Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AyDeeDee schreef:Ik baal er enorm van dat ik net op de dag dat alles mis ging de pil heb laten liggen (na wel even een tijdje doorslikken dus het was wel een keer tijd) en dat ik dus nu ongesteld ben, en naast hoe ik me al voelde de afgelopen dagen ik me nu dus ook nog hartstikke ongesteld voel met al het daar bij horende. Ik denk dat ik de komende 3 dagen in bed blijf met oordoppen in en een deken over m'n hoofd getrokken
denisesilver schreef:Nee hoor, ik heb ook echt een hekel aan HR-mensen of recruiters die daar heel geheimzinnig over doen of het je pas willen vertellen als je akkoord gaat met het insturen van je cv. Ik wil wel graag weten naar wat voor bedrijf ze m'n cv willen opsturen.Ik ben via linkedin benaderd door iemand die opzoek is voor haar bedrijf, erop ingegaan dat het interessant klonk, maar dat ik wel graag wil weten wat voor bedrijf en functie het betreft. Ze wil me graag telefonisch spreken. Ik krijg daar al lichtelijk de kriebels van, dus ben even gaan zoeken. Er staat maar heel weinig op internet over hun bedrijf. Heb nu gestuurd dat ik gezien mijn geringe ervaring mezelf niet geschikt vond, mocht het een startend bedrijf betreffen. En dat ik voor mezelf zekerheid en begeleiding wil hebben.
Heb haar dus afgewezen, omdat ik het niet helemaal vertrouwde. Je kan toch minimaal even sturen hoe het bedrijf heet en wat het doet? Of stel ik me aan?
denisesilver schreef:Ik ben via linkedin benaderd door iemand die opzoek is voor haar bedrijf, erop ingegaan dat het interessant klonk, maar dat ik wel graag wil weten wat voor bedrijf en functie het betreft. Ze wil me graag telefonisch spreken. Ik krijg daar al lichtelijk de kriebels van, dus ben even gaan zoeken. Er staat maar heel weinig op internet over hun bedrijf. Heb nu gestuurd dat ik gezien mijn geringe ervaring mezelf niet geschikt vond, mocht het een startend bedrijf betreffen. En dat ik voor mezelf zekerheid en begeleiding wil hebben.
Heb haar dus afgewezen, omdat ik het niet helemaal vertrouwde. Je kan toch minimaal even sturen hoe het bedrijf heet en wat het doet? Of stel ik me aan?
denisesilver schreef:Gelukkig, dacht dat ik overdreef![]()
Betrof hier de eigenaar, maar dan nog.
Ik heb ook altijd een hekel aan die engelse namen van functies hier in NL "account manager" of "customer service" of "operator" operator van wat? Zet dat in de functietitel!
Anyway, mocht iemand nog weten welke functie hoort bij onderzoeken/lezen van grote stukken geschrift en dit samenvatten/vertalen naar begrijpbaar materiaal voor derden. Laat het me weten, dan weet ik waar ik op moet zoeken
denisesilver schreef:Anyway, mocht iemand nog weten welke functie hoort bij onderzoeken/lezen van grote stukken geschrift en dit samenvatten/vertalen naar begrijpbaar materiaal voor derden. Laat het me weten, dan weet ik waar ik op moet zoeken
denisesilver schreef:Gelukkig, dacht dat ik overdreef![]()
Ik heb ook altijd een hekel aan die engelse namen van functies hier in NL "account manager" of "customer service" of "operator" operator van wat? Zet dat in de functietitel!
Anyway, mocht iemand nog weten welke functie hoort bij onderzoeken/lezen van grote stukken geschrift en dit samenvatten/vertalen naar begrijpbaar materiaal voor derden. Laat het me weten, dan weet ik waar ik op moet zoeken
Loeky01 schreef:'Operator' heet inderdaad al sinds jaar en dag zo.denisesilver schreef:Gelukkig, dacht dat ik overdreef![]()
Operator is wel daadwerkelijk een beroep, zelfs de opleiding heet “(technisch) operator”.
Maar ik snap je irritatie heel goed. Ik wordt ook regelmatig benaderd door recruiters met een “leuke job”, als ik dan meer info vraag zijn het allemaal detacheerders voor de reguliere jeugdbescherming. Laat ik nou daar gillend weggerend zijn. Kunnen zij niet weten en mijn profiel is natuurlijk perfect passend want ik heb ervaring en ben nu ook jeugdbeschermer maar in een hele andere dynamiek. Wel jammer want je kan nu als ZZP flink knaken verdienen in de jeugdzorg
![]()
Oh en ik erger me aan mijn blaasontsteking waardoor ik niet op vakantie ben gegaan…
MarlindeRooz schreef:M’n medicatie na 3 weken nog steeds niet leverbaar. Heb het gelukkig ook niet nodig om te functioneren ofzo.
Telpeva schreef:De prijs van de boodschappen die ik zojuist heb gedaannu zat er ook wat houdbaar spul in wat niet alleen voor deze week is, maar dan toch?!