Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Pinda_Dipje schreef:Mijn middelste zoon (5) ging onlangs even mee naar de huisarts. Hele stoere bink met een hele eigen identiteit. Zodoende kwam hij zelf in juli op het idee om knopjes te laten schieten "Want mam dan kan ik zwarte oorbellen in met een middelvinger"![]()
![]()
Papa en mama vonden het prima en sindsdien loopt hij dus trots rond met oorbellen. Misschien niet heel gebruikelijk voor een 5 jarige jongen, zeker niet in onze regio![]()
De vrouwelijke huisarts: "Ach wat leuk je hebt je dochter ook meegenomen, welkom"
Mijn zoon hardop tegen mij: "Nou mam, die MAN begrijpt er niets van"
De huisarts: "Ik ben een vrouw hoor"
Mijn zoon: "Yep, en ik ben haar zoon".
Huisarts: "Oh sorry, ik dacht vanwege de oorbellen dat....uhhh...."
Bij de andere twee kids is over het algemeen in één oogopslag het geslacht duidelijk. Wij kunnen er vaak wel om lachen
OMGIs hij echt 5??
Wat een hilarisch kind.
Moest ff heel lang bijlezen, gaat gewoon te snel hier![]()
Las nog het een en ander over nieuwe zwangerschappen. Nou, wij wilden wel voor een 2e en ik had vandaag ineens 2 streepjes op de test. Compleet in shock. De eerste duurde 26 rondes voor het zover was, en nu hadden we amper bedacht dat een 2e best leuk is. En moest nog over een enorme drempel heen omdat de eerste zwangerschap en eigenlijk het hele eerste jaar best wel een soort van hel was. Maar ach, over de kilo’s hoef ik me niet druk te maken in ieder geval. De vorige keer kwam ik 10kg lichter uit mijn zwangerschap![]()
Maar goed, nu iig ook weer shoppen voor beeb nr 2Kan niet wachten tot ik weet wat het is.
Pinda_Dipje schreef:Ik stond van de week in de sale met Shoesme schoentjes voor mijn dochter in handen, waren maar 22,- maar ik vond de combinatie met roze én fluor oranje accenten niet zo geslaagd. Achteraf gezien toch spijt dat ik ze niet heb meegenomen.
Pinda_Dipje schreef:Ja hij is écht 5. Het is nogal een personality, maar hij heeft gelukkig ook nog heel vaak echt kinderlogica:
Zoon: "Papa!!! mama heeft een moedervlek"
Mijn man: "Ja dat klopt"
Zoon: "Nou ik heb een jongensvlek, kijk maar" wijzend naar het moedervlekje op z'n buik.
(wij moesten lachen)
"Knullie bij jou noem je dat ook gewoon een moedervlek"
Zoon: "Wie heeft dat nu weer bedacht? Jij hebt toch ook een papavlek, nou ik een jongensvlek en mama heeft een moedervlek want die is mama en wij niet. Dus." :')