Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 12:12

Nog geen concrete plannen! Maar we willen beide wel nog een keer afspreken :j

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 15:50

Fijn dat het leuk was Yvanka! Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.

Ik ben inmiddels met een paar mensen in gesprek. Maar kijken hoe het gaat. Merk wel dat het lastig is om een beetje boeiende gesprekken te voeren. Je hebt vaak zo weinig om op aan te haken dat je toch snel bij algemene vragen uit komt.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 17:10

@Flessuh, die zeurende collega's zou ik niks om geven. Mijn familie zit intussen ook 5 jaar te miepen wanneer ik nou een relatie krijg, mag ook met een meisje. Vertel ze toch iedere keer weer dat ik het zo wel prima vind.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:43

Ik ben juist degene die mijn collega’s pest met mijn single leven _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:50

BarryPlopper schreef:
Ik ben juist degene die mijn collega’s pest met mijn single leven _O-

Dat doe ik idd bij de collega's met kinderen }:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 20:21

Ik citeer mijn ouders "Als je een relatie met een vrouw zou hebben, mag je dat gewoon zeggen hoor. Hier is alles welkom". Ik was 20 toen ik mijn (eerste) vriend ontmoette. Zij waren wanhopiger dan ik vrees ik. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 20:23

Haha dachten ze serieus dat je misschien op vrouwen viel en dit niet durfde te zeggen? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 20:55

Nadat mn broer vertelde dat ie homo was... en ik nog jaren erop vrijgezel. Mijn pa: "zit een schoondochter er dus nog steeds in" .. nee pap nee :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:09

Relaxed schreef:
Haha dachten ze serieus dat je misschien op vrouwen viel en dit niet durfde te zeggen? :+

:j

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 00:00

Och, mijn moeder en zussen dreigen ook zo ongeveer wekelijks om me op marktplaats te zetten "gratis af te halen". Maar het punt is dat ik een aantal collega's al langer ken (van school etc) en die beginnen toch wel vervelend te worden met de hoeveelheid opmerkingen >;)
hmm, dat was een Tinder boost met volgens Tinder 1 match.. alleen was die direct weer weg _O- -O-

mirthheee schreef:
@Flessuh, die zeurende collega's zou ik niks om geven. Mijn familie zit intussen ook 5 jaar te miepen wanneer ik nou een relatie krijg, mag ook met een meisje. Vertel ze toch iedere keer weer dat ik het zo wel prima vind.

5 jaar? Ik zit onderhand op 13,5 jaar alleen.. Kan je je voorstellen :+
En och, familie zal het wel goed bedoelen toch

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:05

Ik heb 3 collega's die al vrijgezel zijn sinds ik hier werk (al ruim 10 jaar haha), daar pest ik ze zeker niet mee want daar hebben ze zelf niet voor gekozen. Vind het altijd flauw om mensen te pesten met wel of niet vrijgezel zijn, kan toch gevoelig liggen.

Ik zie mijn date woensdag weer! Sinds een paar dagen is hij een beetje omgeslagen, in positieve zin :o hij lijkt ineens wat losser, zegt dingen als dat ie me leuk vind en zin heeft om me weer te zien en dat het jammer is dat we pas woensdag weer tijd hebben. Daarvoor was het allemaal wat stijfjes ofzo leek wel, op de app dan, niet als we afspraken. Ik kijk alweer uit naar woensdag, merk dat ik hem ook graag weer wil zien :o *\o/*

Mijn vorige bindingsangst-date wil komend weekend wat afspreken, dan kan ik wat spullen van hem teruggeven en hij gaf aan graag te willen praten. Eerlijk gezegd heb ik er totaal geen zin in.. ben juist blij dat ik me weer blij voel na die dump, bezig met het wat achter me laten, voelt gewoon niet zo goed om af te spreken..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:19

Ik zou gewoon aangeven dat je geen zin hebt om te praten :) dat hij zijn spullen kan ophalen en dat je het zelf hebt afgesloten.

Ik heb ineens 2 dates gepland staan, volgende week dinsdag en vrijdag.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:33

Anne, gewoon lekker zeggen dat je daar geen behoefte aan hebt, laat hem maar zijn neus stoten nu.

Ik sta elke keer weer verstelt van mijn vriend. Zit nu dus in de lappenmand vanwege mijn bekkenbreuk maar hij sjouwt me toch overal mee naar toe, ik heb zelf al aangegeven dat dat helemaal niet hoeft omdat ik hem niet teveel wil belasten maar ik mocht dat niet zeggen want hij wilde me juist graag overal mee naar toe sjouwen als dat ging :') Hij stelde zelfs voor om naar mijn pony te gaan (waar ik dus afgekukelt ben) terwijl hij doodsbang is voor paarden, en ik heb hem erop betrapt dat hij hem stiekem aan het aaien was! :D
Hij is ook mee naar mijn werk geweest (ik werk met verstandelijk beperkte mensen) en ondanks dat hij zich geen houding wist te geven vertelt hij nu net zo enthousiast over mijn clienten als dat ik altijd doe, fantastisch om te zien! :))

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:44

@Anne, ik zou inderdaad gewoon aangeven dat jij er ''overheen'' bent en niet die behoefte voelt om te praten.

