Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 23:20

Net thuis, drankje gedaan.. hij is echt heel leuk! :D zoveel overeenkomsten, zo leuk en relaxed en heel lekker zoenen :o

Morgen naar hem toe :D

Yonker

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 07:41

Klinkt goed relaxed!! En vandaag al date 2, dat beloofd wat goed!
Ik heb het gisteren ook een fijne avond gehad :D we hebben uitgesproken dat we beide kriebels hebben :o

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:14

Leuk Relaxed! Veel plezier alvast!

Yonker, lief! <3 Wanneer zien jullie elkaar weer?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:32

Dinsdag en vrijdag := Ik heb volgende week vakantie en hij heeft vrijdag een dagje vrij gepakt <3 Ik vlieg zaterdag naar Krakau voor 6 dagen, dus vrijdag nog mooi dagje samen :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:36

Ah lief dat hij vrij heeft geregeld!
Gaaf naar Krakau. Ik vlieg dat weekend naar Turkije voor 8 dagen. :):)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:37

Dat klinkt goed Relaxed, wat tof!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:40

Hij is ook enorm enthousiast, normaal benauwd me dat een beetje, maar nu niet :o

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:44

Goed teken relaxed. Geniet ervan :D

Yonker wat fijn dat dat besproken is. Geeft wel rust lijkt me dat je weet dat het wederzijdse gevoelens zijn

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:44

Oeh :D Vertel eens wat meer, via wat/waar heb je hem ontmoet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:49

Leuk Yonker! Krakau wil ik ook nog eens heen, ga je ook naar Auschwitz?

Berdien, via Paiq! Had ik er laatst weer eens opgezet en hij had een berichtje gestuurd vanuit die fotowedstrijd (of hoe dat ook heet)
Hij heeft 1 lange relatie gehad en verder de nodige scharrels, geen kinderen, houdt net zoveel van kinderen als ik }:) Houdt gewoon van het goede leven en leuke dingen doen met en zonder elkaar..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:59

Jup daarvoor ga ik naar Krakau :j

Klinkt heel goed Relaxed!! :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:15

Oooh wat leuk Relaxed! Geniet ervan :):)

En Yonker ook zo fijn <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:26

Krakau is geweldig! Ik zou ook zeker naar het Schindler museum gaan en stoom afblazen in de oude bommenkelders waar nu gave cafeetjes zitten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:28

lieveli schreef:
Krakau is geweldig! Ik zou ook zeker naar het Schindler museum gaan en stoom afblazen in de oude bommenkelders waar nu gave cafeetjes zitten.

Awh thanks voor de tip!! Ga ik dan denk ik ook doen :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:30

Dat moment dat je erachter komt dat hij toch nog wel datingapps heeft, terwijl hij eerder zei dat hij ze verwijderd had. Gelukkig voelde ik me toch al poedersuiker, dus dit kan er ook wel bij.

En nee we hebben geen relatie en ja ik zit al enorm slecht in m'n vel dus hallo overreactie maar hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk te zijn?

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:35

Mijn vriend-van-vroeger was gisteren even voor mij naar de stad gekomen en daarna thuis bij mij nog gepraat. Hij heeft gezegd dat hij mij wel echt leuk vind *\o/* Dat had ik echt noooit verwacht dat hij zo zou zijn en dat zou zeggen. Ik heb altijd wel een crush op hem gehad en er was altijd wel een aparte spanning tussen ons maar daar konden we nooit iets mee en nu misschien wel, ik ben heel erg nieuwsgierig hoe het nu verder gaat.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:36

Berdien schreef:
Dat moment dat je erachter komt dat hij toch nog wel datingapps heeft, terwijl hij eerder zei dat hij ze verwijderd had. Gelukkig voelde ik me toch al poedersuiker, dus dit kan er ook wel bij.

En nee we hebben geen relatie en ja ik zit al enorm slecht in m'n vel dus hallo overreactie maar hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk te zijn?

