Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enamorada schreef:Waarom rennen hardlopers altijd op de fietspaden/wegen en niet gewoon op de stoep?
gerlindie schreef:Is een opfok niet een beetje overrated?
Kijk, aan de ene kant denk ik: 'leuk, lekker opgroeien met leeftijdsgenootjes',
maar aan de andere kant, kunnen een groep kleuters en pubers elkaar nou zo goed opvoeden?
Mij lijkt het als ik logisch nadenk veel handiger als je ook gewoon een paar volwassen paarden erbij laat lopen,
dan heb je én iemand om mee te spelen, én de opvoeding wordt geregeld.
Of zie ik het dan verkeerd?
amoj schreef:Deze persoon heeft het limiet van vriendschapsverzoeken bereikt en kan niet meer toevoegen.
Dat krijg ik iedere keer als ik iemand op fb toe wil voegen. Hoe zit dit? Diegene heeft 4918 vrienden,dus nog niet de max.
Riddershow schreef:gerlindie schreef:Is een opfok niet een beetje overrated?
Kijk, aan de ene kant denk ik: 'leuk, lekker opgroeien met leeftijdsgenootjes',
maar aan de andere kant, kunnen een groep kleuters en pubers elkaar nou zo goed opvoeden?
Mij lijkt het als ik logisch nadenk veel handiger als je ook gewoon een paar volwassen paarden erbij laat lopen,
dan heb je én iemand om mee te spelen, én de opvoeding wordt geregeld.
Of zie ik het dan verkeerd?
Daarom ben ik ook geen fan van opfok. Of er moet een opvoed-opa/oma bij zitten. Sommige opfoks hebben een gepensioneerd dominant paard erbij lopen. Dat voorkomt dat een jong paard nooit gecorrigeerd word en vervolgens dus een mega irritant onrespectvol paard word.
savannah030x schreef:Tivoli schreef:Ik wilde BIJNA automatisch op de afbeelding klikken,gelukkig las ik op tijd wat er boven stond
HAHAHAH. Ik heb een fobie en heb een weekje geleden mn moeder om 3 uur uit bed gegilt omdat er 1 precies bij de deur zat die naar boven leid en ik dus niet naar boven kon/durfde.
Tivoli schreef:savannah030x schreef:
HAHAHAH. Ik heb een fobie en heb een weekje geleden mn moeder om 3 uur uit bed gegilt omdat er 1 precies bij de deur zat die naar boven leid en ik dus niet naar boven kon/durfde.
Ik ook. Ik kan zelfs niet naar een plaatje kijken