Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 23:13

Een handig handstofzuigertje gekocht via Hutsen. Aangesloten bij Klarna dus ik dacht: betrouwbaar.
Boy was I wrong. Ding ontvangen na 3 weken, maak hem open en hij maakt n hoop herrie maar zuigt niet :')
Op de videos blijft hij op de kop aan je hand plakken en zuigt hij plastic zakken vaccuum. Nou, die van mij niet :+ dus wil m retourneren.
Hoofdkantoor in, jawel, china. Dus 75€ verzendkosten. Klacht ingediend bij bedrijf en bij Klarna. En mn beklag gedaan dat Klarna met dit soort partijen samenwerkt.. Dat het onterecht vertrouwen wekt. Maar ze doen niks. 30€ down the drain. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 23:14

Dat ik weer een taak heb gekregen voor morgen terwijl ik niet op die afdeling sta. Enige reden waarom ze mij vragen is omdat diegene op de andere afdeling dar vertikt om te doen voor wat voor reden dan ook en ze er zeker van willen zijn dat het gebeurd.

Nou ja ik doe het ook wel maar het is ook wel een beetje banketstaaf tegenover die andere collega ondanks dat die collega duidelijk geen stap extra wil zetten.

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 00:20

Soms zou ik best wel wat normaler willen zijn

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 08:33

Zebrastreep schreef:
Dat ik weer een taak heb gekregen voor morgen terwijl ik niet op die afdeling sta. Enige reden waarom ze mij vragen is omdat diegene op de andere afdeling dar vertikt om te doen voor wat voor reden dan ook en ze er zeker van willen zijn dat het gebeurd.

Nou ja ik doe het ook wel maar het is ook wel een beetje banketstaaf tegenover die andere collega ondanks dat die collega duidelijk geen stap extra wil zetten.

Hebben jullie geen jaargesprekken aan de hand van functiehuis? Wij hebben daarnaast ook nog een verdeling met de extra taken. Ik zou daar gewoon naartoe verwijzen :)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 08:50

Ze zijn net hier buiten de wijk een bedrijvencomplex/terrein gelijk aan het maken met de grond, alleen dat begon om 7.00u..

Al zijn ze al een weekje, misschien wel wat langer al bezig, maar het is niet aan te horen.

Ze gaan hier na er een soort woonwijk bouwen, dus we krijgen denk ik ook nog wel de palenzetter te horen. :x %)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 09:09

1 maand geleden voor mijn werk 5 bureaustoelen besteld. Dat werd een hele strijd van het mochten geen nieuwe zijn en 'wat kost dat wel niet'. Antwoord: de prijs van 5 refurbished stoelen is net zo hoog als de kosten van een week ziekte van 1 medewerker die klachten krijgt door zijn oude stoel. Verder nog iets? -:(-

Twee weken na de komst van de stoelen meldt zich natuurlijk de volgende met fysieke klachten die het gelukt is om niet door te hebben dat we 'nieuwe' stoelen aan het bestellen waren. Lekker op tijd vriend -:(-

Nu check ik bij de leverancier of hij nog refurbished stoelen heeft staan van merk X en type Y en die zijn natuurlijk niet voorradig -:(-

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 10:05

mijn conditie...

kinderen dwongen me om op de fiets naar school te gaan, want mooi weer. Ritje van ca 7 km, enkele reis. Dus ik heb de dubbele afstand erop zitten op mijn ouwe barrel.... jaloers op alle brugklassers met elektrische fietsen die me voorbij sjeesden.

zitten wordt een uitdaging de rest van de dag vrees ik. :)

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 10:10

Aan de buren...
Ze hebben een halve dierentuin om huis..ook eenden deze lopen op de erfscheiding/half op ons erf(hek staat niet goed) met de andere buren nooit problemen gehad daarover.
Maar nu laten ze die vieze gore waterbakken over ons "oprit" leeg lopen waardoor ons oprit onder de stront en modder zit en opruimen ho maar dat mogen wij doen..en als je er wat van zegt word je dom schaapachtig aangekeken

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 11:45

Knallende koppijn.Ik weet met mezelf geen blijf en moet nog bergen werk verzetten.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 14:01

Maagbeschermer die niet lekker gevallen is en daardoor paracetamol dag is ivm klachten die op koorts lijken + werk met klanten vandaag die mij goed uitdagen en twijfelen aan mijn ervaring. Ene dag lukt het mij wel aardig, maar vandaag is niet zo’n dag. xD Tijd gaat gelukkig wel snel

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 14:18

Dat het achter mijn linker oog weer zit te drukken....
het zal toch weer niet een migraine aanval worden? |(
Tegenwoordig wekelijks 3 dagen...

