Helemaal blij voor 1 koppel, zie je bij de vooruitblik dat ze er vandoor is gegaan

Nu heb ik medelijden met die man en baal ik dat ik niet verder kan kijken en dus moet wachten tot morgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zigranta schreef:Independence schreef:Mensen die met deze mist zonder licht rijden
Veel auto's met automatisch licht aan, alleen registreert dat geen mist en licht is er genoeg dus gaat het niet aan.
Jessica_1998 schreef:Aan mijn energie level.
Vandaag echt precies een paar kleine dingetjes gedaan, om 1500 al de 20 minuutjes geslapen en als ik nu blijf liggen slaap ik ook weer
LukieBradley schreef:Ik zat net helemaal in de aflevering van married at first sight Australia.
Helemaal blij voor 1 koppel, zie je bij de vooruitblik dat ze er vandoor is gegaan![]()
![]()
Nu heb ik medelijden met die man en baal ik dat ik niet verder kan kijken en dus moet wachten tot morgen
zigranta schreef:Independence schreef:Mensen die met deze mist zonder licht rijden
Veel auto's met automatisch licht aan, alleen registreert dat geen mist en licht is er genoeg dus gaat het niet aan.
MyWishMax schreef:Dat ik blijkbaar me niet eenzaam mag voelen of moeite mag hebben met vele alleen zijn en binnen zitten in deze tijd, omdat ik in normale tijden ook veel alleen zit en binnen ben.Blijkbaar is er voor mij niks veranderd? en mag ik absoluut niet aangeven dat het ook voor mij lastig is. Altijd en nu ook extra.
Ik had gehoopt eigenlijk wat begrip te krijgen, juist nu veel meer mensen een zelfde ritme moeten aanhouden, maar nee.