Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 20:29

Tancreda4 schreef:
Hutcherson ook beterschap!

Ik wiebel met lopen dus net maar temp gemeten. 40.5. Vind het wel spannend en zo stom dat ik alleen ben. Nog een dosis paracetamol er in.

Beterschap!
Als goed is is de koortsaanval maar kort, slechts een paar uurtjes en blijft hij niet opvlammen. Was bij ons iig.
Als ie vanavond om 0:00 uur nog hoog is mag je echt even onder een lauwe douche gaan staan een tijdje. Dan maar koelen vanaf buiten. En even de HAP bellen voor overleg. Langdurige koorts is wel gevaarlijk, maar die temperatuur is ook nodig om de ziekteverwekker te kunnen bestrijden.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 20:42

Hutcherson schreef:
De verhalen die ik over dat foto lezen heb gehoord zijn best verbazingwekkend goed :') heb t zelf niet geprobeerd hoor.

Ik kan het me echt niet voorstellen hahaha

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 20:56

Lijkt weer een hele trend te ontstaan op tiktok van mensen die hun paarden lopen te jennen en te klieren om een reactie uit te lokken voor video's. En mensen die hun paard overvragen en geen commentaar dulden. Je zou denken dat er steeds meer aandacht komt voor welzijn, maar schijnbaar zijn likes belangrijker.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:00

Dat ik aan het rekenen ben gegaan. Kom dus tot de conclusie dat ik onder het sociaal minimum gaat komen. Met dat het uwv en sociale dienst gaan lopen trekken aan mij. :roll:

Sitenote onder het minimum kom door 2 verschillende inkomsten. Krijg volgend jaar wel een beetje terug. Maar daar heb ik nu niks aan.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:06

JudithGigi schreef:
Hutcherson schreef:
De verhalen die ik over dat foto lezen heb gehoord zijn best verbazingwekkend goed :') heb t zelf niet geprobeerd hoor.

Vanaf de foto kan ik mij ook niet voorstellen. Geloven jullie ook niet dat het irl kan?
Heb weleens iemand getroffen die (niks voor betaald oid) wat over mijn pony vertelde. Vond het best treffend.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:07

Dat 2e hands spul niet meer verkoopt door die hoge kosten van het verzenden..
Ik heb zoveel liggen wat gewoon in een goede staat is en ik dus niet voor een enkele euro weg wil doen, maar met verzenden erbij tikt het echt wel door.
En ik woon ook maar in een klein dorpje dus zoveel geïnteresseerde voor ophalen zijn er niet.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:13

imaudy schreef:
JudithGigi schreef:

Vanaf de foto kan ik mij ook niet voorstellen. Geloven jullie ook niet dat het irl kan?
Heb weleens iemand getroffen die (niks voor betaald oid) wat over mijn pony vertelde. Vond het best treffend.

Ik kan me wel echt voorstellen dat er mensen zijn die irl naar een dier kijken en het gedrag goed kunnen interpreteren en in combinatie met de situatie goed advies kunnen geven. Maar niet vanaf een foto nee :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:33

ik dacht dat ik nog een klein slokje wijn had, en gooide het zo achterover, maar het was wel iets meer dan een klein slokje :')

En dat NS echt 2 weken voor de herfstvakantie besluit een week lang bezig te gaan met het spoor..normaal ga ik om 7:45 pas van huis weg, nu moet ik om 7:20 al in de bus zitten. En die gaat niet eens rechtstreeks naar leeuwarden, maar we hebben ''wel'' 2 minuten overstap in Heerenveen
Ik heb gelukkig donderdag al vrij, maar alle andere dagen zijn praktijklessen, dus ik kan ook niet zeggen van ik volg het thuis even.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:37

Hutcherson schreef:
Tancreda4 schreef:
Hutcherson ook beterschap!

Ik wiebel met lopen dus net maar temp gemeten. 40.5. Vind het wel spannend en zo stom dat ik alleen ben. Nog een dosis paracetamol er in.

Beterschap!
Als goed is is de koortsaanval maar kort, slechts een paar uurtjes en blijft hij niet opvlammen. Was bij ons iig.
Als ie vanavond om 0:00 uur nog hoog is mag je echt even onder een lauwe douche gaan staan een tijdje. Dan maar koelen vanaf buiten. En even de HAP bellen voor overleg. Langdurige koorts is wel gevaarlijk, maar die temperatuur is ook nodig om de ziekteverwekker te kunnen bestrijden.

