Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 21:47

Iloveiswan schreef:
leestmee schreef:
Jammer niet mijn smaak of ik heb ze al.

Wat is jou smaak kwa geuren? Ik brand mijn YC ook eigenlijk haast niet meer. Mijn voorkeur gaat nu ook uit naar de andere melts _O-

Zoet en foodie

Kokos, marshmallow peppermint, cookie, sugar ,vanille dat idee

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 21:50

Annet_Dottie schreef:
Okee de melt niet helemaal op laten branden dus..?

Nee, de melt gaat niet op inderdaad :) Maar de geur is op een bepaald moment wel vervlogen. Dus als het niet echt meer ruikt dan kan je hem weg doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 09:02

Iemand hier nog interesse in een ongebrande large Irish Cream of US size White Christmas (tussen small en medium in)?

Afbeelding

Afbeelding

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 10:07

Oeh ik heb de yankee aanbieders even een pb'tje gestuurd. Ik ben nog steeds echt gek op Yankee Candle <3 (ook nog niets anders dan dat en woodwick geprobeerd).

Ik had gisteravond een waxje midnight jasmine van YC dat was echt geen succes! Ruikt naar bellenblaas :P .

Lisitano

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 10:15

Ik brand weer lekker veel met de koudere dagen. In de hal staat bijna permanent de elektrische brander aan met meltjes. Nu Autumn Rain van Kringle.
En 's avonds wordt het weer eerder donker dus de schaal is alweer volgepropt met kaarsjes en natuurlijk gaat er dan ook een jar aan <3 Heerlijk!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 10:32

Ik heb gratis in de aanbieding 2 waxbars zonder waxbar verpakking maar in een cellofaan zakje en nog een gripzakjes eromheen. Ook geen orriginele sticker meer. De sticker was lelijk geworden en kon ze niet mooi van de verpakking af krijgen en in de verpakking zoals ze nu zitten heb lopen priegelen en duwen om ze in die zakjes te krijgen lol. vind ik ze niet verkoopbaar. Maar ze ruiken er niet minder om dus wie heeft er belang bij winterfireside en Exotic? Wel volledige waxbars.

Ik dacht ik hou ze zelf maar ik ga zoveel geuren testen de komende tijd dat ik dacht ik doe er dan toch liever iemand een plezier mee.

Om het eerlijk te houden krijgt de eerste die hier in het toppic aangeeft dat ze ze wil ook de eerste kans. Ik hoef er niks voor.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:05

Wat een lief aanbod WME! Ik heb een vriendin die zich eigenlijk geen wax kan veroorloven die soms wat van mij krijgt en die zou er ongetwijfeld heel blij mee zijn! Maar als je het liever rechtstreeks aan iemand in dit topic geeft snap ik dat uiteraard ook!!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:07

Super lief WME
Exotic zou ik evt lekker vinden.
Maar maak iemand anders maar blij hoor. Heb nog zoveel lekkers van jou liggen :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:24

Jij wil ze zelf niet alwiene?
Ik twijfelde of je de geuren wel lekker vind anders had ik ze hier niet aangeboden.
Als je ze wil weg geven is dat ook prima.
Het gaat mij erom dat als ik ze zelf hou ze maar blijven liggen en dat vind ik zonde ;)

Het zijn wel echt onwijs lekkere luchtjes.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:26

waxmeltsenzo schreef:
Jij wil ze zelf niet alwiene?
Ik twijfelde of je de geuren wel lekker vind anders had ik ze hier niet aangeboden.
Als je ze wil weg geven is dat ook prima.
Het gaat mij erom dat als ik ze zelf hou ze maar blijven liggen en dat vind ik zonde ;)

Het zijn wel echt onwijs lekkere luchtjes.

Ik denk dat het inderdaad niet mijn geuren zijn, maar ik zie die vriendin de 23e weer en zou ze heel graag aan haar geven!! Ze is heel dankbaar voor dat soort dingen omdat ze er wel erg van geniet maar het zelf helaas gewoon amper tot niet kan betalen zelfs van de 'budgetmerken'. Had haar laatst een klein pakketje van Puresoap laten bezorgen en ze is er zoooooo zuinig op <3 Dus ja, heel erg graag!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:59

Nou dan zijn ze bij deze vergeven ;)

