Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:43

Gefeliciteerd Verootjoo *\o/*

Bayja

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:55

Wat leuk! Gefeliciteerd verootjoo!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:56

Wat leuk verootje, gefeliciteerd! Kan me je berichten over je eerste zwangerschap nog heel goed herinneren, hopelijk verloopt alles deze keer gewoon zo als het hoort!

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:57

Gefeliciteerd Verootjoo ! :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:59

Gefeliciteerd verootje :) dat zal even wennen zijn, zo snel :)

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:00

Verootjoo gefeliciteerd *\o/* *\o/*

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:01

Ja zeker even wennen... Toen ik die tweede streep zag dacht ik ‘oh poedersuiker, oh poedersuiker, oh poedersuiker’. Maar eigenlijk vind ik het wel heel erg leuk hoor :')

En de oudste moet dan straks dus ook echt een grote jongenskamer :+ Daar heb ik ook echt zin in om een mooie kamer voor hem te maken.

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:07

Van harte!! Hoe oud is je zoon? Even nieuwsgierig :D

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:10

Gefeliciteerd Verootje! Ik kan me de spanning zo goed voorstellen, ik wens je een hele fijne zwangerschap.

Ja hij is écht 5. Het is nogal een personality, maar hij heeft gelukkig ook nog heel vaak echt kinderlogica:
Zoon: "Papa!!! mama heeft een moedervlek"
Mijn man: "Ja dat klopt"
Zoon: "Nou ik heb een jongensvlek, kijk maar" wijzend naar het moedervlekje op z'n buik.
(wij moesten lachen)
"Knullie bij jou noem je dat ook gewoon een moedervlek"
Zoon: "Wie heeft dat nu weer bedacht? Jij hebt toch ook een papavlek, nou ik een jongensvlek en mama heeft een moedervlek want die is mama en wij niet. Dus." :')
Laatst bijgewerkt door Pinda_Dipje op 01-09-18 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:10

verootjoo schreef:
Pinda_Dipje schreef:
Mijn middelste zoon (5) ging onlangs even mee naar de huisarts. Hele stoere bink met een hele eigen identiteit. Zodoende kwam hij zelf in juli op het idee om knopjes te laten schieten "Want mam dan kan ik zwarte oorbellen in met een middelvinger" :') :+
Papa en mama vonden het prima en sindsdien loopt hij dus trots rond met oorbellen. Misschien niet heel gebruikelijk voor een 5 jarige jongen, zeker niet in onze regio :P

De vrouwelijke huisarts: "Ach wat leuk je hebt je dochter ook meegenomen, welkom"
Mijn zoon hardop tegen mij: "Nou mam, die MAN begrijpt er niets van"
De huisarts: "Ik ben een vrouw hoor"
Mijn zoon: "Yep, en ik ben haar zoon". >;)
Huisarts: "Oh sorry, ik dacht vanwege de oorbellen dat....uhhh...."

Bij de andere twee kids is over het algemeen in één oogopslag het geslacht duidelijk. Wij kunnen er vaak wel om lachen :')

OMG :') Is hij echt 5??
Wat een hilarisch kind.

Moest ff heel lang bijlezen, gaat gewoon te snel hier :+
Las nog het een en ander over nieuwe zwangerschappen. Nou, wij wilden wel voor een 2e en ik had vandaag ineens 2 streepjes op de test. Compleet in shock. De eerste duurde 26 rondes voor het zover was, en nu hadden we amper bedacht dat een 2e best leuk is. En moest nog over een enorme drempel heen omdat de eerste zwangerschap en eigenlijk het hele eerste jaar best wel een soort van hel was. Maar ach, over de kilo’s hoef ik me niet druk te maken in ieder geval. De vorige keer kwam ik 10kg lichter uit mijn zwangerschap :7
Maar goed, nu iig ook weer shoppen voor beeb nr 2 :Y) Kan niet wachten tot ik weet wat het is.

Van harte gefeliciteerd

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:36

Ryder schreef:
Van harte!! Hoe oud is je zoon? Even nieuwsgierig :D

In juni 2 geworden :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:44

Gefeliciteerd!!!

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:45

Gefeliciteerd verootje!

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:57

Pinda_Dipje schreef:
Ik stond van de week in de sale met Shoesme schoentjes voor mijn dochter in handen, waren maar 22,- maar ik vond de combinatie met roze én fluor oranje accenten niet zo geslaagd. Achteraf gezien toch spijt dat ik ze niet heb meegenomen.

