Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indy_Mouse_9 schreef:Bij ons toentertijd iig niet. Als iets duidelijk onaangeroerd was, bleef het gewoon liggen.Word in een hotel na een verblijf alles in de kamer gewassen, ook de dingen die niet gebruikt zijn?
Bijvoorbeeld, word ook het beddengoed van het onbeslapen 2e bed afgehaald en in de was gedaan? De badjassen en handdoeken die nog precies zo liggen als ze zijn aangeleverd?
Indy_Mouse_9 schreef:Word in een hotel na een verblijf alles in de kamer gewassen, ook de dingen die niet gebruikt zijn?
Bijvoorbeeld, word ook het beddengoed van het onbeslapen 2e bed afgehaald en in de was gedaan? De badjassen en handdoeken die nog precies zo liggen als ze zijn aangeleverd?
Kairos schreef:Hoe kom je aan een leuk verjaardagscadeau? Jarige houdt van veel dingen, dieren (kat), eten, kleren, make-up, maar ik houd van origineel dus ik wil niet zomaar een bon geven zegmaarNormaal zou ik naar de stad gaan, maar shoppen op afspraak is wel een beetje onmogelijk daar, sinds ik verdwaal in de winkelstraten
Kookaburra schreef:Kairos schreef:Hoe kom je aan een leuk verjaardagscadeau? Jarige houdt van veel dingen, dieren (kat), eten, kleren, make-up, maar ik houd van origineel dus ik wil niet zomaar een bon geven zegmaarNormaal zou ik naar de stad gaan, maar shoppen op afspraak is wel een beetje onmogelijk daar, sinds ik verdwaal in de winkelstraten
Lastig he?
Gepersonaliseerde cadeaus? Kun je online gemakkelijk bestellen.
san4nie schreef:Als ik fruitbomen of struiken water met suiker geef. Zouden de vruchten dan zoeter worden? Ofwel, kunnen ze met hun wortels suiker opnemen?
Gini schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Word in een hotel na een verblijf alles in de kamer gewassen, ook de dingen die niet gebruikt zijn?
Zal vooral van het hotel en hun beleid afhangen. Luxehotels misschien nog wel, maar gewone tot budgethotels vervangen geen spullen die duidelijk onaangeroerd zijn.
Gracezellaa schreef:san4nie schreef:Als ik fruitbomen of struiken water met suiker geef. Zouden de vruchten dan zoeter worden? Ofwel, kunnen ze met hun wortels suiker opnemen?
Sommige vruchten worden zoeter van zout. Wanneer je tomaten op zilte grond kweekt zullen ze zoeter zijn, net als watermeloenen. Maar ook dat luistert heel nauw en zal lang niet voor alle gewassen werken.
gerlindie schreef:Maakt het qua tijd uit of ik een plakje van een baaltje hooi uitgeschud in het hooinet doe?
Dus doen ze er langer mee wanneer ik het van tevoren uitschud, of wanneer ik het er gewoon als een 'blokje' ingooi?