quera schreef:Relaxed schreef:Ik weet ook zeker dat die bordjes er gewoon staan
Opgelost dan toch
Ja wat mij betreft wel, maar de gemeente denkt er dus anders over

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stybba schreef:elnienjo schreef:Moet zeggen dat het een eyeopener voor me was toen ik las dat urine de stank van chloor veroorzaakt. Met mijn eigen zwembad heb ik dus idd geen last van chloorstank, want ik plas er simpelweg niet in.
dat wist ik niet!
Magrathea schreef:Maar heb je die wond ook gezien? Dat was echt geen bijtwond, meer een 'tanden maken een paar krassen in iemands been omdat ie hapte'
Weten jullie nog toen Freek Vonk die aanvaring had met een haai? Hij haastte zich ook om vooral duidelijk te hebben dat de haai naar hem had gehapt en niet gebeten want het laatste impliceert een aanval, het eerste meer een schrikreactie. En dat is natuurlijk nogal een cruciaal verschil.
Relaxed schreef:Ik verbaas me vooral erover dat je jezelf als moeder blijkbaar zo onmisbaar kan vinden.. Hoezo is papa voor een paar dagen niet voldoende? Hetzelfde met moeders die hun eigen ouders niet op willen laten passen, 'want zij kunnen dat niet' of 'dat voelt niet goed' Hoe hebben ze jou dan groot gekregen?
[***] schreef:Mijn neefje kan ook alleen maar naar bed gebracht worden door zijn moeder, anders wil ie nietEcht vreselijk. Het lijkt me juist gezond als je even een paar dagen weg van je kind bent. En met heel veel beroepen met een internationaal tintje is dit ook gewoon normaal. Net alsof die kinderen een trauma ervan krijgen.
Shaggy09 schreef:Sorry hoor maar een vader is gewoon gelijk aan de moeder, oftewel die hoort gewoon net zoveel naar het kind om te kijken als de moeder. En een vader past al helemaal niet op!Ik kan dit bijna niet lezen, dit is toch te gek voor woorden.