Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 21:12

Bij mij is dhl ook al tijden enkel sochtends te kiezen. Heel vervelend.

maessie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 21:56

Hier idd ook alleen homer vanaf vanmiddag ergens. En ons punt hier stond er niet eens tussen :+ later gelukkig wel weer, maar gebruik toch ook liever bv dhl.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 21:58

Hier werkt homer echt heel fijn. Afhaalpunt zit om de hoek en het gaat eigenlijk altijd wel goed. En ik vind het niet erg dat ze er wat langer over doen, als ik snel iets wil dan gebruik ik wel DHL.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 05:24

Phrono schreef:
Bij mij is dhl ook al tijden enkel sochtends te kiezen. Heel vervelend.

Hier kon het vroeger tot een uur of 15.00. Tegenwoordig is de optie DHL rond 11.00 uur al weg. Ik kies nu vaak dan maar dhl home delivery voor de zomerse items.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 15:47

Sinds ik heb gehoord dat DHL een aantal keren die Vinted pakketten niet afleveren aan huis heb ik die optie uit gezet en laat ik het alleen nog maar bij een afhaalpunt bezorgen zodat ik zeker weet met inscannen dat het ook echt bezorgd wordt. Wel heel vervelend dat de DHL afhaalpunt geen optie meer is in de middag. Ik vind dat Vinted Homer wel teveel erdoorheen wil drukken. Nu is er weer een pakket onderweg kwijt geraakt bij Homer en dat is niet de eerste keer..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 16:14

cursebreaker schreef:
Ik heb ook al weken problemen met de notificaties welke maar niet weggaan. En soms is het dan wel ineens weg. Om gek van te worden :=

Even de pagina goed naar beneden trekken! Werkt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 17:52

Hoort bij het 'erdoorheen drukken van Homerr' ook dat verzenden via Homerr opeens gratis is? Want in dat geval klaag ik niet :+

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 19:25

Foaly schreef:
Hoort bij het 'erdoorheen drukken van Homerr' ook dat verzenden via Homerr opeens gratis is? Want in dat geval klaag ik niet :+

Bij mij niet. Anders wist ik nog wel wat dingen aan te schaffen. Heb paar favorieten, maar voor 1 broekje verzenden vind ik zonde.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 19:32

Ja ik was aan het twijfelen over iets en zag toen ik op Kopen klikte dat verzenden via Homerr gratis zou zijn. Nou toen was de keus snel gemaakt :')

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 20:00

Als je nog een bestelling kunt doen weet ik nog wel wat haha :D

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 20:45

Ik kreeg vandaag een glazen kaarshouder in een plastic zakje toegestuurd. Zat enkel wat bruin papier omheen en was in 10 plastic zakjes gewikkeld. Natuurlijk kwam dat in 100 delen aan en nou is de verkoper boos op mij omdat Vinted heeft gezegd dat het haar schuld is omdat het niet goed verpakt was. Ik moest fotos van de verpakking etc doorsturen naar Vinted en ja natuurlijk was dat niet goed genoeg.
Heb vanalles naar mn hoofd gekregen, had ik niet kunnen doen alsof het in een doosje zat en dat het goed verpakt was? Nou uh nee, dan had je t maar goed moeten verpakken.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 20:46

Foaly schreef:

Dat is als je bij een nieuwe gebruiker als eerste iets koopt weet ik!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 20:51

Oh echt? Dat had ik niet gezien, maar dat klinkt logisch :j

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 22:29

Bij een eerste transactie van een verkoper is het altijd inderdaad gratis :j

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 13:29

_Nadia_ schreef:
Ik kreeg vandaag een glazen kaarshouder in een plastic zakje toegestuurd. Zat enkel wat bruin papier omheen en was in 10 plastic zakjes gewikkeld. Natuurlijk kwam dat in 100 delen aan en nou is de verkoper boos op mij omdat Vinted heeft gezegd dat het haar schuld is omdat het niet goed verpakt was. Ik moest fotos van de verpakking etc doorsturen naar Vinted en ja natuurlijk was dat niet goed genoeg.
Heb vanalles naar mn hoofd gekregen, had ik niet kunnen doen alsof het in een doosje zat en dat het goed verpakt was? Nou uh nee, dan had je t maar goed moeten verpakken.

Wauw, wat een helder licht. En nog gevaarlijk ook, straks snijd iemand zich eraan? Onbegrijpelijk zulke mensen _O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 21:31

Ik heb nu ook wel wat bijzonders... Ik heb wat verkocht. Degene heeft het opgehaald. Krijg ik nu een berichtje; ik heb je een perfecte review gegeven. Ik ga er vanuit dat je dat ook bij mij doet.

