Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:31

Leuk Diertjec!

Ik sta ook met pony ‘op de foto’: heb pony alleen eraf geknipt :Y) . Maar toevallig zijn dat de mooie foto’s, ofnouja, de enige die heb? En reacties genoeg dus geen probleem :D

Ik heb echt zó’n leuk contact met een jongen (had ik eerder hier geschreven). Maar hele avonden appen, lang niet met iemand zo diep kunnen praten. Hij heeft me vanavond de slappe lach bezorgd én tranen van ontroering (stuurt hele mooie nummer door die ik toevoeg aan mijn lijst, heb gewoon jaren geen muziek geluisterd :oo , op de radio in de auto na..)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 09:15

Hier gisteren derde date gehad. Het klikt echt belachelijk goed. We zijn zo relaxed met elkaar. We kunnen het werkelijk overal over hebben, geen enkel onderwerp is te raar. Het was 02:30 toen ik naar huis ging. :+

Hij is ook echt stapel op mij. Tenminste, zo komt het over haha.

Heeft iemand nog goede date ideeën in deze tijd? We hebben filmpje al gehad, gisteren samen gegamed, eerste date was een wandeling. Was zelf aan het denken om koekjes te bakken of zo. :') Maar dit is echt het enige wat ik kan bedenken.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 09:17

Iets bakken idd of een keer voor elkaar koken?

Ik heb op het moment 5 gesprekken lopen, dit gaat m'n verwachtingen te boven hahah. En op 1 na allemaal normale gesprekken, echt leuk

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 10:19

Samen een 3 gangen diner koken :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 10:23

Koken is al genoemd. Schilderen of een bordspel, of kaarten.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 11:19

Exitium schreef:
Sjofel schreef:
Jurk: alleen op een carnavalsfoto

Bruiloftsfoto? -O- (ik heb ooit als K3 geplaybackt op de bruiloft van m'n neefje :=)

En een eng gesprek?

Ik zou dat juist een pre vinden gek genoeg; iemand die voor de gekkigheid uit zijn comfortzone durft te komen!

Ik heb al sinds december niet meer geswiped. Druk, druk, druk en zit niet zo lekker in mijn velletje (goh zou er een correlatie zijn :') ) dus geen zin om een totaal onbekende aandacht te geven. Even een korte winterstop dus!

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 11:49

Ik zit sinds 3 dagen op happn en heb 1 heel leuk contact op gedaan.
Alleen hij is kaal en val normaal echt niet op kale mannen. Maar ga het een kans geven.
Hij zit alleen nu nog in quarantaine, dus kunnen niet afspreken helaas

Was aan het praten met een jongen die 2 uren bij me vandaag woonde, maar hij heeft een meisje dichterbij huis gevonden om mee te daten.
Echt baal er nog steeds van.

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 12:47

Ik heb ook wel is gekookt op een date, hij vond zelf dat hij heel goed kon koken. Maar het was zo vies dat ik het gewoon echt niet op kon eten :')

Wat leuk dat het met zoveel mensen zo goed gaat *\o/*

Dat is wel balen Lynniiie en betreft kaal.. heel herkenbaar!

Zelf een hele leuke videobeldate gehad ben heeeeel nieuwschierig naar hem in het echt :o

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 12:58

Diegene die ineens weer weg was (oud klasgenoot) zag ik net voorbij komen! Superleuk, naar rechts geswiped dus ben benieuwd of ik nog wat hoor. Anders jammer dan, was leuk weer ff herinneringen op te halen.

Verder echt superleuk app contact, vannacht zelfs nog in mijn eentje in een deuk gelegen omdat ik even het hele begin ging terug lezen: zo’ leuke humor _O-

En lekker aan het selecteren, behoorlijk wat matches toch weer verwijderd na een niet lopend gesprek.

Neverland: Misschien een spel waarbij je elkaar beter leert kennen? Moet je dat wel hebben maar wellicht is er ook zoiets online?

Lynniiee: wellicht maar beter. Als je elkaar echt leuk vindt blijft de afstand er, tenzij je toch genoeg tijd hebt..

Sjofel: dat zou ik dus echt niet durven, zo stom, maar wil écht niet videobellen.

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 13:03

Met selectief zijn is niets mis! Ben wel benieuwd of je nog iets van hem hoort of zoiezo al matched.

Videobellen heeft mij tot nu toe alleen maar voordelen opgeleverd. Met 4 mannen heeft het me toch een eerste nutteloze date bespaard :') Dan valt het ook ineens dood na het videobellen :Y)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 13:49

Tja, anders is het jammer, maar helaas. We hadden ook leuk afgesloten (was al laat) en hij vroeg of we ‘morgen’, weer verder kletsten. We zochten alleen beiden wat anders dus wellicht vandaar (ik geen relatie).