:j

https://www.ziengs.nl/product/shoesme-s ... /17216-36/

Deze toevallig? Heb ze toevallig wel besteld en twijfelde ook eerst. Zijn wel geinig!

Gefeliciteerd Verootje!

Stille meelezer en FB groep lid :wave:

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:04

Verootjoo gefeliciteerd! *\o/*

Pinda_Dipje wat een geniale reactie van je kind :')

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:09

Gefeliciteerd!!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 22:04

Pinda_Dipje schreef:
Ja hij is écht 5. Het is nogal een personality, maar hij heeft gelukkig ook nog heel vaak echt kinderlogica:
Zoon: "Papa!!! mama heeft een moedervlek"
Mijn man: "Ja dat klopt"
Zoon: "Nou ik heb een jongensvlek, kijk maar" wijzend naar het moedervlekje op z'n buik.
(wij moesten lachen)
"Knullie bij jou noem je dat ook gewoon een moedervlek"
Zoon: "Wie heeft dat nu weer bedacht? Jij hebt toch ook een papavlek, nou ik een jongensvlek en mama heeft een moedervlek want die is mama en wij niet. Dus." :')

:')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-18 22:13

Gefeliciteerd Vero!!

En mijn ervaring is dat een tweede zwangerschap qua ziek zijn totaal anders kan verlopen!!
Bij eerste tot 26 weken dagelijks gespuugd en tot 16 wekken rustig 20/30x keer per dag. Nu tot 14 weken wel misselijk geweest en ook wel wat gespuugd, maar echt niet zoals eerder. Toen ging het hele dag door. Op werk, in de auto, continu. Nu keer in de avond of in de ochtend.
Wel gelijk veel meer rust genomen.

Rest van lijf is helaas wel weer beroerder (vanaf 13 weken 100% thuis door harde buiken), maar als ik kalm doe voel ik mij prima.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 22:40

Gefeliciteerd Vero! Hopelijk verloopt deze zwangerschap een stuk soepeler en kunnen jullie deze keer genieten van een kraamtijd zoals je hem iedereen zou gunnen :D

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 23:45

Zwangerschappen kunnen zo wisselend zijn! Je hebt best kans dat deze ineens probleemloos verloopt :j

Bij mijn eerste zwangerschap verliep in het begin alles vlekkeloos, alleen héél erg moe. Helaas lag ik vanaf week 32 bijna continue opgenomen in het ziekenhuis vanwege pre-eclampsie. Tijdens mijn bevalling bijna het loodje gelegd door een torenhoge bloeddruk, en alles vrijwel direct weer stabiel na geboorte.

Bij mijn tweede zwangerschap van begin tot eind helemaal nergens last van. Super fit, nog actief kunnen sporten tot 34 weken zwangerschap ongeveer en probleemloos gewerkt tot de 37e week.

Mijn derde zwangerschap was echter een hel: Kotsmisselijk, extreem lage bloeddruk waardoor ik vanaf week 5 gestrekt lag in bed. Spataderen, steunkousen, extreem veel vocht vasthouden, heel veel pijntjes/klachtjes en ik vond mezelf een ontzettende zeur. Ik heb bij de laatste echt 9 maanden lang met mijn ziel onder m'n arm gelopen.

En toch zou ik nu met liefde voor kindje nr. 4 gaan, maar mijn man is genezen ;)

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 23:47

Peppertree: Nee die waren het niet. Ze waren zilver/wit in de basis met volgens mij roze veters en dan op de zijkanten oranje details. Ze zaten als gegoten, maar op dat moment wilde ik als eerste schoentjes graag iets met een wat klassiekere twist.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 06:46

Hoop t idd dat dit wat beter gaat. Ga maandag wel gelijk bellen voor misselijkheidsmedicatie. Dan heb ik het maar vast in huis en loopt het hopelijk niet zo de spuigaten uit. :=

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:24

Afgelopen week nog goed geslaagd voor de winter <3

Afbeelding

Afbeelding

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 13:12

Stoer spul baya
Dat broekje heeft een mooie kleur :)

Vero gefeliciteerd!

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 14:26

Leuk bayja.

Waar is de broek van.?

De shirtjes heb ik ook behalve dat drukkere shirt.