Dank je wel :) Ik schrok nogal dat t zo hoog was... nu een flinke zweetaanval gehad na douchen maar dat lijkt wel goed te doen. Nu maar naar bed en kijken hoe t over paar uurtjes gaat.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:55

Hutcherson schreef:

Mijn moeder werd ooit via een foto behandeld, en de eerste keer zat ik er bij.
Had geen benul hoe en wat, tot dat ze begon te schudden...Ik was weg in een seconde het was gewoon eng. %)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 22:42

Ik heb echt gruwelijke dorst en we zijn nog niet thuis |(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 22:54

Ik hoop heel hard dat het niet zo is, maar deze misselijkheid en hoofdpijn...dit kan nog wel eens het begin van ziek zijn worden :')
Hopen dat ik morgen wel naar school kan, al is het maar om meer info te krijgen over de intro opdracht van schilderen en daarna weer naar huis

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 23:39

Beneden is de houtkachel aan en nu komt de kat niet meer boven bij mij slapen |( echt stom, altijd zo gezellig.

Ze komt nu wel 's ochtends heel vroeg naar boven gerend om te knuffelen. Alleen dan begint ze beneden aan de trap al te miauwen totdat ze in m'n gezicht hangt :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 00:00

Polarize schreef:
ik dacht dat ik nog een klein slokje wijn had, en gooide het zo achterover, maar het was wel iets meer dan een klein slokje :')

En dat NS echt 2 weken voor de herfstvakantie besluit een week lang bezig te gaan met het spoor..normaal ga ik om 7:45 pas van huis weg, nu moet ik om 7:20 al in de bus zitten. En die gaat niet eens rechtstreeks naar leeuwarden, maar we hebben ''wel'' 2 minuten overstap in Heerenveen
Ik heb gelukkig donderdag al vrij, maar alle andere dagen zijn praktijklessen, dus ik kan ook niet zeggen van ik volg het thuis even.

Ze zijn bij ns ook wel erg positief, er rijdt volgens de planner één bus van Meppel naar Heerenveen, en die stopt ook nog in steenwijk en wolvega. Normaal moeten er al mensen staan in de trein, één bus gaat m echt niet worden hoor.

Meestal klopt er niet heel veel van en rijden er gewoon elke 5 minuten bussen, maar ik kijk er echt niet naar uit

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 00:30

Snap dat er levens mee gered word.
Maar midden in de nacht de sirenes aan hoeft van mij niet.

Lag net zo lekker te slapen...

* de volgende komt ook al aan.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 07:10

Mensen die andere mensen hoe dan ook naar beneden halen. Zelfs als ze aan het rouwen zijn over het verlies van hun maatje.
Dan nog is diegene in staat om de persoon naar beneden te halen.

Het is niet meer een ergernis maar gewoon zielig.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 07:21

Amper kunnen slapen :Z

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 07:24

Kookaburra schreef:
Amper kunnen slapen :Z

Same

En werd ook nog eens wakker met m’n maandlenzen in. -O- auw

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 07:42

Verslapen, wekker vergeten terug aan te zetten. Kan ik weer een uur in gaan halen ergens anders van de week. En ik kan niet overwerken, omdat ik met mijn paard moet stappen

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 07:47

Ik wil vakantie, ik wil vakantie, ik wil vakantie. Helaas zit in oktober elke week wel vol qua werk. Misschien dat ik er in november nog een week bij pak want alles staat al gepland met vakantie en ik heb nog 6 dagen over.

Vanmiddag weer die rotopleiding, morgen een hele dag weg, woensdag een meeting waar ik alles nog van moet voorbereiden, vrijdag op pad en tussendoor dossiers afwerken. Deze week gaat wel weer voorbij vliegen.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 08:03

Dat iedereen om mij heen nu zelfs merkt dat ik liever aan het werk ben dan thuis. Ja nog steeds door de buren helaas. Ik kan niet slapen, kan m'n hobby's niet uitvoeren, ik kan niks. Huurbaas vond het eerst heel erg, maar omdat het een schattig probleemkind is word er niks aan gedaan want zielig en iedere week wel een andere smoes zoals operaties enz. Ondertussen komen er geen enkele andere huizen vrij dus ik zit nog vast ook.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 08:38

We hebben uiteindelijk meer dan een half uur op heerenveen moeten wachten op een bus naar leeuwarden. Er waren wel genoeg naar meppel! Maar niemand hoefde naar meppel :') zelfs de ns medewerkers wisten niet naar de bussen naar Leeuwarden bleven. Uiteindelijk zit ik nu in een mini stop busje die ondertussen nog bij Akkrum en Grou-Jirnsum stopt, en we zijn pas in Leeuwarden nadat onze les is begonnen, maar we komen er uiteindelijk wel :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 09:14

JudithGigi schreef:
Instructrice kende een vrouw die me zou kunnen helpen met de onrust van mijn paard. Ik enthousiast gemaild en wat krijg ik terug: stuur me een foto van je paard en dan kan ik met haar communiceren zodat je antwoord krijgt op je vragen.

Sorry maar als je echt via een foto kon communiceren had je vast ook wel mijn gedachten kunnen lezen dat hou van oplichting :')

_O- :')

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 09:50

Met de transport sector

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 11:13

Nou toch zeer waarschijnlijk 1 pluspunt kom van de sociale dienst af.

Nadeel kom een ruime 10 euro onder het sociaal minimum. En ja toeslag ontvang ik al.