Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chabby schreef:De koper heeft de telefoon ontvangen en bied deze als nieuw en honderd procent werkend aan. Heeft iemand het e-mail adres van Marktplaats voor mij zodat ik dit kan melden? Als ik bij het contactformulier een bijlage wil invoegen krijg ik een foutmelding.
Batlow schreef:Ze hebben niet zo een mail adres om contact op te nemen, alleen via contact formulier. Stuur dan eerst gewoon en mail en wacht op reactie, dan kan je via mail reageren en een bijlage toevoegen?
bridgetF schreef:Ik vind eigenlijk dat hele systeem een inbraak op mijn privacy.
Iedereen kan zo zien wat ik verkoop en gekocht heb via MP.
Bekenden die weten dat je iets verkoopt, kunnen het nazoeken en zo zien wat je nog meer verkoopt, maar ook zien wat je hebt gekocht.
Het gaat mensen namelijk niks aan wat ik ook heb gekocht op marktplaats.
Brittjuh97 schreef:hmm, heb ik weer. 2e hands nieuwe apple AirPods gekocht, krijg ik neppe binnen.. die beste man waarvan ik het gekocht had dacht eerst dat ik maar wat verzon. nu ik flink boos ben geworden wilt hij toch actie ondernemen, maar daarvoor had hij al een slechte ervaring over mij gedeeld..hij zegt dat het voor zondag geregeld is. nou we zullen zien..
studiemiep schreef:Brittjuh97 schreef:hmm, heb ik weer. 2e hands nieuwe apple AirPods gekocht, krijg ik neppe binnen.. die beste man waarvan ik het gekocht had dacht eerst dat ik maar wat verzon. nu ik flink boos ben geworden wilt hij toch actie ondernemen, maar daarvoor had hij al een slechte ervaring over mij gedeeld..hij zegt dat het voor zondag geregeld is. nou we zullen zien..
Zou het kunnen dat hij niet wist dat ze nep waren?
Tallie1979 schreef:Ik had ook weer wat. Een cap van IR te koop staan. Nog een keurige cap, 20 euro. Niet eens zo lang gebruikt, wat ik wilde een Charles Owen die ik nu dus ook heb.
Een man neemt contact op, afspraak gemaakt. 10 minuten voor de afspraak zegt hij af, want zijn dochter wil hem niet.
Ik had daar als kind niks over te zeggen. Als mijn ouders iets wilden kopen, dan had ik het er maar mee te doen.
Ik heb het zo gelaten en geen beoordeling achter gelaten, die meneer nam in ieder geval wel de moeite om af te zeggen.