Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Belsje schreef:Als jullie toch dateadvies aan het geven zijn ...
Hoe vraag je na date 2 of er nog een date 3 komt?![]()
Ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken eh
Jildau schreef:Wauw waarom loopt het zo moeizaam bij iedereen? Als je dat al niet kunt vragen wordt het sowieso niks lijkt me..
Jasmijn1989 schreef:Jildau schreef:Wauw waarom loopt het zo moeizaam bij iedereen? Als je dat al niet kunt vragen wordt het sowieso niks lijkt me..
Onzekerheid en daardoor stress denk ik. Dan durven we ineens geen normale dingen meer te vragen of te zeggen.
idinn schreef:Jammer yvanka! Lekker onduidelijk ook allemaal. Ook lastig op een eiland denk..
Brrr nee ik hoef ook geen hartjes en schatjes gedoe na een date of 2. Je kent elkaar nog helemaal niet. Prima dat iemand je leuk lijkt, maar overdrijven is ook een vak![]()
Hebben jullie ook dat het met een date plots belachelijk laat is? Toppunt was hier afgelopen week dat we opeens besefte dat alle barkrukken al bovenop de bar stonden en de muziek uit wasHet idee was na de film gewoon nog even iets te drinken.
xJurdyWonanx schreef:Dit bracht me op het idee om weer eens terug te scrollen naar het begin van onze messenger en app berichten, soms is dat echt leuk om weer terug te lezen haha.
idinn schreef:Omg marlinde, dat gesprek.. geweldig!
Belsje, gewoon vragen of ie tijd heeft komende week om wat af te spreken. Niet teveel over nadenken of stressen! Als ie date 1 en 2 gezellig vond maakt het echt niet uit hoe je het vraagt. Hij wilt dan toch vast wel afspreken![]()
Hoe snel hadden jullie iemand zn nummer? Wij sturen nog steeds via Tinder berichten.. en iedereen om mij heen vind dat raar. Maar ik vind dat eigenlijk wel prettig. Schiet ik niet in de zenuwen als ik x berichten in 8 gesprekken zie staan in een whatsapp melding..