En ja, dat is zeker een voordeel! Maar ik kan dit echt niet, probeer het met alles te voorkomen behalve voor de gesprekken met school van mijn kinderen, dan moet het wel..

Levert blijkbaar ook leuke reacties op: toen ik date ontmoette was hij verbaasd: ‘Je bent in het echt veel knapper dan op de foto?!’ Vond ik wel superlief en leuk om te horen.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 23:47

Iemand nog leuke of bijzondere dates gehad dit weekend? :D

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 00:00

Ja net, maar was gewoon even chillen. Het leek met iemand anders ook wat serieuzer te worden bij hem, dus dat kwam ie ook even melden :P Wat prima is, maar ook wel een beetje jammer.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 00:09

Ik hoop dat ik binnenkort een date heb, en zoals het er nu uit ziet, zal dat ook gebeuren gok ik.
We hebben al sinds vanochtend echt een onwijs leuk gesprek en het gaat maar door, echt heel leuk.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 01:05

Ik heb tot net weer de hele tijd zitten appen, echt een geweldige jongen! Me nog nooit zo begrepen gevoeld, zo gelachen op de app. _/-\o_

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 01:40

Marocje schreef:
Ik heb tot net weer de hele tijd zitten appen, echt een geweldige jongen! Me nog nooit zo begrepen gevoeld, zo gelachen op de app. _/-\o_

Wat leuk! Ga je hem ook een keer ontmoeten binnenkort? :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 01:42

Ik heb mn eerste tinderdate sinds mijn vrijgezelschap gehad vanmiddag. Een boswachter, boom van een kerel 2m+ (ik ben maar 1.63m). Gewoon een lieve vent. Beetje droogklooterig. Niet persee gelijk mijn typ, maar we hebben wel overeenkomsten.

We zijn wezen wandelen en daarna nog gezellig een warm kopje chocomelk met slagroom. Paar momentjes oogcontact gehad, wat niet raar voelde ofzo. Mn hondje was ook helemaal gek op hem, maar zij is al snel tevreden :')

Bij het afscheid nemen zei hij gelijk dat hij het leuk zou vinden nog een keertje af te spreken. Dat verbaasde me een beetje, maar ik dacht, waarom ook niet.

Toen afscheid genomen met een heerlijke mega awkward knuffel :P. Zijn jas stond open dus ik verdween daar helemaal in :') super grappig.

Dus nouja, ik ga het meemaken.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 01:45

Peelie schreef:
Een boswachter, boom van een kerel

Pun intended? :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 01:45

Exitium schreef:
Peelie schreef:
Een boswachter, boom van een kerel

Pun intended? :')

:j :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 01:46

Lynnepinny schreef:
Marocje schreef:

Wat leuk! Ga je hem ook een keer ontmoeten binnenkort? :D

Ja vast wel! Nog geen idee hoe wat waar, maar dit contact is echt al superfijn *\o/*

Haha Peelie :D

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 09:03

Lynnepinny
Hè wat jammer zeg dat hij wat serieuzers met iemand anders heeft.

Diertjec
Aah wat leuk zeg, fijn om zo goed met iemand te kunnen kletsen hè.

Marocje
Ooh heerlijk zeg, ook om gewoon al lekker te kunnen lachen op de app.

Vanavond ga ik met een oud klasgenoot van vroeger eten en wijntje drinken. Soort van date, want we zijn elkaar wel weer tegen gekomen op Tinder. Ben heel benieuwd , want hij ziet er tegenwoordig erg goed uit. Hij wil alleen ook met iemand zelf een gezin stichten en niet een vrouw met kinderen, helaasss

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 09:26

Wat leuk Marocje! Top gevoel is dat.

Lynnie, absoluut heel fijn, we kunnen echt over alles praten, heel bijzonder om mee te maken. Ik voel me ook gewoon 100% begrepen

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 10:59

Super leuk dames!

Ik heb alleen van die mannen die niet praten hahha
Wel eentje op de app nu, 1 avond leuk mee gepraat, maar die zegt ook geen boe of bah meer, geeft kort antwoord op een vraag van mij, maar daar blijft het bij.

Ach ga zo lekker naar mijn eigen vent, die ga ik volgende week ophalen dus dan heb ik het weer druk zat ;)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 12:30

Als het goed is vanmiddag de eerste date! Hoop zo dat het doorgaat (lees ergens mijn vorige bericht :') )
Ben al de hele ochtend aan het piekeren van wat als het weer niet doorgaat...?

Zou wel echt balen dan. Hij is echt mega leuk, het voelt gewoon goed en vertrouwd. Hij heeft mij enorm geholpen over mn ex heen te komen en we willen het beide wel echt een kans geven. Alleen tot nu toe heeft letterlijk alles wat tegen kón zitten ons tegen gezeten.... Fingers crossed!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 12:38

Fingers crossed pepper.