Eeeeh...? Mag ik dat even zelf bepalen? Ik was het wel gewoon van plan hoor, wang meteen gekocht zonder gedoe en gezeur en pakket was vandaag beschikbaar om op te halen en dat is dus ook al gedaan. Maar dat gebedel om een perfecte review...? Ben bijna geneigd om dat nu juist net niet te doen :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 21:33

Als je de verkeerde hebt past ze net zo makkelijk de review aan. :+

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 06:06

upendo schreef:
Als je de verkeerde hebt past ze net zo makkelijk de review aan. :+

Dat kan bij Marktplaats niet toch? Ik vind het gek om z’n bericht te sturen. Anderzijds heb ik wel eens 5 sterren gegeven en kreeg ik er 4 terug. Vond ik toen echt stom. Alles was goed gegaan. Dat wil verkoper denk ik voorkomen door je te laten weten wat hij heeft gedaan. Je ziet pas je beoordeling na zelf sterren te geven. Maar hij had ook kunnen zeggen: “vijf sterren review gegeven, bedankt voor de fijne onderhandeling”.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 08:46

We zitten in het Vinted topic. :)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 15:20

upendo schreef:
We zitten in het Vinted topic. :)

Oepsie, sorry :o . Het was erg vroeg. Ik volg beide topics. Beter kijken of 's ochtends niet meer reageren, haha.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 17:15

Mijn dhl punt op loopafstand heeft aangegeven een limiet te hebben ingesteld voor pakjes. Dat betekent dat je deze vaak met vinted niet kan kiezen wel met andere bedrijven. Voor mij irritant maar voor hun begrijpelijk. Is ook een winkel en de keten heeft het besloten om dhl erbij te doen maar zij krijgen niet meer personeel. Soms waren ze meer met de pakjes bezig

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 17:19

De 2 pakketpunten die ik ken zijn echt bijna helemaal ingesteld op pakketjes. Vooral de Colorhouse, daar staat bijna altijd een rij voor pakjes. :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:57

Ik zat hier weer met een Homerr pakje omhoog.... speciaal na 16 uur naar naastgelegen dorp, alleen voor dat stomme pakje. Is pakketpunt op vakantie.... Dus vandaag dan maar naar de winkel nòg een dorp verderop, met samengeknepen billen hopend dat die niet ook gesloten waren. Daar lukte het gelukkig.

Maar zij vertelden dat ze waarschijnlijk gaan stoppen als Homerr punt. Nou dan wordt het helemaal een ramp om die pakjes kwijt te raken..... zij zeiden ook dat Homerr overgenomen is door Vinted en nu van Vinted is, en het ze daarom niet verbaasd dat ze Homerr zo bij iedereen door de strot proberen te duwen :=

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 12:19

Mag ik me er ook tegenaan bemoeien? :P
Sinds een paar maanden actief op Vinted en hartstikke enthousiast.

Mijn Homerr punt is bij een heel lieve mevrouw thuis, huis ligt tot de nok vol pakketjes :')
Maar als ze me aan ziet komen hoef ik niet eens meer wat te laten zien, oh Ellen, ja ik had het al apart gelegd :')

Ook af en toe rare reacties. Vorige week een trui en een tasje verkocht, lagen al jaren in de kast.
Koper pakje afgehaald en goedgekeurd. Krijg ik na een paar dagen een vage 2 sterren review, dat er iets niet goed met de tas was “maar verder alles prima”.

Dus ik reageerde terug: waarom heb je me privé niet iets laten weten, ik begrijp ook niet wat je bedoelt????
En ik dacht, zal jou hebben, jij krijgt een 1 ster review van mij }>

Stuurt ze me een bericht: oh sorry, niet aan gedacht een privé bericht te sturen maar er was wat kunstleer losgekomen van de tas maar dat kon ze wel repareren. En als ik het fijn vond haalde ze de review wel weg.

Prima, haal ik hem daarna bij jou ook wel weg. Maar als je me privé bericht had had ik je gewoon terugbetaald.

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 16:20

Ik heb ook iets :roll:

Iemand had een Ps of Sweden dekje te koop staan. Daar moet je snel bij zijn voor hij weg is maar ik waagde het er nog even op om een paar euro minder te bieden. Dat bod weigerde ze. Helemaal prima natuurlijk, dat mag. Na even erover nagedacht te hebben toch maar snel gekocht voor de vraagprijs voor hij eraf gegooid zou worden.
Drukke week gehad dus niet zoveel op Vinted gekeken. Kreeg ik vandaag bericht van Vinted dat het item niet verstuurd was dus dat ik mijn geld terug kreeg.
Even later bericht dat ik een negatieve beoordeling van haar had gekregen >;) . Had ze me 1 ster gegeven met erbij dat ze mijn bod geweigerd had en dat ze het item daarom niet verstuurd had :evaw:.

Ze was ook nog niet zo lang lid van Vinted dus blijkbaar kent ze nog niet alle ins en outs. Ik dus toch maar bericht gestuurd. Maar ze snapt dus niet dat ik het item daarna voor de vraagprijs heb gekocht en blijft erbij dat ze mijn bod geweigerd had en daarom niks hoefde op te sturen.

Ik probeer het wat uit te leggen maar ben benieuwd of het nog gaat lukken.. jammer van die 1 ster maar gelukkig heb ik verder alleen maar goede reviews.