@Colien, heerlijk toch, dat er iemand is die zo goed voor je zorgt ondanks dat het misschien niet even makkelijk is altijd :D .

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:01

Anne, wat leuk dat het zo goed gaat tussen jou en je date en dat hij nu een beetje uit zijn schulp begint te komen! Sommige mensen zijn nou eenmaal wat meer gesloten en kat-uit-de-boom-kijkerig dan anderen, wel leuk dat je nu merkt dat jullie beiden veel interesse hebben in elkaar :D

Colien, dat is ontzettend lief dat hij dat allemaal voor je over heeft. Gaat goed dus, heerlijk!

Yonker, ahh wat leuk have fun!

Nou het is nu dus definitief mijn buitenlandse date komt naar... België >;) Hij had een adres in Nederland waar hij kon wonen en zijn paarden kon stallen maar dat ging last minute allemaal niet meer door (plekje was vergeven) dus moest er snel wat anders geregeld worden. Nu heeft hij dus iets gevonden in België, 200 km bij mij vandaan -O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:03

Ja gaat echt fantastisch. Beide op onze roze wolkjes.

Linda_fleur, wat banketstaaf... maar goed 200km is te overbruggen toch?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:21

Linda_Fleur schreef:
Anne, wat leuk dat het zo goed gaat tussen jou en je date en dat hij nu een beetje uit zijn schulp begint te komen! Sommige mensen zijn nou eenmaal wat meer gesloten en kat-uit-de-boom-kijkerig dan anderen, wel leuk dat je nu merkt dat jullie beiden veel interesse hebben in elkaar :D

Colien, dat is ontzettend lief dat hij dat allemaal voor je over heeft. Gaat goed dus, heerlijk!

Yonker, ahh wat leuk have fun!

Nou het is nu dus definitief mijn buitenlandse date komt naar... België >;) Hij had een adres in Nederland waar hij kon wonen en zijn paarden kon stallen maar dat ging last minute allemaal niet meer door (plekje was vergeven) dus moest er snel wat anders geregeld worden. Nu heeft hij dus iets gevonden in België, 200 km bij mij vandaan -O-

Nou dat is ook gezellig zeg.. wel een beter te overbruggen afstand als nu toch :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:25

Yonker leuk 2 dates! Je zou toch ook morgen een date hebben of vergis ik me..?

Colien wat super lief!! <3

Linda_Fleur, dat is nou weer een beetje jammer -O- 200 km is te doen maar echt blij zou ik er niet van worden nee.. wanneer komt hij?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:46

Flessuh, hahaha dat is zeker waar :')

Anne, hij vertrekt dinsdagavond met de auto.

200 km is zeker wel te overbruggen, maar even een doordeweeks avondje afspreken zit er niet echt in. En natuurlijk is het nog helemaal niet definitief dat hij daar echt gaat blijven, of misschien zijn we elkaar na 2e keer zien helemaal zat, dus ik zie het wel. Maar ik was wel een beetje teleurgesteld toen ik dat hoorde..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:47

Ik zou 200 km echt wel een ding vinden eigenlijk. Ik hecht veel teveel waarde aan even lekker afspreken 's avonds ofzo. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:49

Ik zou ook wel gewoon naar iemand toe willen kunnen gaan als dat even nodig is of gewoon als je daar simpelweg zin in hebt.
Maar goed, is ook nog al wat om daar nu na elkaar 1 x gezien te hebben een ding van te maken, dat zou ik ook weer niet fijn vinden _O-

Colien: superlief man, had niet anders verwacht van hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:50

Ik zou het ook echt niet kunnen. Ik heb best een druk leven en als ik iemand date vind ik het super belangrijk dat ik spontaan kan afspreken ipv lang van tevoren plannen omdat ik vet lang in de auto moet zitten. Juist die avondjes waarop je om 10 uur besluit om toch nog maar samen te gaan slapen zijn fijn.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:50

200 km poef := zou ik ook niet blij van worden!!

Ja zou morgen ook date hebben maar die heeft me ineens geblokt vanuit het niets, zo raaaarrrr :=

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:52

Voor blijvend daten zou ik 200 km ook zeker geen optie vinden... maar eerst maar eens 1 date toch om te zien of jullie elkaar nog wel leuk vinden?

Yonker raar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:52

Ik ga een stap nemen in mijn zelfsabotage gedrag :oo
Ik ga echt serieus een nieuw telefoon nummer nemen ergens in aankomende periode.