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 14:24

Dat ik de MR op school niet aan de gang krijg. Ik ben lid als ouder, er zijn 2 juffen en nog een ouder. Maar ze zijn allemaal zo passief en ongemotiveerd. De juffen zijn aan pensioen toe en zitten de laatste maanden uit, daar gaat weinig van uit. De andere ouder heeft het zo druk met een eigen bedrijf en andere clubs en hobby's dat die ook weinig tijd heeft. Vergaderingen worden steeds maar weer gecancelled. Het stoort mij behoorlijk merk ik.
Niet dat de MR zo spannend is verder, maar we zitten er toch voor de school van onze kinderen. Een beetje meer inzet zou op zijn plaat zijn. Ik voel me genegeerd bij de vragen die ik per mail of app stel. Toch maar een agendapuntje van maken denk ik. Vanavond ga ik ook alleen naar de MR cursus, anderen hebben gewoon niet gereageerd op de uitnodiging of mijn vraag of er iemand mee gaat. Best jammer.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 14:40

Vanmorgen toch maar even langs de huisarts gegaan voor uitslag van mijn duim, deze is toch goed gekneusd en zal nog even zo zijn.
En zal binnenkort voor een mensendieck een aanvraag doen als ik er dan nog last van heb. -O-

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 15:35

Van de week een kapotte droger(is nog niet gerepareerd komen ze volgende week voor)
Vandaag een kapotte lekkende wasmachine net 4 jaar oud en natuurlijk buiten de garantie verdorie heb toch ook geen geldboom in mn tuin

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 16:34

Kobo die alle boeken op het geheugen kwijt is en net doet of ik hem helemaal van af het begin moet instellen.

Die boeken heb ik ook op de pc staan, dus dat is het probleem niet. Maar ben zo ook kwijt welke ik al gelezen had.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 16:42

Sinds een paar dagen ineens vreselijk pijn in knie. Kan gewoon tijd van alles doen zonder dat ik iets voel en dan ineens voelt het alsof er een mes ingestoken wordt en ik zak er meteen doorheen ook. Belandde gisteren ook op de grond erdoor en al bijna van de trap gestort. Fysio kan niet echt aanleiding vinden, maar echt ondanks enorme pijnstilling alsnog dit. Komt steeds meer bij zo...

En dan loop ik al 3 keer per week bij fysio :+

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 17:03

DuoPenotti schreef:
Kobo die alle boeken op het geheugen kwijt is en net doet of ik hem helemaal van af het begin moet instellen.

Die boeken heb ik ook op de pc staan, dus dat is het probleem niet. Maar ben zo ook kwijt welke ik al gelezen had.

Ha das toevallig! Mijne deed exact hetzelfde gisteravond. Balen is dat inderdaad.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 17:06

Staleigenaren waren de tegels met bleekwater schoon aan het maken. Nu ontzettend misselijk en duizelig van het sporten in die lucht %)

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 17:19

Kana schreef:
DuoPenotti schreef:

Ha das toevallig! Mijne deed exact hetzelfde gisteravond. Balen is dat inderdaad.

Oh bijzonder zeg. Maar ook geen oplossing dus om nog wel bij je boeken te kunnen?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 17:47

Probeer een leuke outfit te vinden voor een feestje volgende week.
Had een leuk jurkje gevonden maar die kleed niet bepaald af.. dus voel ik me nu niet meer fijn in.
Maar voor de rest, ik wil gewoon een leuke broek. Iets anders dan een saaie spijkerbroek. Maar lukt gewoon niet omdat alles gemaakt is voor meiden van 1.80 ofzo. Zelfs die enkele winkels met lengtematen, hebben niks wat past.
Grrrrr |o

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 18:36

Kana schreef:
DuoPenotti schreef:

Er was ook een grote storing op de online bibliotheek. Zal vast met elkaar te maken hebben allemaal.
Nu doet die het gelukkig wel weer.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 18:42

Ah oke.
ja dat zal wel samen zijn gegaan ja.
Maar pff alles kwijt ook wifi netwerk, taalinsteling enz, raar

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 19:07

Verkeersboete... Ik was het niet maar zonde geld zeg

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 19:11

Kun je niet bewijzen dat jij het niet was dan?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 19:15

Haha ik bedoelde dat ik niet reed, mijn auto staat op de naam van m'n man maar kenteken in de brief is toch echt de auto van mijn man :D