Vind het best begrijpelijk Berdien... niet leuk om daar achter te komen, hij had daar gewoon eerlijk over moeten zijn :(:)
Hoe ben je dat te weten gekomen?? Ga je hem er mee confronteren?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:36

Berdien schreef:

Ah :(:) Dat is ook stom. En laat dat er vooral even zijn. Het is niet eerlijk dat hij je zegt dat hij ze niet meer heeft en dat het toch zo blijkt te zijn. Het zou anders zijn als hij er nooit een uitspraak over had gedaan. -O-

LilChar schreef:
Mijn vriend-van-vroeger was gisteren even voor mij naar de stad gekomen en daarna thuis bij mij nog gepraat. Hij heeft gezegd dat hij mij wel echt leuk vind *\o/* Dat had ik echt noooit verwacht dat hij zo zou zijn en dat zou zeggen. Ik heb altijd wel een crush op hem gehad en er was altijd wel een aparte spanning tussen ons maar daar konden we nooit iets mee en nu misschien wel, ik ben heel erg nieuwsgierig hoe het nu verder gaat.

Geniet ervan!

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:43

Berdien schreef:

Oh sorry ik had dit nog niet gelezen.
Wat flauw zeg.. Ja, jullie heb nog geen relatie maar dan hoef je er ook niet over te liegen lijkt mij.
Wat zei hij er over, of hebben jullie het er nog niet over gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:54

Aah Berdien, wat een %^&*! :( Jullie hadden toch ook exclusiviteit afgesproken? Maar idd, vooral het liegen zou mij kwetsen.. :n
Hoe kwam je erachter?

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:09

Ik ben al paar maanden een meelezer. Een hoop herkenbare verhalen.

Ik en mn, nu dus ex-vriend zijn sinds gister uit elkaar. Kende hem via badoo en ik verwacht dat hij snel de apps er weer op heeft staan.

Doe maar pb als je wil weten welke omgeving.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:10

Nou Berdien, jullie gingen anders al best serieuzere dingen doen, dus je mag terecht verward zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:06

CarinaR schreef:
Ik ben al paar maanden een meelezer. Een hoop herkenbare verhalen.

Ik en mn, nu dus ex-vriend zijn sinds gister uit elkaar. Kende hem via badoo en ik verwacht dat hij snel de apps er weer op heeft staan.

Doe maar pb als je wil weten welke omgeving.

Waarom zouden we dit moeten of willen weten? :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:23

Hhilde schreef:
Ik schrijf graag mee :P

Over gekkies gesproken... Ik krijg net een berichtje ‘Hey sorry, mijn vriend had je geliked. Maar je denkt toch niet dat jij een kans bij me maakt? Van jou gaat mijn anus nog niet eens open’. Het rotte is dat zo’n dom bericht me dan nog meer doet dan alle complimenten. :x

Oh en ik had hem niets gestuurd. Alleen rechts geswiped.

Wat een onwijze stumperd! |o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:42

LilChar schreef:

Je was toch ook al aan het daten met een ander? Of haal ik nou mensen door elkaar?

@de rest: hij zei zelf iets over iemand die hij was tegen gekomen op Happn. Toen ik vroeg 'huh, zit je op Happn dan?' werd dat bevestigd. Terwijl hij zelf enige tijd geleden heeft gezegd dat hij eraf was. Maar dat ontkent hij nu. Hoop gedoe, hoop toestanden, ik in verwarring en verdrietig want nee, we hadden geen relatie en nee we hadden niet echt exclusiviteit afgesproken maar als je zelf zegt zo gelukkig met iemand (mij :+ ) te zijn verwacht ik niet dat je ook nog op Happn zit. En geen idee wat hij daar doet. Hij zegt wel er eerlijk over te zullen zijn als hij ook met anderen wil daten. We zullen het wel zien..
Laatst bijgewerkt door Berdien op 14-09-18 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt