Nou ik hoef echt niet te klagen over het contact met Annemarie van de Duizendpoot hoor!! Ik had vanmorgen vroeg keurig antwoord op mijn vraag van gisteren en toen ik haar net aansprak om te vragen hoe ik het met de pré order moest doen gaf ze meteen antwoord en heeft gezorgd dat ik kon bestellen. Mijn bestelling is dus de deur uit Alleen werd het wel 45 ipv mijn gebruikelijke 35 euro
Leuke bestelling Alwiene. Hier doet de site van de 1000poot het al een tijdje niet, gok dat ze het geblokkeerd hebben ofzo, want de plaatjes laden niet .
Lisitano
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-16 15:44
Ik kan altijd mijn oude cups op marktplaats verkopen Mijn verse, handgemaakte melts zijn na 6 maanden al een stuk achteruit gegaan in kwaliteit....
Ben ook weer goed geslaagd bij UScandles maak thuis wel even foto maar heb ook voor mij nieuwe geuren meegenomen en 3 potten met bodyspul voor onder de douche
Yv_
Geplaatst: 10-02-16 15:48
Leuke bestelling Alwiene. Edit: Sorry, had ik al gezegd zie ik
Wat heb je besteld Iswan?
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 10-02-16 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Zal vanavond - als ik het niet vergeet - een foto maken van mijn WME bestelling. Of willen jullie wachten tot PS er is? En hopelijk....maar misschien kan ik beter wachten tot PS er is, kan ik dan ook een foto maken van mijn stash. Alleen melts.
Skessa_
Geplaatst: 10-02-16 17:08
Lekker iloveswan
Ik heb PS toch maar gemaild over de bestelling, maar nog geen reactie gekregen
Ik zit ook licht op hete kolen hoor, maar ik denk dat ik gewoon verwend ben met hoe snel WME is en over het algemeen de meeste webshops. De meeste webshops verzenden dezelfde/volgende dag en dan heb je het weer een dag later vaak wel. En als (in het geval van WME) het niet zo is, dan geeft ze dat ook ruim op tijd aan op FB dus weet je wanneer je het kan verwachten. Bij PS krijg ik ook slecht antwoord (al was het de laatste keer de dag erna dus dat was top!) maar het daadwerkelijke verzenden duurt heel lang. Het is gelukkig geen eerste levensbehoefte (alhoewel... ) maar jammer is het wel.
Skessa_
Geplaatst: 10-02-16 17:18
Ja dat is het ook he. Maar goed.. ik heb vrijdag al besteld. 1000poot heb ik ook vrijdag besteld en was zaterdag al binnen. En er zit een cadeautje in voor mn zusje, die is morgen jarig. En de meeste hier hebben hun bestelling al binnen, dus dan is het gewoon frustrerend
Is voor onder de douche yv. 2 moet je je gewoon mee insmeren en daarna afspoelen en 1 moet je onder de douche insmeren maar ben benieuwd hoe dat werkt Ze had ook dingen voor in bad en shampoo alles voor 2,50 per stuk. Normaal kosten die dingen die ik heb over de 10 euro
Leuke bestellingen allemaal! Blijf maar veel foto's plaatsten voor inspiratie.
Ik weet niet wat er hier aan de hand is. Heb een large jar van Snow In Love van YC en die ruik ik bijna niet. Ook de kringle day lights ruik ik bijna niet als ik ze brand.
GC is dan weer zo sterk dat ik niet weet wat ik er van vind. Koral nog wat vond ik wel lekker. Heb iets van grapefruit mandarin, die is echt sterk.
Brand nu WW currant kaars. Die ruikt wel lekker, maar die lont irriteert me wel wat
Balen Skyex! Ik moet zeggen dat Grapefruit Mandarin wel ongeveer de sterkste van GC is, die ik had. Ik vond 'm vooral fijn om in de keuken eetluchtjes snel weg te krijgen. Heb er wel meer dan een week mee gedaan, een uurtje aan was meer dan genoeg En wat betreft Kringle Daylight, die heb ik pas 1 aan gehad en rook behoorlijk sterk.