Relaxed schreef:Ik heb 18 sept een megapiratenfestijn (ja sorry), is uitverkocht en ze zeggen dat het doorgaat..
Huh, jij zit toch ook in het bewust kinderlozen topic?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Haha, MotoGP's ken ik wel en volg ik altijd.
Huertecilla schreef:Bloodymary schreef:Haha, MotoGP's ken ik wel en volg ik altijd.
Montmeló, Barcelona belooft. Is nú al verrassend.
Heb lang zélf geraced, dus kijk alleen in gezelschap; bv met mijn zoon en/of de zoons van Bubbly. Anders aktievere dingen te doen in het weekeinde. Nu de beperkingen lichter worden helemáál![]()
Vanavond uit met vriendin.
Morgenavond uit met andere vriendin.
Zondag weer indiase lunch op de achterpatio met beiden en zoons. De grootste autogek was gisteren al helemaal enthousiast over de rit om het eten te halenHij komt ´s morgen VROEG om me te helpen met sleutelen aan de VFR.
MotoGP misschien zondagavond laat. Anders hoogtepunten maandag.
Bloodymary schreef:Wat leuk! Wat voor klasse.?
Bloodymary schreef:Echt? In de Superbike? Dus je bent wereldberoemd! In welke jaren was dat ongeveer?
pumpina schreef:Gecondoleerd zebrastreep.
Mijn ervaring met uitvaarten nu is dat de corona maatregelen tamelijk strikt en goed worden nageleefd, door bijvoorbeeld tafels te zetten tussen de familie en 'gasten' zodat je geen handen etc. kan schudden. Ik vond dat emotioneel gezien wel heel zwaar en naar eigenlijk. Ik snap het rationeel gezien, maar het voelt zo ongepast afstandelijk