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 12:01

@alwiene, Zou jij mij jouw of jouw vriendins adres per pb willen sturen. Ik heb nog zoveel liggen en dan maak ik haar er zo graag blij mee. :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 17:43

lin_ schreef:
@alwiene, Zou jij mij jouw of jouw vriendins adres per pb willen sturen. Ik heb nog zoveel liggen en dan maak ik haar er zo graag blij mee. :)

Ooooooh wat ongelofelijk lief <3 <3 <3 <3

Ik ga haar even vragen of ik haar adres mag geven, zoniet stuur ik je het mijne dan komt het ook goed.
Echt een supertof aanbod! <3

Edit: Ze is helemaal blijjjjjjjjjj *\o/* *\o/* Ga je nu haar adres pb'en! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 19:35

Ik kom net mee praten natuurlijk hier maar mocht iemand waxmelts weg doen ofzo heb ik er ook wel belang bij, ben op het moment sowieso helemaal blut maar als ik op de sites etc kijk wil ik ze eigenlijk allemaal gewoon ook om te kijken wat ik lekker vind _O-

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 20:09

Het is echt verslavend hoor.
Daarom ook een deel weggedaan. Zoveel liggen. Haha.

Momenteel lekker trick or treats van WME erop. Jummie

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 20:51

Ah wat lief!

Ik ben vandaag weer eens in My Store geweest. Golden Sandalwood voor mijn moeder meegenomen, echt heerlijk! Ik mocht maar één kaars kopen voor mezelf en dat werd deze :DAfbeelding
Hij is verkleurd en daarom afgeprijsd. Ik vind het echt een lekker geurtje! Verder 3 tarts meegenomen die ik eerst even wil testen.

En om het af te maken vanavond ook maar gebruik gemaakt van die Cozy Favorites aanbieding :') Het is ontwaakt. I'm back.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:13

Oooh Lisitano, bofkont, daar had ik laatst een tart van, zo lekker!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:15

Hebben jullie ook ervaring met Wick wood candles? Ik heb een heerlijke geurkaars ervan en de lont knispert zoals haardvuur

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:45

Vandaag ook eindelijk weer een melt aangezet ! Laat de kou en kaarsen maar weer komen

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 22:50

Alwiene schreef:
Oooh Lisitano, bofkont, daar had ik laatst een tart van, zo lekker!

Ja echt boffen! Ze had net de etalage veranderd en deze was helaas in de zon verkleurd en dus afgeprijsd.

Ik heb 2 weken vakantie gehad en elke dag wel gebrand. Een paar kaarsen opgemaakt en weer melts gebrand. Nu staat Caramel Applewood van Goose Creek aan in de hal en Winter Cabin ook van Goose in de woonkamer. Blijft ook zo'n lekkere geur!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 17:07

lin_ schreef:

Wat een lief mens ben je toch..

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 19:28

Romeo2007 schreef:
Hebben jullie ook ervaring met Wick wood candles? Ik heb een heerlijke geurkaars ervan en de lont knispert zoals haardvuur

WoodWick is wel ok. ..Die knetterkaarsen zijn wel leuk vind ik, maar sommige mensen vinden het juist erg irritant.

Hier staat warm wishes op van Goose creek...heerlijke geur!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 19:32

Annet_Dottie schreef:
Ik kom net mee praten natuurlijk hier maar mocht iemand waxmelts weg doen ofzo heb ik er ook wel belang bij, ben op het moment sowieso helemaal blut maar als ik op de sites etc kijk wil ik ze eigenlijk allemaal gewoon ook om te kijken wat ik lekker vind _O-

Op Smellies.nl en pure soap.nl hebben ze wel goede budget melts van in elk geval veel betere kwaliteit dan die flutmerken/merkvoorkeur.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 23:07

Cerastes schreef:
Romeo2007 schreef:

WoodWick is wel ok. ..Die knetterkaarsen zijn wel leuk vind ik, maar sommige mensen vinden het juist erg irritant.

Hier staat warm wishes op van Goose creek...heerlijke geur!

Haha hier dus zo iemand die het zeker niet op haardvuur vind lijken, wel op een ouderwetse radio met continue storingruis, brrr knettergek (no pun intented) werd ik ervan.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 09:39

Cerastes schreef:
Annet_Dottie schreef:

Op Smellies.nl en pure soap.nl hebben ze wel goede budget melts van in elk geval veel betere kwaliteit dan die flutmerken/merkvoorkeur.

Smellies vind ik idd een erg fijn "budget" merk. 12 voor 5,50 is ook niet duur en er is best veel keuze