Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nielojram schreef:Je bent niet geënt, je bent gevaccineerd..
Je bent toch geen boom?
Marocje schreef:Spotify. Stopt telkens midden in een nummer.
Nooit wat aan de hand dus ff gegoogled, moet ik de app verwijderen en weer terug zetten. Maar dan geeft ie aan dat ik alles kwijt ben: liever niet
DuoPenotti schreef:https://www.villamedia.nl/artikel/taalt ... of-inenten
inenten is wel correct. Enten daarentegen zal wat discutabeler zijn.
Kairos schreef:Marocje schreef:Spotify. Stopt telkens midden in een nummer.
Nooit wat aan de hand dus ff gegoogled, moet ik de app verwijderen en weer terug zetten. Maar dan geeft ie aan dat ik alles kwijt ben: liever niet
Ligt het niet aan je oortjes/je bluetooth connectie? Als ik aan het luisteren ben met mijn Airpods en ik stap de auto in, prefereert mijn telefoon gewoon de connectie met de auto over die met mijn airpods en stopt mijn muziek er gewoonweg meeEn ik had met goedkope draadoortjes vaak draadbreuk, dan stopte mijn muziek er ook met enige regelmaat mee.
Zebrastreep schreef:Kairos schreef:
Ligt het niet aan je oortjes/je bluetooth connectie? Als ik aan het luisteren ben met mijn Airpods en ik stap de auto in, prefereert mijn telefoon gewoon de connectie met de auto over die met mijn airpods en stopt mijn muziek er gewoonweg meeEn ik had met goedkope draadoortjes vaak draadbreuk, dan stopte mijn muziek er ook met enige regelmaat mee.
Oh ik heb dus hetzelfde probleem met mij nieuwe Samsung en draadloze oordopjes. Valt steeds uit omdat er nog een apparaat is in de buurt met Wifi. Welk apparaat het dan is weet ik niet... Volgens mijn telefoon een TV , maar dat is niet mogelijk als ik boven zit want mijn eigen tv is nog niet aangeslotenIrritant is het wel. Via de laptop en YouTube blijven ze wel verbonden gek genoeg. Soms helpt het ook nog eens om de wifi aan en uit te zetten.
Zebrastreep schreef:Oh ik heb dus hetzelfde probleem met mij nieuwe Samsung en draadloze oordopjes. Valt steeds uit omdat er nog een apparaat is in de buurt met Wifi. Welk apparaat het dan is weet ik niet... Volgens mijn telefoon een TV , maar dat is niet mogelijk als ik boven zit want mijn eigen tv is nog niet aangeslotenIrritant is het wel. Via de laptop en YouTube blijven ze wel verbonden gek genoeg. Soms helpt het ook nog eens om de wifi aan en uit te zetten.
MyWishMax schreef:Vuurwerk...
Telpeva schreef:MyWishMax schreef:Vuurwerk...
Hier ook... Zouden ze vieren dat er is aangekondigd dat er dit jaar geen verbod komt?
...meteen een gerelateerde ergernis, want er zijn weer allemaal maatregelen want de ziekenhuizen lopen vol, maar er komt niet zoals vorig jaar een vuurwerkverbod want het valt allemaal nog wel mee ofzo in de ziekenhuizen. Het zal wel aan mij liggen dat ik die logica echt niet kan volgen