[***] schreef:Ok, ik ben al wat wijzer geworden. Hetgeen ik wil met een account heet een zogenaamd 'Feature account', waarbij je dus naast eigen materiaal over een bepaald thema ook materiaal van anderen plaatst, om zo een leuke content te krijgen en anderen die met hetzelfde bezig zijn als jij te promoten.
So far so good .. je komt aan die content door mensen een bepaalde tag te laten gebruiken, of door jou te laten taggen of door zelf op zoek te gaan naar wat er bij je account past en dan te vragen of je die foto mag gebruiken. Uiteraard alles met vermelding van het account waar het vandaan komt.
Enige puntje nu nog is die foto's op je feed krijgen. Blijkbaar kan dit enkel door de foto te saven en te downloaden, zodat je deze dan zelf kan posten (met de nodige info). Echter kan je van instagram niet rechtstreeks downloaden en heb je daar dus andere programmaatjes voor nodig. En laat ik daar nu net niet zo'n fan van zijnDus nog even uitzoeken of het wel wat gaat worden ... maar nu even geen tijd meer.
Kun je de foto’s niet gewoon screenshotten? Gaat wel wat kwaliteit verloren