nu doet spotify weer normaal en bovendien ook nog een upgrade: songteksten erbij! *\o/*

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 22:14

Op mijn telefoon gebeurd het bij YouTube ook , maar Spotify kan ik er nog wel weer opnieuw even opzetten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 22:18

MyWishMax schreef:
Vuurwerk...

Hier ook... Zouden ze vieren dat er is aangekondigd dat er dit jaar geen verbod komt?

...meteen een gerelateerde ergernis, want er zijn weer allemaal maatregelen want de ziekenhuizen lopen vol, maar er komt niet zoals vorig jaar een vuurwerkverbod want het valt allemaal nog wel mee ofzo in de ziekenhuizen. Het zal wel aan mij liggen dat ik die logica echt niet kan volgen

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 22:24

Nielojram schreef:

Je bent toch geen boom?

Tenzij je vegetarisch bent. Dan kun je prima geënt zijn :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 22:27

Wanneer je vegetarisch bent dan ben je geen mens maar een plant. :))

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 22:29

MarlindeRooz schreef:
Wanneer je vegetarisch bent dan ben je geen mens maar een plant. :))

Ja en dan kun je dus prima geënt worden :))

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 22:31

Telpeva schreef:
MyWishMax schreef:
Vuurwerk...

Hier ook... Zouden ze vieren dat er is aangekondigd dat er dit jaar geen verbod komt?

...meteen een gerelateerde ergernis, want er zijn weer allemaal maatregelen want de ziekenhuizen lopen vol, maar er komt niet zoals vorig jaar een vuurwerkverbod want het valt allemaal nog wel mee ofzo in de ziekenhuizen. Het zal wel aan mij liggen dat ik die logica echt niet kan volgen

Hier is het helaas alweer wekenlang elke avond bezig. En afgelopen jaar niks gemerkt van verbod. Het is hier elk jaar net een oorloggebied. Enige verschil was dat er een keer geen of minder ME was. Vroeger waren wij met dit kleine dorpje erger dan de grotere steden :=

Maar helemaal eens. Ik zie telkens een reclame op YouTube. Over schade, hoeveel politie, brandweer, doden en gewonden. En dan dat het gewoon oud en nieuw is. Vond ik wel een sterke...